Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:31:04 GMT

توقیف محموله 30 میلیارد ریالی پارچه‌ قاچاق در اراک

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۴۳۴

توقیف محموله 30 میلیارد ریالی پارچه‌ قاچاق در اراک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در همکاری اطلاعاتی با پلیس استان قزوین از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل پارچه قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی بیان کرد: در عملیاتی کامیون و خودروی سواری که با این خودرو در جابجایی این محموله قاچاق همکاری داشت، متوقف و در بازرسی از خودروی کامیون تعداد ۱۰۰۰ طاقه پارچه و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در حدود ۳۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: شهروندان به منظور اثربخشی هر چه بهتر طرح‌های مبارزه با پدیده قاچاق، می‌توانند در صورت مشاهده و اطلاع از این گونه فعالیت‌ها، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 5158843

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک نیروی انتظامی استان مرکزی قاچاق کالا کالای قاچاق ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر زلزله شیراز گرگان کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان

سرهنگ کامران خوشناموند گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی امام زاده عبدالله شهرستان هندیجان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی ۹ دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق را شناسایی با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشدار دهنده آن‌ها را متوقف کردند.

او می‌گوید: در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی ۳ دستگاه یخچال فریزر، ۱۸ دستگاه دوچرخه، ۱۸ دستگاه پرینتر، ۲ دستگاه یخچال، یک هزار و ۳۳۱ عدد لوازم آشپزخانه، ۳ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی و ۲۸۷ جفت کفش فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ خوشناموند گفت: در این ارتباط ۹ نفر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • محموله بزرگ کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف کامیون حامل روغن نباتی قاچاق در زنجان
  • کشف انواع محموله شوینده و خوراکی قاچاق در قم
  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم کامپیوتری
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • کشف محموله کانتینری تخمه قاچاق در بندرعباس 
  • خودروی سرقتی در توقیف پلیس اراک
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری شوتی در هندیجان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد