Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی طی دو مرحله موفق به کشف بیش از ۲ هزار ثوب البسه خارجی و لوازم خانگی از دو خودرو در حومه شهرستان لارستان شدند.

غلامرضا سالاری افزود: با توجه به اینکه محموله‌های مکشوفه فاقد اسناد مثبته گمرکی بود، این اقلام تحویل سازمان اموال تملیکی شده و برای متهمین نیز در تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان تشکیل پرونده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از انجام تحقیقات و بازجویی از متهمان خبر داد و افزود: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که کالا‌های مکشوفه قاچاق بوده و بطور غیرقانونی و بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: نهایتا شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان متهمان را به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی جمعا به میزان یک میلیارد ریال محکوم کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی فارس تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر، با تأکید بر اینکه تخلفات مشاوران املاک زیر ذره بین تعزیرات حکومتی استان می‌رود، اظهار کرد: مشاوران املاک از دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن اجتناب کنند.
رحیمی آذر گفت: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف بوده و متخلفین تحت عنوان گرانفروشی محکوم خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاورین املاک تصریح کرد: اخیرا نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.
این مقام قضایی استان با بیان اینکه مشاورین املاک ملزم به نصب نرخنامه حق الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل