Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@07:45:36 GMT

کربکندی: مشخص بود علی کریمی کمترین شانس را دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۳۳۹

کربکندی: مشخص بود علی کریمی کمترین شانس را دارد

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: به نظر من یک مدیر قوی کمبود تخصص را می‌تواند با انتخاب آدم‌ها متخصص کنار خود برطرف کند، ریاست فدراسیون نیاز به مدیریت خوب، تخصص و ارتباط با آدم‌های سیاسی دارد زیرا فدراسیونی که چندین میلیون بدهکار است بدون کمک افراد سیاسی و دولتی‌ها نمی‌تواند موفق باشد.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شکایت نفت مسجد سلیمان از حسینی و ذوب آهن، اظهار کرد: حسینی مربی نفت مسجد سلیمان بوده و وقتی برای فسخ قرار داد می‌رود قطعاً بندی در قرار داد بوده که می‌تواند فسخ کند و خود مربی باید جوابگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص ذوب آهن دلیلی برای شکایت نیست زیرا دو روز بعد از زمانی که حسینی فسخ کرد با او قرار داد بستیم و این مربی عنوان کرده به مسجد سلیمان باز نمی‌گردد. مبنای شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان چیست را نمی دانم، ولی این حق برای هر باشگاهی وجود دارد که شکایت کند.

وی با بیان اینکه فوتبال ما کاملاً سیاسی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سیاسیون در فوتبال دخالت می‌کنند مشخص بود علی کریمی کمترین شانس را دارد و شاید خود او هم این موضوع را می‌دانست. طبیعی است که انتخابات فدراسیون به لابی‌ها بستگی دارد و هرکس لابی بهتری با رئیس هیئت‌های فوتبال داشته باشد شانس بیشتری برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد. عزیزی خادم با هاشمی رقابتی نزدیک داشت.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن ادامه داد: آرزوی فوتبالی‌ها این است که تحولی در این رشته ایجاد شود، عزیزی خادم در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بوده و در چند باشگاه کار کرده که شاید تسلط خوبی روی فوتبال داشته باشد و به عنوان یک فوتبالی آرزو دارم اثر مثبتی روی این رشته ورزشی پرطرفدار داشته باشد. هیچ اراده‌ای برای برخورد با فساد در فوتبال نیست.

کربکندی تصریح کرد: عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد که نمی‌خواهم قضاوتی راجع به او انجام دهم فقط آرزو دارم فوتبال ما از این نداشتن برنامه و داشتن بدهکاری خارج شود.

وی در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه رئیس فدراسیون یک مدیر خوب باشد می‌تواند به فوتبال کمک کند یا فردی از بدنه فوتبال؟ خاطر نشان کرد: به نظر من یک مدیر قوی کمبود تخصص را می‌تواند با انتخاب آدم‌ها متخصص کنار خود برطرف کند، ریاست فدراسیون نیاز به مدیریت خوب، تخصص و ارتباط با آدم‌های سیاسی دارد، زیرا فدراسیونی که میزان زیادی بدهکار است بدون کمک افراد سیاسی و دولتی‌ها نمی‌تواند موفق باشد. تخصص تنها کافی نیست زیرا آن را با حضور یک معاون یا دبیر متخصص می‌شود برطرف کرد.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، اضافه کرد: یک رئیس باید نیروهای خوبی کنار خود بگذارد و سیاست گذاری کلان داشته باشد و رئیسی موفق است که تیم خوبی داشته باشد.

کد خبر 478305

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رسول کربکندی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مجتبی حسینی فدراسیون فوتبال علی کریمی شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال فساد در فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسجد سلیمان ذوب آهن آدم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست کایسری‌اسپور در وقت‌های اضافه

تیم فوتبال کایسری‌اسپور با حضور علی کریمی دیداری خارج از خانه در سوپرلیگ ترکیه را واگذار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌اُم سوپرلیگ فوتبال ترکیه امروز (شنبه) تیم‌های آلانیااسپور و کایسری‌اسپور به مصاف هم رفتند که در نهایت پیروزی یک بر صفر میزبان رقم خورد. آیدین در دقیقه 13+90 تک گل بازی را برای آلانیااسپور به ثمر رساند.

شکست الشمال در شب گلزنی ابراهیمی

علی کریمی در ترکیب اصلی کایسری‌اسپور برابر آلانیااسپور بازی کرد و دقیقه 2+90 تعویض شد.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 36 امتیاز سیزدهم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قهرمان لالیگا مشخص شد!
  • حمایت فدراسیون والیبال از برنامه‌های کادرفنی
  • تقوی: شانس کمی داریم/ پائز: ایران را به صدر رنکینگ می‌رسانیم
  • بایرن تمرکز کند شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد
  • بیشترین و کمترین میزان مشارکت در ۱۲ دوره انتخابات مجلس /مجلس پنجم رکورد زد
  • اگر به آسیا اعزام می‌شدیم، شانس پارالمپیکی شدن داشتیم
  • شکست کایسری‌اسپور در وقت‌های اضافه
  • وحید مرادی: برای المپیکی شدن ۵ درصد شانس داریم
  • حساب‌های هیات وزنه‌برداری کرمانشاه مسدود شد
  • فدراسیون کشتی به علی گرایی یک شانس خواهد داد