Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@07:16:56 GMT

نظر بیادی درباره ورود احمدی‌نژاد به انتخابات 1400

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۲۶۱

نظر بیادی درباره ورود احمدی‌نژاد به انتخابات 1400

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: واضح‌تر و قابل تامل‌تر این است که احتمال آمدن سید ابراهیم رئیسی بیشتر از دیگران در جامعه اصولگرایان باشد، اگر چه با ‌آمدن وی تکلیف اصولگرایان مخصوصا شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت یکسره خواهد، ولی رئیسی نیز با تحلیلی که قبلا داشتم نمی‌تواند فقط به میزان رای اصولگرایان امیدوار باشد، پس راه دشواری در مقابل خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیادی افزود: در هر صورت باید منتظر باشیم چون به شرط صحت این خبر، اصلاح طلبان سیاستشان برای تعیین نامزد نهایی قابل تغییر خواهد بود؛ اما یک تحلیل بسیار قوی هم وجود دارد که با آمدن محمود احمدی نژاد تحلیل‌ها کاملا تفاوت شده و اصولگرایان باید تصمیم جدی برای انتخابات سال آینده بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیادی انتخابات ١٤٠٠ ايران کاندیداتوری احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

300 میلیون جریمه مربیان سپاهان مقابل استقلال!

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف سپاهان و شمس آذر در شرایطی برگزار شد که ژوزه مورایس، سانتوس و ژوآئو پدرو به دلیل اخراج در آخرین دیدار لیگ برتر مقابل شمس آذر حق نشستن روی نیمکت سپاهان را نداشتند. 

با این حال طبق حکم کمیته انضباطی سه مربی سپاهان در بین دو نیمه برخلاف قانون به رختکن طلایی‌پوشان اصفهانی رفته‌اند و شاگردانشان را برای نیمه دوم هدایت کرده‌اند.

در همین زمینه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه جریمه مالی یک میلیارد ریالی را برای مربیان سپاهان در نظر گرفته است که البته این رای قابل تجدید نظر اعلام شده است:

*دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی فریرادمورایس، سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت تخلفاتی رخ داد. وی باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
*یوسانتوس، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علی‌رغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
*گریلوداکونها، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علی‌رغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
گفتنی است این رای در حالی برای مربیان سپاهان صادر شده که معمولا در ورزشگاه‌های مختلف نظارت دقیقی بر رفتار مربیان محروم و حضور آنها در رختکن بین دو نیمه وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • ادعای معاون احمدی نژاد درباره سهم اصلاح طلبان از مجلس دوازدهم
  • کنایه ایمانی به جایگاه حدادعادل در بین اصولگرایان / اصلاح طلبان ذیل نام خاتمی حرکت نمی کنند
  • اصولگرایان، لیست گمنامی نداشتند/شاید اعتماد به تهیه‌کنندگان لیست‌ها کم شده بود
  • دستگاه‌های قضایی و نظارتی به تفریق بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۰ ورود کنند
  • عباس عبدی: حباب یکدست شدن حاکمیت ترکید؛ دولت رئیسی سال ۱۴۰۲ را در رویا و خواب گذراند
  • فیلم | شوخی عجیب تیموری با آقای جدی می فرمایید | میکس جواد عزتی و احمدی نژاد می شود آقایجدی می فرمایید
  • ببینید | شوخی عجیب یوسف تیموری با آقای «جدی میفرمایید» روی آنتن تلویزیون: میکس جواد عزتی و احمدی‌نژاد!
  • وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در خراسان شمالی قابل قبول است
  • جریمه سنگین برای استقلال
  • 300 میلیون جریمه مربیان سپاهان مقابل استقلال!