Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@11:19:10 GMT

در سایه ایمن ترافیک کالا، امنیت را تجربه کنید!

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۱۹۰

اول ایمن ترافیک کالا، بعد کار!

جمله اول ایمنی بعد کار همواره در ذهن همه ما حک شده و از اهمیتش آگاهیم ، اما نقش ایمن ترافیک کالا در این بین چی می‌تونه باشه؟ در این مطلب با ما همراه باشین تا در این باره بیشتر بدونید.  
چند بار برای شما پیش اومده که قبل از انجام کاری ، تمام جوانب احتیاط و ایمنی رو بسنجین و در یک مسیر درست ، فرآیندهای کاری رو پیش ببرید؟ خیلی از مشاغل هستن که به دلیل ماهیتی که دارن ، افراد رو در خطر آسیب فیزیکی قرار میدن و به همین جهت از سوی کارفرما باید تدابیر ایمنی برای به حداقل رساندن هرچه بیشتر حوادث احتمالی صورت بگیره و پیش بینی بشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با خرید تجهیزات ایمنی مناسب می‌تونید با آسودگی خیال و تمرکز بیشتری به ادامه کارتون بپردازین و یا از ایمنی کارمندان خودتون مطمئن بشین. 

چرا به تجهیزات ایمنی نیاز داریم؟


با اهمیت روزافزون این موضوع در کار ، خوشبختانه تجهیزات ایمنی فردی تمام اعضای بدن رو پوشش می‌‌ده به این صورت که در اثر وقوع حادثه می‌تونه از تمام اعضای بدن محافظت کنه. 
قطعا سوال مهمی پیش میاد که تجهیزات ایمنی فردی اصلا چی می‌تونه باشه؟ احتمالا هربار خیلی ساده از کنار اهمیت این موضوع رد شدین اما باید بگیم که انواع تجهیزات ایمنی وجود دارن که شامل: دستکش ، عینک ، کفش ، کلاه ، گوشی ، ماسک و لباس ایمنی میشن و کیفیت ساخت و مواد اولیه استفاده شده در آن‌ها ، منجر به ایجاد تمایز باهم میشه. 
در انتخاب لوازم ایمنی باید دقت بشه که نه تنها باید ایمنی فرد رو تامین کنه بلکه باید طراحی آنها به شکلی باشه که در حین کار فرد احساس کامل راحتی رو داشته باشه و دچار محدودیت نشه و دقیقا این مورد در محصولات ایمن ترافیک کالا بسیار حائز اهمیت که هم ایمنی لحاظ بشه و بعد راحتی.

آشنایی با انواع تجهیزات ایمنی در کار


با توجه به انواع گوناگون مشاغل و صنایعی که در دنیا فعالیت دارن به تعداد این مشاغل ، تجهیزات ایمنی متناسب با مشاغل وجود داره که از هم متمایز هستن و هرکدوم برای حوزه خاصی طراحی شده.
• مثلا تجهیزات ایمنی آتش نشانی ، تجهیزات ایمنی در ارتفاع ، تجهیزات ایمنی فردی ، تجهیزات ایمنی کار ، تجهیزات ایمنی برق و تجهیزات ایمنی راه‌ها تقسیم بندی رایج تجهیزات ایمنی هستن که سلامت شما و یا پرسنل‌تون رو تامین می کنن.
برای سفارش تجهیزات ایمنی آتش نشانی مثل لباس کار ، دستکش مخصوص، کفش ایمنی کار و ماسک ، به راحتی می‌تونید از طریق سایت ایمن ترافیک کالا ، انتخاب و خرید باکیفیتی رو در تامین ایمنی داشته باشین.

• نوع دیگری از تجهیزات ایمنی ، مربوط به کارگاه‌ها میشن که با کوچکترین اشتباهی ممکنه آسیبی جبران ناپذیر رخ بده. به عنوان مثال در یک کارگاه جوشکاری به لباس‌ مخصوص ، عینک جوشکاری ، دستکش جوشکاری برای تامین امنیت حین کار ضروری هست. به طور کلی هر فرد که تصمیم داره کارگاه خودش رو ایمن کنه حتما باید از مشاوره دقیق برای آماده سازی تجهیزات لازم و محل نصب اطمینان حاصل پیدا کنه.


انتخابی آسان اما ایمن 


فروشگاه ایمن ترافیک کالا ، با بیش از 10 سال سابقه متخصص در تولید و تامین انواع تجهیزات ایمنی در خدمت شماست که در ادامه جزییات خدمات رو ذکر می‌کنیم:
• تجهیزات ترافیکی (چراغ ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، سرعت‌گیر و ...)
• تجهیزات پلیس (انواع چراغ های پلیسی ، تجهیزات ایست بازرسی و ...)
• وسایل مهد کودک و خانه بازی (کفپوش و دیوارپوش مهد کودک ، اسباب بازی فومی ، وسایل بازی بادی ، کلبه بازی ، لوازم ورزشی و تاب و سرسره)
• تجهیزات پارکینگی (رنگ پارکینگی و خط‌کشی پارکینگ ، استوانه ترافیکی و کله قندی ، راهبند پارکینگ ، آینده محدب و سرعت‌گیر پارکینگی و ...)
• تجهیزات سفر و کمپینگ (انواع ابزارهای مسافرتی و کوهنوردی و ...)
• ابزار و لوازم ساختمانی (انواع کفپوش ها ، پوشش های سنگی و رنگ های پلاستیکی و اکلیریک و ...)

فقط یک کلیک تا تجربه شیرین خرید آنلاین


شاید پیدا کردن و خرید تجهیزات ایمنی مناسب کار سختی به نظر برسه ، اما مثل اکثر خدماتی که به صورت آنلاین نیز قابل دسترس هستن ، این موضوع هم از این قائده مستثنی نیست. همیشه نکاتی وجود دارن که می‌تونه شرکت‌های ارائه‌دهنده کالا و خدمات رو از هم متمایز کنه و در نهایت ما رو ترغیب به استفاده از آن‌ها کنه. امکان خرید اینترنتی همراه با ضمانت کالا از نقاط مثبت خدمات ایمن ترافیک کالا هست که با خیال راحت می‌تونید به دغدغه تامین ایمنی کارمندانتون در کسب‌وکاری که دارید پاسخ بدین و با استفاده از سایر خدمات این مجموعه بسته به نیاز و بودجه خود بهره‌مند بشید.
این مجموعه به صورت مستقیم و بدون واسطه ، محصولات رو از تولیدکننده تهیه می‌کنه و به راحتی با مراجعه به سایت می‌تونید محصولات متنوعی در دسته‌بندی‌های گوناگون و کاملی مشاهده کنید.
لازم به ذکر هست که گارانتی کالاها همواره همراهتونه و در صورت بروز هرگونه مشکل فقط کافیه با شماره تماس : 91090944 - 021 ، 66759673 - 021 ، 09212252150 در ارتباط باشین.
پس همین الان برای بررسی و مشاهده قیمت تجهیزات ایمنی مناسب با کسب و کارتون کلیک کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: تجهیزات ایمنی ایمنی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟

اگرچه اضطراب نوعی اختلال مربوط به سلامت روان است اما می‌تواند باعث بروز علائم جسمانی نیز در افراد بشود؛ شناختن این علائم می‌تواند به درمان اختلالات اضطرابی کمک کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هر فردی در مقطعی از زندگی خود اضطراب را تجربه می‌کند. این اضطراب ممکن است بابت سخنرانی در یک جمع یا انجام یک کار باشد یا اینکه از نگرانی‌های مالی و بیماری عزیزان نشئت بگیرد. علائم اضطراب شامل احساس نگرانی، بی قراری و مشکل تمرکز است اما علائم فیزیکی آن خستگی، سردرد، ضربان قلب سریع و تعریق را نیز شامل می‌شود.

