Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف جادری فرزند جاسم جادری استاندار سابق هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با تأیید خبر ابتلای استاندار سابق هرمزگان به کرونا و بستری شدن وی از چند روز پیش در بیمارستانی در تهران اظهار کرد: وی اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه (ای‌سی‌یو) قرار دارد.

وی افزود: برخی عوارض ریوی ناشی از کرونا موجب بستری وی در آی‌سی‌‌یو شده اما حال عمومی وی مناسب است و مشکل افت اکسیژن خون وی نیز تا حدود زیادی رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یوسف جادری، وجود عفونت ریه از گذشته موجب درگیر شدن بافت‌های تنفسی وی شده است که امیدواریم با دعای خیر مردم، شاهد بهبودی کامل ایشان و مرخص شدن از بیمارستان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

به گزارش فارس، جاسم جادری استاندار اول دولت روحانی در هرمزگان برای حدود 4 سال بود و سپس فریدون همتی که اکنون نیز استاندار هرمزگان است، جایگزین وی شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد دریا محور، اولویت برنامه های سال آینده هرمزگان

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای برنامه‌ریزی گفت: در سال آینده بخش عمده برنامه‌های استان منطبق بر سیاست‌های اقتصاد دریامحور خواهد بود و تلاش خواهیم کرد با تقویت پس‌کرانه‌ی بندر شهید رجایی سهم این بندر را در اقتصاد استان بیشتر کنیم.

وی میثاق‌نامه‌های امضا شده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان را ملاک عمل مدیران در سال پیش رو دانست و تمرکز بر بازآفرینی شهری، افزایش ظرفیت‌های صادراتی استان و توسعه شبکه ریلی را جزو دیگر اولویت‌های استان معرفی کرد.

استاندار هرمزگان افزود: طی برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم بنا داریم تا سال ۱۴۰۴ هرمزگان تولیدکننده حدود ۴۰ درصد از موز کشور شود و احداث ۴۰۰ هکتار گلخانه جدید نیز برنامه‌ریزی و منابع و تسهیلات آن درنظر گرفته شده است.

دوستی گفت: در سال آینده خیلی نباید برروی منابع دولتی حساب باز کنید از این رو هر مدیر دولتی موظف است که در قامت یک مسئول جذب سرمایه‌گذار عمل کند چرا که منابع دولتی محدود است و برای شتاب بخشیدن به توسعه استان باید از منابع سرمایه‌گذاری نیز استفاده شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به موفقیت‌های استان امسال را مبدا آغاز ۳۸۵ پروژه به ارزش ۱۶۰ هزار میلیارد تومان و ۸.۷ میلیارد یورو بدون احتساب نیروگاه اتمی سیریک دانست و افزود: تلاش همه مدیران باید معطوف شود تا این پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی عملیاتی شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • آیا ضعف جسمانی موجب سقوط روزه می‌شود؟
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • راه‌اندازی ۱۶ دستگاه دیالیز جدید در بندرعباس
  • اقتصاد دریا محور، اولویت برنامه های سال آینده هرمزگان
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • چند نمونه از ترک‌فعل در دولت سابق که موجب نابسامانی اقتصادی شد
  • آغاز ساخت تعریض و بهسازی قطعه اول محور شهر تازیان
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه