Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:12:38 GMT

عرضه اولیه جدید در فرابورس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۳۴۸

عرضه اولیه جدید در فرابورس قطعی شد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، عرضه سهام شرکت‌های جدید (عرضه اولیه) همواره مورد توجه اهالی بازار سرمایه قرار دارد، زیرا تاکنون بیش از ۹۰ درصد از عرضه اولیه‌هایی که در بورس انجام شده، سودآور بوده‌اند به همین دلیل این اقدام همیشه در بورس برای فعالان بازار جذابیت داشته است.

بر این اساس، آگهی عرضه اولیه سهام شرکت «ریل پرداز نوآفرین» با نماد «حآفرین» منتشر شد که مطابق آن روز چهارشنبه (۱۳ اسفند ماه) سهام این شرکت به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت در فرابورس عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر ۷۰۰ سهم در دامنه قیمتی پنج هزار و ۲۸۵ ریال تا پنج هزار و ۳۸۵ ریال تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، هنگامی که سهام شرکتی برای نخستین بار در بورس عرضه می‌شود، به روز اول عرضه سهام، «عرضه اولیه» گفته می‌شود. در این روز درصد مشخصی از کل سهام شرکت برای نخستین بار از طریق بورس یا فرابورس توسط سرمایه‌گذاران خریداری می‌شود.

برچسب‌ها بازار سهام فرابورس عرضه اولیه بورس بازار سرمایه پروندهٔ خبری بازار بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار سهام فرابورس عرضه اولیه بازار سهام فرابورس عرضه اولیه بورس بازار سرمایه اخبار کنکور عرضه اولیه سهام شرکت بورس عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد چشمگیر بورس حُسن ختام سال ۱۴۰۲ بازار سهام

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۴ هزار و ۶۸۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۹۲ واحدی قرار گرفت و بازار برای دومین روز متوالی، صعودی شد و با سبزپوشی سال ۱۴۰۲ را به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۸ هزار و ۷۹۴ واحدی در ارتفاع ۷۴۲ هزار و ۵۷۴ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۶ همت و ۱۴۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۱۲ هزار و ۴۰۱ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، وبملت، شبندر، وغدیر و شستا بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۹۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۳۶۷ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۶۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۷۸ هزار و ۲۳۸ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، زاگرس، بپاس، تجلی، هرمز، شگویا و خاور بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری استقلال در آخرین روز سال!
  • زمان فروش سهام استقلال مشخص شد+ سند
  • فروش استقلال ۱۰ روز پس از عرضه سهام پرسپولیس
  • هدف تورمی، بزرگترین ریسک بورس در سال ۱۴۰۳ / شاخص بورس توانایی رسیدن به ۴ میلیون واحد را دارد
  • تاریخ عرضه سهام استقلال مشخص شد
  • نمره قبولی بورس در آخرین روز کاری سال 1402/جهش۳۴ هزار واحدی شاخص کل
  • رشد چشمگیر بورس حُسن ختام سال ۱۴۰۲ بازار سهام
  • (عکس) روز دقیق فروش باشگاه پرسپولیس مشخص شد
  • رشد ۱۱۹۹۲هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • محرک‌های شاخص ۳‌میلیونی