Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@07:46:27 GMT

فعالیت ۵۰۰ واحد صنعتی ری در دو و سه شیفت کاری

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۲۷۲

فعالیت ۵۰۰ واحد صنعتی ری در دو و سه شیفت کاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری بامداد امروز در حاشیه بازدید شبانه به همراه معاون وزیر کشور از فعالیت شیفت شب واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شمس آباد اظهار کرد: ۷۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل این شهرستان در حوزه های مختلف از جمله زیرساخت، مشکلات بیمه، مالیات و صدور مجوز با همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فقط مشکلات ملکی واحدهای تولیدی با بانک ها به دلیل حقوقی و قضایی بودن و موضوع شعاع ۱۲۰ کیلومتر جزو مواردی بوده که روند بررسی آن در ستاد تسهیل به شکل کامل حل نشده است.  

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صمت مبنی براینکه واحدهای تولیدی فعال می‌توانند مجوز توسعه در همان مکان فعالیت بگیرند، افزود: اگر این مورد در خصوص قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر اجرایی شود شاهد حل مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان ری خواهیم بود.

توکلی بیان کرد: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری در خصوص اجرای مصوبات ستاد رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی می‌توانیم بگوییم که شعار جهش تولید در این شهرستان اجرا شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بیش از سه هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ مقیاس در شهرستان ری فعال هستند، تأکید کرد: ۵۰۰ واحد دو و سه شیفت نیز در شهرک‌ها و لکه‌های صنعتی شهرستان ری فعالیت می‌کنند که حل مشکلات این واحدها بیش از سایر کارخانجات در دستور کار قرار دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: حل مشکلات ارزی، صادرات و واردات واحدهای تولیدی از مواردی بود که در سال جهش تولید در ستاد رفع موانع تولید شهرستان به طور ویژه به آن‌ها پرداخت شد.

توکلی با اشاره به اینکه حل مشکلات واحدهای بزرگ طی سال جهش تولید مورد توجه ستاد رفع موانع تولید شهرستان ری بود، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی در ستاد رفع موانع تولید شهرستان و تعداد کمی نیز در ستاد رفع موانع تولید استان و کشور مطرح و پیگیری شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری حل مشکلات ارزی ستاد رفع موانع تولید واحدهای تولیدی شهرستان ری حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه به همت کارکنان واحدهای تولیدی و خدمات فنی این سازمان، تولید مصالح دانه‌بندی در مجتمع صفه از بالاترین میزان تمام دوران سازمان عبور کرد، گفت: با تلاش واحدهای دانه‌بندی سنگ این مجتمع توانستیم به رکورد تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن مصالح سنگ دست یابیم.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از مهم‌ترین بخش‌های سازمان عمران شهرداری اصفهان، معدن سنگ لاشه رضوان است که در مجتمع تولیدی صفه قرار دارد و در این بخش، مصالح سنگ لاشه به مصالح شکسته و دانه‌بندی شده مورد نیاز در تولید آسفالت، بتن و عملیات راه‌سازی تبدیل می‌شود.

وی افزود: به همت کارکنان واحدهای تولیدی و خدمات فنی سازمان عمران شهرداری اصفهان، تولید مصالح دانه‌بندی در مجتمع صفه از بالاترین میزان تمام دوران سازمان عبور کرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه با تلاش کارکنان مجتمع تولیدی، به‌ویژه واحدهای دانه‌بندی سنگ توانستیم به رکورد تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن مصالح سنگ دست پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: در مجموعه واحدهای تولیدی و خدمات فنی می‌دانیم که موفقیت مجموعه‌ای از تلاش‌های کوچک است که هر روز تکرار می‌شود؛ پس تکرار کردیم و آنچه را که باید به‌دست آوردیم و امروز شاهد به بار نشستن نهال امیدی هستیم که امیدوارانه آن را در ذهنمان کاشتیم و پرورش دادیم.

وی افزود: این رکورد بالاترین میزان تولید از ابتدای تأسیس سازمان عمران شهرداری اصفهان است و آخرین رکورد نیز یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

رحمتی ضمن تبریک به مناسبت این موفقیت بسیار بزرگ اضافه کرد: این موفقیت حاصل تلاش و جدیت در امور تمام کارکنان و مسئولان مجتمع تولیدی صفه بوده است و این مهم میسر نمی‌شد، مگر اینکه در تمام طول سال با جدیت و تلاش از هر روز خود استفاده کنیم تا بتوانیم به این تولید عظیم دست یابیم.

کد خبر 737083

دیگر خبرها

  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • انجام ۴۲۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در بندرانزلی
  • هیچ قصوری در تأمین سوخت واحدهای تولیدی پذیرفته نمی‌شود
  • رونق بیشتر صنعت پرورش بلدرچین شهرستان میبد 
  • سازمان عمران شهرداری اصفهان در تولید مصالح سنگ رکورد زد
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • هیچ واحد تولیدی در رکود نیست/ فضای همسویی در حمایت از تولید
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان
  • صادرات بیش از ۹ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر