Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:54:30 GMT

فعلاً تصمیمی برای تعطیلی صنوف و ادارات ابلاغ نشده است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۱۶۶

فعلاً تصمیمی برای تعطیلی صنوف و ادارات ابلاغ نشده است

ایسنا/البرز سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز گفت: کسانی که یک بار به کرونا مبتلا شده اند از سویه‌های جدید مصون نیستند و حتی اگر مجدداً درگیر این بیماری نشوند می‌توانند ناقل این ویروس باشند و دیگران را مبتلا کنند.

علیرضا سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد حضور مردم در خیابان‌ها و مراکز خرید هستیم که این امر نگرانی زیادی در خصوص ورود به پیک چهارم کرونا ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری شده و ترخیصی استان  تقریبا ثابت است ولی با توجه به وضعیت پیش رو این نگرانی وجود دارد که در روزهای آتی با افزایش تعداد بیماران مواجه باشیم.

وی با اشاره به شناسایی چند مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان توضیح داد: این سویه از ویروس کرونا قدت انتقال بیشتری دارد و علایم آن شدیدتر است.

این مسئول تاکید کرد: سویه جدید ویروس کرونا تهدید جدی تری برای کسانی که به بیماری زمینه‌ای مبتلا هستند به شمار می‌رود بنابراین افراد پر خطر باید با حساسیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سلیمانی توضیح داد: کسانی که یک بار به کرونا مبتلا شده اند از سویه‌های جدید مصون نیستند و حتی اگر مجدداً درگیر این بیماری نشوند می‌توانند ناقل این ویروس باشند و دیگران را مبتلا کنند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت چهار شهرستان استان زرد و دو شهرستان آبی است ولی در خصوص اعمال محدودیت‌ها، شرایط رنگ قرمز در اغلب شهرستان‌ها ابلاغ و اجرایی شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا زمزمه‌ها در خصوص تعطیلی کلیه صنوف و ادارات از ۲۵ اسفند وجود دارد، گفت: این امر به تصمیم ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع کرونا بستگی دارد و فعلاً تصمیمی در این خصوص ابلاغ نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستادمبارزه با کرونا علیرضا سلیمانی همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،امسال تمامی مجوزهای کاغذی صنوف از رده خارج می‌شوند و افراد باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: برای انجام این کار باید هر فرد تا ۲۵ اردیبهشت در درگاه ملی مجوزها ثبت نام و شناسه یکتا دریافت کند.

شهسواری تاکید کرد: افرادی که این شناسه را دریافت نکنند از دریافت خدمات محروم می‌شوند .

معاون اقتصادی استاندار نیز در این جلسه توزیع اقلام اساسی در شب عید و ماه مبارک رمضان را خوب ارزیابی کرد و گفت: عید امسال غرفه‌هایی که شهرداری کرمان برای عرضه میوه در سطح شهر برپا کرد بازخورد بسیار خوبی داشت و این مدل موفق باید در طول سال نیز در کرمان و شهرستان‌ها اجرا و علاوه بر میوه سایر کالاهای اساسی نیز در اختیار مردم قرار گیرد.
حسن‌زاده بر بازرسی‌ها هر ماه یک بار در استان برای رصد قیمت‌ها نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند