Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@11:02:43 GMT

کوک قرون وسطایی ؛ آندری وینوگرادوف

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۱۲۸

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «هاردی-گاردی» اولین ساز زهی است که مضرابهای آن به کلیدهایی متصل شده است. لغت فرانسوی Viella a Roue یا ویولون چرخان شیوه تولید صدا را در این ساز توضیح می‌دهد. حرکت قوسی شکل آرشه ویولون در اینجا با چرخی متصل به یک دسته کوچک، انجام می‌شود و در اصل ایجاد صدا با چرخاندن این دسته انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کوک قرون وسطایی / Medieval Tune» قطعه‌ای است که آندری وینوگرادوف نوازنده هاردی گاردی اجرا کرده است. این قطعه را در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم ریتم موسیقی موزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند

یک خانواده چهارنفره در اندونزی دسته‌جمعی دست به خودکشی زدند.   به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند، یک خانواده متشکل از پدر، مادر و دو کودک در اندونزی دست به خودکشی زدند و این خودکشی به وسیله دوربین‌های مداربسته مستند شده است.   دوربین‌های مداربسته اقدام این خانواده چهارنفر در رفتن به پشت بام یک ساختمان 21 طبقه و پریدن از آنجا را به ثبت رسانده‌اند.   یکی از مسئولان پلیس اندونزی ضمن تایید این خبر افزود: آنها در حال تحقیق درباره علت این خودکشی دسته‌جمعی هستند زیرا کارآگاهان متوجه شده‌اند اعضای خانواده حین پریدن دست‌های خود را با طناب به یکدیگر بسته بوده‌اند.   در این حادثه که در منطقه بینگارینگان در شمال جاکارتا اتفاق افتاد، هر چهار عضو خانواده به محض برخورد با زمین جان باختند.   حادثه مذکور به دلیل وجود دو نوجوان 13 و 15 ساله بازتاب وسیعی در اندونزی داشت، پدر خانواده 50 ساله و مادر خانواده 52 ساله بودند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • ضیافت افطاری دسته جمعی روزه داران پاتاوه در مصلی این شهر
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند