Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شب گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ پرتغال، پورتیموننسه و ماریتیمو به تساوی بدون گل رسیدند.

در این مسابقه برای تیم ماریتیمو، عابدزاده 90 دقیقه در میدان بود و علیپور 88 دقیقه در ترکیب حضور داشت. از تیم رقیب نیز جعفر سلمانی در نیمه دوم وارد مسابقه شد و توانست از سوی رسانه پرتغالی نمره خوبی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت گل‌پوینت به عابدزاده نمره پایین 5.3 را داد ولی به علیپور نمره خوب 6.2 و به سلمانی نمره 6.1 را ثبت کرد.

بهترین بازیکن زمنین ژان ایریمر با امتیاز 6.9 شد و سایت گل پوینت نمرات بالای 6 را نمرات خوبی دانست و به همین علت عملکرد علیپور و سلمانی را مثبت اعلام کرد.

در جدول لیگ پرتغال، پورتیموننسه با 21 بازی و 20 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و ماریتیمو با 18 امتیاز در جایگاه هفدهم جای گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کواچ از سرمربیگری ولفسبورگ اخراج شد

باشگاه ولفسبورگ به همکاری‌اش با سرمربی کروات خود پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ولفسبورگ بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی خبر از اخراج نیکو کواچ از سمت سرمربیگری این تیم آلمانی کرد. همچنین این باشگاه با دستیاران این مربی 52 ساله هم قطع همکاری کرد. برکناری این مربی کروات درست یک روز پس از شکست خانگی 3 بر یک روز گذشته (شنبه) گرگ‌ها مقابل آگزبورگ در هفته بیست‌وششم بوندس‌لیگا صورت گرفت.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی که سابقه هدایت تیم‌های باشگاهی اینتراخت فرانکفورت، بایرن مونیخ و موناکو را در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد، تابستان 2022 بود که هدایت ولفسبورگ را برعهده گرفت و در این مدت در 65 بازی روی نیمکت این تیم بود و آمار 23 برد، 17 تساوی و 25 باخت را از خود برجای گذاشت.

بایرن‌ مونیخ حریفش را گلباران کرد

ولفسبورگ در 7 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا بردی کسب نکرده (4 شکست، 3 تساوی) و در حال حاضر با 25 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارند و با منطقه سقوط به دسته پایین‌تر تنها 6 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماریتیمو با عابدزاده پیروز شد
  • نخستین گل علیپور، غیبت طارمی و پیروزی پورتو
  • عملکرد یوونتوس در ۸ هفته اخیر، در حد تیم‌هایی که برای بقا می جنگند!
  • یوونتوس خیال اخراج آلگری را ندارد
  • پیروزی خیبر خرم آباد و تداوم صدرنشینی این تیم
  • اینتر سرانجام در سال ۲۰۲۴ امتیاز از دست داد/ ناپولی صدرنشین سری A را متوقف کرد
  • آمار رم در فصل جاری سری آ؛ ده روسی 9 بازی و 22 امتیاز؛ مورینیو ۲۰ بازی و 29 امتیاز
  • مهمترین هفته لیگ بیست و سه، در پایان سال 1402
  • کواچ از سرمربیگری ولفسبورگ اخراج شد
  • پایان سال با پیروزی است؟