Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای‌ پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۱۱ اسقند ماه) در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است، با این حال بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق طی روز پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد که در صبحگاه امروز (۱۱ اسفند ماه) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است که ناشی از عدم وزش باد مؤثر، انباشت آلاینده‌ها و افزایش تردد خودروها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز به‌تدریج بر تندی باد افزوده می‌شود و تا حدودی شرایط را جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد کرد.

با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت، برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود، هرچند احتمال دارد با افزایش ترافیک در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

صبح فردا (۱۲ اسفند ماه) افزایش غلظت آلاینده‌ها باعث کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد خواهد شد که عمدتا ناشی از افزایش ترافیک صبحگاهی و کاهش تندی باد است.به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی همراه با وزش باد مؤثر در بیشتر ساعات بعدازظهر، پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت فردا (۱۲ اسفند ماه) کاهش غلظت آلاینده‌ها و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۱۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۳۰ و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كيفيت هوا هوای ناسالم برای گروه های حساس آلودگی هوا وزش باد محدوده ناسالم برای گروه های حساس ناسالم برای گروه های حساس قرار بیشتر مناطق کیفیت هوا کیفیت هوای آلاینده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک، ارمغان هفتمین روز بهار در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، براساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد هوای این کلانشهر با شاخص کیفیت لحظه‌ای هوای ۳۸ ای کیو آی، هم اکنون پاک است.

میانگین شاخص کلی کیفیت هوای ۲۴ ساعته هم با ۶۱ ای کیو آی هوای مشهد را در وضع سالم و قابل قبول قرار داده است.

مقایسه عدد شاخص کلی ۲۴ ساعته هوای امروز مشهد با دیروز نشانگر کاهش چشمگیر حجم آلاینده‌ها در هوای این کلانشهر است.

به شهروندان توصیه شده است: با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در حفظ سلامت هوای شهر بکوشند.

رسالت، لشکر، ویلا، سجاد، صدف، خیام جنوبی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، خیام شمالی، پایانه امام رضا (ع)، مفتح، ماشین‌ابزار، آوینی و سرافرازان ایستگاه‌های فعال سنجش آلودگی هوا در مشهد است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت هوای تهران در نهمین روز فروردین ۱۴۰۳
  • کیفیت هوای مشهد ناسالم است
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • هوای پاک، ارمغان هفتمین روز بهار در مشهد
  • وضعیت قابل قبول هوای پایتخت