انواع مختلفی از اضطراب‌ وجود دارد که می‌تواند علائم فیزیکی مختلفی را ایجاد کند؛ در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

علائم جسمانی اختلال اضطراب فراگیر

یکی از شایع‌ترین اختلالات اضطرابی، اختلال اضطراب فراگیر است که تا 20 درصد از بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این نوع اضطراب می تواند باعث انواع علائم عاطفی مانند احساس ترس و نگرانی و ترس مداوم در مورد امور روزمره شود.

ناتوانی در حفظ آرامشمشکل در به خواب رفتن یا خواب بیش از حدسردرددل درددرد عضلانیمشکل در بلعخستگیلرزش بدنعرق کردنتنگی نفساسهال

علائم جسمانی اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی نیز یکی دیگر از اضطراب‌های شایع‌ است. اگر اضطراب اجتماعی دارید، ممکن است افکار استرسی و منفی را در موقعیت‌های اجتماعی تجربه کنید به خصوص اگر فکر می‌کنید مورد قضاوت، تحقیر، طرد شدن یا ارزیابی قرار خواهید گرفت. این نوع از اضطراب ممکن است هنگام ملاقات با افراد جدید، شرکت در یک مصاحبه شغلی، پاسخ دادن به سوالات در کلاس یا حتی صحبت با شخصی در یک فروشگاه رخ دهد. بسیاری از افراد مبتلا به اضطراب اجتماعی ممکن است از انجام کارهایی که آنها را در این موقعیت‌های اجتماعی قرار می‌دهد اجتناب کنند.

خجالت زدگیتعریقلرزیدنضربان قلب سریععدم ارتباط چشمی با دیگرانحالت تهوع یا استفراغتوصیه‌های طب سنتی برای کاهش "استرس و اضطراب" + اینفوگرافیک

علائم جسمانی اختلال پانیک

اختلال پانیک نوعی اختلال اضطرابی است که باعث ایجاد امواج ناگهانی ترس و احساس وحشت می‌شود. در این وضعیت، ممکن است احساس کنید که کنترل افکار و بدن خود را از دست داده‌اید، حتی اگر در خطر و موقعیت اضطراری نباشید. گذشته از افکار شدید ترس و نگرانی، بسیاری از افراد مبتلا به اختلال پانیک یا کسانی که حملات پانیک را تجربه می‌کنند علائم فیزیکی را تجربه می‌کنند. اغلب، این علائم شبیه حمله قلبی است.

اگر دچار اختلال پانیک یا حملات پانیک هستید، ممکن است علائم فیزیکی زیر را تجربه کنید:

ضربان قلبتعریقلرزتنگی نفسسرگیجهحالت تهوعبی حسی دست و پادرد شکمدرد قفسه سینه

علامت‌های جسمی اختلال اضطراب جدایی

اختلال اضطراب جدایی به عنوان نگرانی و ترس بیش از حد در مورد جدا بودن از اعضای خانواده تعریف می‌شود. اگرچه اکثر مردم تصور می‌کنند که اضطراب جدایی فقط در کودکان رخ می‌دهد، اما می‌تواند بزرگسالان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

بزرگسالانی که اضطراب جدایی دارند از دوری از عزیزان خود می‌ترسند. با اضطراب جدایی، ممکن است نگران باشید که در حین جدایی برای عزیزانتان اتفاقی بیفتد. این شرایط همچنین ممکن است باعث شود تا از گذراندن وقت به تنهایی یا سفر بدون عزیزان خودداری کنید. شایع‌ترین علائم این نوع از اضطراب شامل موارد زیر است:

کابوسسردرددل دردحالت تهوع یا استفراغتنگی نفس

اگر متوجه تغییراتی در سلامت جسمانی خود شدید به پزشک متخصص یا روانشناس مراجعه کنید تا آنها بتوانند ارزیابی‌کنند که آیا علائم شما به دلیل یک بیماری زمینه‌ای است یا خیر. متخصصان همچنین توصیه می‌کنند در صورت بروز تپش قلب، مشکلات تنفسی و مشکلات خواب، به روانپزشک نیز مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • علائم جسمانی انواع اضطراب‌/ اضطراب اجتماعی چیست؟
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی