Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@03:31:25 GMT

استان زنجان نوروز میهمان نمی‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۲۶۹

استان زنجان نوروز میهمان نمی‌پذیرد

زنجان-استاندار زنجان گفت: امسال استان زنجان میزبان هیچ مسافری نخواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین،فتح‌الله حقیقی شامگاه با اشاره به اینکه امروز راهی جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعمال محدودیت‌های کرونایی، قرنطینه، بیماریابی و رهگیری نداریم، تصریح کرد: امسال استان زنجان میزبان هیچ مسافری نخواهد بود؛ بنابراین هیچ یک از هتل‌ها و مهمان‌سراها نباید پذیرای مسافران باشند و شهرداری‌ها نیز باید از نصب چادر در اطراف خیابان‌های استان جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترددهای بین استان زنجان با سایر استان‌ها روزانه بالای ۳۰۰ نفر بوده که باید کنترل شود و آمار مربوط به مجوز خروج نیز بالا است و باید پیگیری شود، گفتنی است محدودیت ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در استان زنجان برقرار است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایام نوروز پذیرش میهمان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب استاندار زنجان: تورم در استان ما پایین است!

محسن افشارچی امروز (یکشنبه ۲۷ اسفندماه) در شورای اداری استان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به استان و مصوبات و رویدا‌های سال‌جاری، اظهار کرد: ۱۵۰ هزار میلیارد ریال پروانه صنعتی امسال در استان زنجان صادر شد که در این مقوله جزو استان‌های برتر بودیم. 

وی با اشاره به حیطه سرمایه‌گذاری و اهداف جذب سرمایه‌گذار جدید، افزود: تا پایان دولت سیزدهم بدون احتساب پروژه پتروشیمی، ۴۵۰ هزار میلیارد ریال و با احتساب این پروژه ۶۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان شده است. 
 
افشارچی با اشاره به جذب ۶۰ میلیون دلار سرمایه خارجی در نیمه اول امسال، ادامه داد: در این راستا رتبه برتر (اول) در کشور بودیم. 

استاندار زنجان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰میلیارد ریالی در حوزه استخراج معادن، اظهار کرد: در حوزه معدن حرکت بزرگی در استان شروع شده که از جمله آن می‌توان به سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد ریالی در حوزه اکتشاف اشاره کرد. 

 افشارچی با اشاره به کاهش حدود ۵ درصدی صادرات استان، افزود: این مسأله بیشتر به وضع عوارض بر صادرات یک عنصر فلزی از استان مربوط می‌شد که با حل آن، شاهد رشد صادرات استان خواهیم بود. 

وی با بیان اینکه امسال ۱۱ کشور مقصد به مقصد‌های صادراتی استان و بیش از ۳۰ محصول جدید نیز به کالا‌های صادراتی استان اضافه شده است، گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست دارم تا با حضور در بین مردم شنونده مشکلات و مسائل آنان باشند. 

استاندار زنجان با اشاره به به تعیین تکلیف پسماند روی خاطرنشان کرد: اولین چک فروش این پسماند هفته گذشته در استان وصول شد و از سال آینده نیز قدم‌های بیشتری در راستای ارزش افزایی پسماند روی بر می‌داریم.

منبع: ایسنا

tags # تورم سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • تراکتور میزبان ذوب‌آهن شد/ مس میهمان هوادار
  • ۳۵ مدرسه در طرح نوروزی میزبان میهمانان نوروزی است
  • استاندار زنجان: مدیران دولتی برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم شوند
  • ادعای عجیب استاندار زنجان: تورم در استان ما پایین است!
  • همزمان با نوروز امسال، محلات خراسان جنوبی میزبان ۳۲۲ گروه جهادی
  • نرخ تورم استان زنجان پایین است
  • ◄ ناوگان مسافری دریایی ایران چه زمانی بازنشسته می شوند؟
  • افزایش ۵ درصدی تردد‌های دریایی در ایام نوروز
  • عرضه ۶ هزار و ۴۴۱ صندلی شناور دریایی/ ۱۳ مسیر مسافری دریایی مجاز