Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@09:06:31 GMT

پیشرفت و مقاومت فعال؛ سیاست جمهوری اسلامی 

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۳۲۸

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران، مقاومت فعال است و مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم. خبرگزاری میزان - بنابه اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، امیر «عزیز نصیرزاده» در آیین الحاق و تحویل‌دهی انواع هواپیما‌های نظامی ترابری سنگین و بالگرد که صبح امروز با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار شد، گفت: اینجا باید از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع تشکر کنم که همیشه برابر مطالبات و نیاز‌های ما حرکت می‌کنند و بر همین اساس امروز شاهد تحویل‌دهی تعداد متنوعی از هواپیما‌ها و موتور‌ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال، مبتکر و خودکفا و کاملاً قابل اطمینان و اتکا برای بخش‌های عملیاتی است. در ظاهر کار امروز شاهد تحویل‌های چندین فروند هواپیما و بالگرد بودیم، اما در پس این ماجرا خلاقیت ابتکار و نوآوری را می‌بینیم که با این خلاقیت‌ها بهینه سازی و ارتقا داشته ایم و البته همکاری با شرکت‌ها دانش بنیان که افق‌های روشنی را برای ما به همراه خواهد داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش  گفت: تجهیزات تحویل شده امروز توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش و البته افق روشنی که در حوزه فعالیت‌های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم قطعاً در ارتقاء توان دفاعی کشور نقش بالایی دارد و ما از مرز‌های کشورمان به بهترین شکل و جانانه دفاع خواهیم کرد.

نصیرزاده اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران، مقاومت فعال است و مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم. بیشتربخوانید: مشاور فرمانده نهاجا: شروع کننده تجاوز و تعدی را پشیمان می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: نصیرزاده ارتش اقتدار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نصیرزاده ارتش اقتدار مقاومت فعال وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه هوایی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی

مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز(دوشنبه) یک پایگاه هوایی متعلق به رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه با استفاده از پهپاد مورد حمله قرار داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد حمله به پایگاه پهپادی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی در راستای تکمیل مرحله دوم  عملیات آن علیه اشغالگران اسرائیلی صورت گرفته است.

مقاومت عراق در بیانیه‌ای گفت این عملیات در چارچوب یاری مردم نوار غزه و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها صورت گرفته است. مقاومت تهدید کرد عملیات نظامی خود را ادامه داده و در ماه رمضان دوچندان می‌کند.

مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه گذشته پایگاه هوایی اسرائیلی«بالماخیم»  واقع در عمق اراضی فلسطین اشغالی را نیز در راستای تکمیل مرحله دوم عملیات خود مورد حمله قرار داد.

همچنین مقاومت روز سه شنبه در عملیات دیگری که آن هم در چارچوب مرحله دوم عملیات ضد اسرائیلی است، فرودگاه«بن گورین» در داخل فسطین اشغالی را هدف گرفت.

بنا بر گزارش المیادین، «ابوآلاء الولائی» دبیرکل گردان‌های سیدالشهداء عراق در ۲۴ ژانویه از آغاز فاز دوم عملیات نظامی، همزمان با هدف‌گیری نیروهای مقاومت از سوی ایالات متحده آمریکا خبر داد.

به گفته الولائی، فاز دوم این عملیات شامل اجرای محاصره علیه کشتیرانی رژیم اسرائیل در دریای مدیترانه و متوقف کردن فعالیت بنادر اشغالگر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • ۲۰ اثر به مرحله نهایی رویداد «بازی‌آرا» راه‌ یافتند
  • دیدار وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه هوایی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی
  • حمله دوباره مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ارتش روسیه کنترل یک شهر دیگر را به دست گرفت
  • رادارهای ایران قابلیت شناسایی هر نوع ریز پرنده را دارند
  • حمله پهپادی ارتش اوکراین به پایتخت روسیه خنثی شد