Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@01:39:36 GMT

پیشرفت و مقاومت فعال؛ سیاست جمهوری اسلامی 

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۳۲۸

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران، مقاومت فعال است و مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم. خبرگزاری میزان - بنابه اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، امیر «عزیز نصیرزاده» در آیین الحاق و تحویل‌دهی انواع هواپیما‌های نظامی ترابری سنگین و بالگرد که صبح امروز با حضور وزیر دفاع در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار شد، گفت: اینجا باید از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع تشکر کنم که همیشه برابر مطالبات و نیاز‌های ما حرکت می‌کنند و بر همین اساس امروز شاهد تحویل‌دهی تعداد متنوعی از هواپیما‌ها و موتور‌ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال، مبتکر و خودکفا و کاملاً قابل اطمینان و اتکا برای بخش‌های عملیاتی است. در ظاهر کار امروز شاهد تحویل‌های چندین فروند هواپیما و بالگرد بودیم، اما در پس این ماجرا خلاقیت ابتکار و نوآوری را می‌بینیم که با این خلاقیت‌ها بهینه سازی و ارتقا داشته ایم و البته همکاری با شرکت‌ها دانش بنیان که افق‌های روشنی را برای ما به همراه خواهد داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش  گفت: تجهیزات تحویل شده امروز توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش و البته افق روشنی که در حوزه فعالیت‌های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم قطعاً در ارتقاء توان دفاعی کشور نقش بالایی دارد و ما از مرز‌های کشورمان به بهترین شکل و جانانه دفاع خواهیم کرد.

نصیرزاده اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران، مقاومت فعال است و مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم. بیشتربخوانید: مشاور فرمانده نهاجا: شروع کننده تجاوز و تعدی را پشیمان می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: نصیرزاده ارتش اقتدار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نصیرزاده ارتش اقتدار مقاومت فعال وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود