Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@14:11:16 GMT

لیگ‌برتر بسکتبال| پایان دور مقدماتی با جدال مدعیان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۱۸۲

لیگ‌برتر بسکتبال| پایان دور مقدماتی با جدال مدعیان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ برتر بسکتبال در دور مقدماتی فردا در حالی به پایان می‌رسد که در آخرین مسابقه دو مدعی این فصل یعنی شیمیدر و مهرام مقابل هم قرار می‌گیرند.

شاید این بازی به خاطر مشخص شدن جایگاه تیم‌ها در جدول حساسیتی نداشته باشد، اما قطعا هیچ کدام از تیم‌ها نمی خواهند در آن بازنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرام که یک بازیکن آمریکایی دیگر گرفته می‌خواهد همچنان بدون باخت باقی بماند و شیمیدر نیز با تغییر دو بازیکن خارجی‌اش به دنبال جبران شکست دور رفت است؛ همین موضوع می‌تواند بازی فردا را جذاب کند.

در مسابقه اول فردا هم شهرداری بندرعباس به مصاف مس کرمان می‌رود.

برنامه بازی‌های فردا (سه شنبه) به شرح زیر است:

شهرداری بندرعباس - مس کرمان (ساعت 14:30)

مهرام تهران - شیمیدر قم (ساعت 17:30)

به گزارش فارس، امروز نیز دو بازی برگزار می‌شود که ذوب‌آهن به مصاف تیم شگفتی ساز کوچین آمل (تیم ملی جوانان) خواهد رفت و دو تیم قعرنشین نیروی زمینی و آینده سازان با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال لیگ برتر بسکتبال مهرام شیمیدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال ایران از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

تا به حال تیم مهرام، شهرداری گرگان و ذوب آهن به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کردند. برنده دیدار پنجم تیم‌های طبیعت و نفت آبادان نیز به این مرحله صعود می‌کند.امکان تغییر برنامه این رقابت‌ها با توجه به حضور تیم شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ غرب آسیا وجود دارد.

برگزاری جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی با حضور داوری

جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم