Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:59:41 GMT

همایش ملی آموزش در دوران کرونا در فارس برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۱۱۷

همایش ملی آموزش در دوران کرونا در فارس برگزار می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همایش ۲ روزه ملی "آموزش در دوران کرونا فرصت‌ها، چالش‌ها و دستاوردها” با حضور جمعی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش و اساتید برجسته کشوری در فارس برگزار می‌شود.

فرهاد اسماعیلی دوشنبه ۱۱ اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این همایش ملی طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند در شیراز برگزار می‌شود، افزود: محورهای این همایش شامل، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهای تربیت رسمی در فضای مجازی در دوران کرونا، شیوه‌های کیفیت بخشی به آموزش در فضای مجازی با تاکید بر آموزش در شبکه ملی شاد، آسیب شناسی برگزاری آموزش‌های مجازی از طریق شبکه ملی شاد، راهکارهای توسعه حرفه‌ای معلمان در بستر آموزش مجازی در دوران کرونا، چگونگی ایجاد شبکه‌های تعاملی معلمان به منظور ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای آنها در فضای مجازی و برنامه ریزی درسی طراحی آموزش در دوران کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تجارب معلمان و دانش آموزان از یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا، شیوه‌های سنجش اثربخش و ارزشیابی مستمر و پایانی در فضای مجازی، شیوه‌های پشتیبانی تربیتی، فرهنگی و آموزش مستمر از دانش آموزان و معلمان در فضای مجازی، چگونگی طراحی فعالیت‌های یادگیری و تکالیف مهارت محور در فضای مجازی، راهکارهای فعالسازی و کیفیت بخشی به آزمایشگاه در فضای مجازی، آسیب‌های رشدی و رفتاری یادگیرندگان در دوران همه گیری کرونا، تحولات اساسی در نظام آموزشی و الگوهای یادگیری در دوران همه گیری کرونا و پس از آن، عدالت تربیتی و آموزشی در دوران همه گیری کرونا، خانواده و آموزش مجازی در دوران کرونا از دیگر محورهای این همایش است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این همایش ۱۸ مقاله و ۴ تجربه زیسته برای سخنرانی و ۱۲۵ مقاله و ۳۱ تجربه زیسته به صورت پوستر برگزیده شده است. 

او خاطرنشان کرد: مخاطبین این همایش شامل اساتید و مدرسین دانشگاه‌های کشور، مدیران و معلمین، هنرآموزان فنی و حرفه‌ای و دانشجویان و دانشجو معلمان سراسر کشور است

اسماعیلی گفت: اعطای گواهی دوره آموزشی ضمن خدمت ( ویژه فرهنگیان ) و گواهی دانش افزایی برای تمام شرکت کنندگان، چاپ مقاله‌های برگزیده در نشریات علمی - پژوهشی معتبر، اعطای گواهی نامه ISC ، در نظرگرفتن تقدیرنامه وزارتی و استانی از مزایای شرکت در این همایش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش فارس همه گیری کروناویروس شبکه شاد همه باهم علیه کرونا دوران کرونا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود

ایسنا/بوشهر  دبیر اجرایی دومین همایش بین المللی خلیج فارس گفت: دومین همایش بین المللی خلیج فارس با حضور مهمانان خارجی از پنج کشور در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، علی اکبر کیانی  امروز ۶ اردیبهشت در نشست خبری با اشاره به جزئیات برگزاری این همایش در بوشهر، اظهار کرد: این همایش طی دو روز در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه خلیج فارس و در سطح بین المللی برگزار می شود.

وی بیان کرد: به جهت ارتقای اعتبار علمی همایش و مقالات، مجوزهای ISC یا همان پایگاه استنادی جهان اسلام اخذ شده است و بالغ بر۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که ۵۰ درصد اصل مقاله را دادند و حدود یک سوم برای ارائه مقاله به همایش دعوت شدند.

کیانی با بیان اینکه ۱۰ نفر مهمان خارجی از کشورهای عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش به این همایش دعوت شدند، گفت: حداقل ۵ نفر حضور قطعی دارند و جزو سخنرانان این برنامه هستند.

دبیر اجرایی دومین همایش بین المللی خلیج فارس با بیان اینکه این همایش در دو روز علمی و فرهنگی برگزار می شود، گفت: این همایش در سه زبان ارائه خواهد شد که در نوع خود استثنایی است. در همایش های مشابه نهایتا دو زبان ارائه می شده است.

کیانی با بیان اینکه محور همایش تجارت دریایی و حمل و نقل است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت خلیج فارس از نظر بازرگانی و تجاری و حمل و نقل دریایی، گروه تاریخ محور این همایش مهم را این موضوع قرار داد. این موضوع با توجه به تمدن خلیج فارس انتخاب شده است.

حمید اسدپور، دبیر علمی همایش بین المللی خلیج فارس، افزود: گستره زمانی این همایش از عهد باستان تا معاصر و با نیم نگاهی به آینده است و حتی مقالاتی پیرامون آینده پژوهی در خصوص این موضوع دریافت شده است.

وی با اشاره برنامه های روز فرهنگی همایش، گفت: بازدید از مناطق تاریخی دشتستان از جمله دژ و دانشکده کشاورزی و نیز در بوشهر بازدید از موزه دریانوردی خلیج فارس، بازدید و معرفی ظرفیت تاریخی استان، برپایی نمایشگاه تاریخی و فرهنگی خلیج فارس از دیگر برنامه ها است.

اسدپور همچنین بازدید از کتابخانه دانشگاه خلیج فارس و برپایی غرفه های آثار سنتی و غذای دریایی در حاشیه این همایش را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: علاوه بر این مسابقه دو میدانی از میدان رئیسعلی دلواری تا دانشگاه خلیج فارس به صورت عمومی برگزار می شود.

دبیر علمی همایش بین المللی خلیج فارس با اشاره به پیام دومین همایش بین المللی خلیج فارس گفت: دوستی مهمترین پیام این همایش است و اینکه خلیج فارس یک حوزه تمدنی و مکان فرهنگی بوده است‌.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد