Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@10:44:13 GMT

آغاز رقابت برای تصاحب جام

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۲۱۸

آغاز رقابت برای تصاحب جام

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که این روزها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و برای کسب جام لیگ بیستم رقابت های خود را از سر می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ بیستم، امروز و از ساعت ۲۵/‏۱۷ در ورزشگاه آزادی به میزبان سایپا خواهد بود، سرخ پوشان تلاش می‌کنند با برد در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند، این در حالی است که قرمزها با برد پرگل در هفته پایانی نیم فصل اول مقابل گل گهر سیرجان قهرمان پانزده هفته اول رقابت‌های لیگ بیستم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک، گلر ثابت قرمزها

حامد لک گلر مطمئن قرمزها در طول نیم فصل اول بود و در نیم فصل دوم رقابت‌ها نیز کار فنی حساب ویژه ای روی وی خواهد کرد، بنابراین لک نیز در این دیدار مطمئناً فیکس است.

بازگشت کنعانی به ترکیب

سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید آقایی و مهدی شیری چهار مدافع قرمزها برابر شاگردان صادقی هستند، بازگشت کنعانی به ترکیب از نکات جالب توجه این بازی است، وی بعد از حدود یک ماه دوری از میادین به این دیدار خواهد رسید.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمز پوشان در بازی با سایپا، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، سیامک نعمتی و احسان پهلوان هستند، احمد نورالهی هافبک گلزن قرمزها باز هم تلاش می‌کند در این بازی نیز گلزنی کرده و سه امتیاز مهمی برای تیمش کسب کند، گفتنی است به دلیل بسته بودن پنجره پرسپولیس مهدی ترابی نمی‌تواند برای تیمش در اولین دیدار نیم فصل دوم به میدان برود و همچنان باید منتظر اعلام رسمی فیفا باشد.

عالیشاه و امیری در خط حمله

وحید امیری و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در بازی با خودرو سازان هستند، بنا به تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد، گفتنی است در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

کد خبر 478261

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس ترکیب پرسپولیس تیم فوتبال سایپا لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی

به گزارش خبرنگار مهر، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک پورتو به پایان رسید. دیدار رفت این دو تیم هم با برتری یک بر صفر پورتو به پایان رسیده بود تا این تیم در مجموع با نتیجه ۴ بر یک راهی دیدار نهایی شود.

تیم ویتوریا در این بازی موفق شد در همان شروع کار و در دقیقه یک به گل برسد و کار را برای حریف سخت کند.

اما در ادامه مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو که در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت موفق شد در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند. «چیکو کنسیسائو» در دقیقه ۴+۴۵ و پپه در دقیقه ۷۵ هم ۲ بار دیگر برای پورتو گلزنی کردند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. طارمی در این دقیقه ۸۵ از بازی بیرون رفت و جای خود را به «دنی لوودر» داد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم اسپورتینگ موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت راهی فینال شود تا پورتو و اسپورتینگ فینال جام حذفی فوتبال پرتغال را برگزار کنند.

کد خبر 6081586

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com