Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهری در بیش از نیمی از نبرد‌هایی که شرکت کرد پیروز شد، میانیگن ۲.۹ عملکرد دفاعی برایش در متریکا ثبت شده و بیش از ۸۰٪ پاس‌هایش سالم به مقصد رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید مهری در نیم‌فصل اول ۸ مرتبه با پاس‌کلیدی بازیکنان تراکتور را صاحب موقعیت کرد که حاصل آن دو پاس‌گل بوده است.

این هافبک ۲۵ ساله که ۶ مرتبه به عنوان هافبک تهاجمی، دو مرتبه هافبک میانی و پنج بازی هم تعویضی در نیم‌فصل اول بازی کرد، گلی نزد اما به طور میانگین در هر بازی ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ مرتبه با شوت دروازه‌ حریفان را تهدید کرده است.

مهری در بیش از نیمی از نبردهایی که شرکت کرد پیروز شد، میانیگن ۲.۹ عملکرد دفاعی برایش در متریکا ثبت شده و بیش از ۸۰٪ پاس‌هایش سالم به مقصد رسیده است.

مهری که در نیم‌فصل اول نمره ۶.۷۴ را از متریکا دریافت کرده، در همین مدت کوتاه یک مرتبه با کارت قرمز داور اخراج شده و در دو بازی هم از داور کارت زرد دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید مهری استقلال لیگ برتر تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید

آرون بروکس بعد از کنار زدن دیوید تیلور از انتخابی آمریکا عنوان کرد در المپیک تنها به کشتی گرفتن فکر می‌کند.

به گزارش مشرق، آرون بروکس کشتی‌گیر آمریکایی با برتری برابر دیوید تیلور دست به کار بزرگی زد و قهرمان جهان و المپیک را کنار زد تا نماینده آمریکا در این وزن در المپیک پاریس باشد.

قهرمان زیر ۲۳ سال جهان، دارنده مدال نقره زیر ۲۰ سال جهان و قهرمان جهان در رده سنی زیر ۱۷ سال بزرگترین شگفتی را رقم زد و مسافر پاریس شد.

پایان عصر تیلور - یزدانی

این شکست به منزله پایان عصر بزرگترین دوئل کشتی جهانی یعنی یزدانی - تیلور است. در حالی که خیلی ها منتظر تقابل این دو کشتی گیر مطرح در المپیک پاریس بودند، هر دو با شرایط سختی روبرو شدند. حسن یزدانی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و احتمالا باید در انتخابی برابر کامران قاسم پور قرار گیرد و دیوید تیلور نیز کشتی انتخابی را باخت و شاید از دنیای کشتی خداحافظی کند.

ستاره پنسیلوانیا معروف به "جادوگر" ۵ بار حسن یزدانی از ایران را شکست داد و یک بار نیز طعم شکست را برابر کشتی گیر ایرانی چشید و بعید است این دو بار دیگر در تشک کشتی برابر هم قرار گیرند.

رقیب تمرینی در توکیو

آرون بروکس با مساعدت فدراسیون کشتی آمرسیکا به عنوان رقیب تمرینی به المپیک توکیو رفت تا در تمرینات با دیوید تیلور سرشاخ شود . تیلور نیز بارها از بروکس به نیکی یاد کرد و نقش او را در قهرمانی بازیهای المپیک توکیو برجسته کرد. حالا این کشتی‌گیر کمتر شناخته شده توانسته جای تیلور را در تیم ملی کشورش بگیرد.

اولین ناکامی بروکس برابر تیلور

این دو برای اولین بار در ژوئن سال گذشته در انتخابی تیم ملی آمریکا برای حضور در جهانی بلگراد در نیوجرسی برابر هم قرار گرفتند جایی که تیلور در مبارزه اول ۶-۰ بروکس را شکست داد و در مبارزه دوم نیز ۵-۴ به برتری رسید و راهی بلگراد شد.

تیلور در بلگراد توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و بروکس نیز به مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در آلبانی رفت و مدال طلا را به دست آورد.

بروکس بعد از غلبه بر تیلور چه گفت؟

در ابتدا باید تاکید کنم که دیوید تیلور را خیلی دوست دارم و این یک مزیت بزرگ برای من بود که در کنار او باشم و این سالها کنارش تمرین کردم و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. او قطعاً در کشتی تاریخ ساز شد. سال گذشته که دومین کشتی انتخابی را به او خیلی نزدیک باختم گفتم باید درس بگیرم و بهتر شوم که توانستم. خیلی خدا را شکر می‌کنم که به من این قدرت را داد. تیلور کشتی‌گیری در حد کلاس جهانی است و هر کسی که با او کشتی‌می‌گیرد باید بهترین ورژن خودش باشد تا او را شکست دهد. تیلور باعث بهتر شدن شما می‌شود.

او در پایان در پاسخ به این سوال که هدفش برای المپیک گفت: هدفم فقط کشتی گرفتن است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

تیلور بعد از پایان کشتی در جمع خبرنگاران حاضر نشد و مسیرش را برای رفتن به رختکن عوض کرد تا با خبرنگارانی که منتظر او بودند روبرو نشود.

تیلور قطعا مسلط ترین کشتی گیر ایالات متحده در پنج سال گذشته بود و این نتیجه برای خیلی‌ها باورنکردنی است. تیلور از سال ۲۰۱۹ تنها یک بار شکست خورده بود که برابر حسن یزدانی در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ رقم خورد. تیلور در این چند سال ۲۲۶ امتیاز گرفت و تنها ۱۹ امتیاز داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • عکس| نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • از کجا بفهمیم غلظت خون داریم؟ | علائم غلظت خون را بشناسید