Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشو، خواستار برگزاری این آزمون در فرصت باقیمانده در سال ۱۳۹۹ شد.

به گزارش مشرق، عدم برگزاری آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰٪ در اسفند ۱۳۹۹ موجب بروز نگرانی‌هایی شده است.

دبیرکل مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشو، خواستار برگزاری این آزمون در فرصت باقیمانده در سال ۱۳۹۹ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه به دکتر جمشید انصاری آمده است: برحسب دستور ریاست محترم جمهور و اعلام آمادگی سازمان سنجش جهت برگزاری آزمون استخدامی فرزندان عزیز شهدا و جانبازان ۷۰٪ در اسفند ۱۳۹۹ که متاسفانه عدم تحقق برگزاری این مهم و موجبات نگرانی ایثارگران گرانقدر را بدنبال داشته که طی تماس های متعدد و مستمر جویای سرانجام این موضوع شده و تصمیم به حضور در سازمان اداری و استخدامی کشور را داشته اند ولی تشکلهای ذیل اعضاء خود را از این حرکت در شرایط حساس کنونی بازداشته و بیان نموده ایم که از مجاری قانونی تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم نمود.

در ادامه این نامه می‌خوانیم: لذا از آن مقام محترم درخواست می شود، دستور فرمائید در مدت باقی مانده از سال ۱۳۹۹ امتحان استخدامی مذکور برگزار شود تا فرزندان معنوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عیدی خود را از مسئولین دلسوز، متعهد و ایثارگر دریافت نمایند. شایان ذکر است که برادر ایثارگر جناب آقای مهندس سعید اوحدی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که خود از خاندان معزز شهداء و رنج کشیده در اسارت دژخیمان دشمن کافر عراقی بوده و افتخار جانبازی دارند و مستمرا نگران سرنوشت یادگاران شهداء و جانبازان عزیز بوده و تمام سرمایه فکری، معنوی و اعتباری خود را در راه انجام مطالبات آنان بکار گرفته، لذا توقع داریم مسئولینی همچون جنابعالی ایشان را همراهی و حمایت کنید که سرافرازانه در خدمت رسانی به این قشر گرانقدر موفق بوده و باقیات و صالحاتی برای همه زحمت کشان نظام مقدس مجهوری اسلامی باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مشرق بنیاد شهید رئیس جمهور فرزند شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

داور نوری در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مولفه امنیت و اقتدار، مهمترین مولفه و زیرساخت لازم برای پیشرفت و توسعه است و شهدای معظم با گذشتن از جان خویش، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را تضمین کردند و شرایط پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: تجربه نشان داده است که امنیت نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی، دسیسه‌ها و توطئه‌های معاندین نظام تنها از طریق فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی سربازان نظام اسلامی ختنثی شده است و ایران اسلامی روز به روز قوی تر از گذشته به حیات خود ادامه داده است.

گفتنی است، در هفته برزگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین ستاد استان و رؤسای شهرستانهای تابعه دیدارهای متعددی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام داده‌اند و این دیدارها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی در شهرداری‌های استان فارس بجز شهرداری شیراز
  • آزمون استخدامی شهرداری‌های فارس برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌ها در استان فارس
  • آزمون استخدامی شهرداری‌های استان فارس برگزار می‌شود
  • آزمون شهرداری‌های زنجان ۱۰‌ خرداد سال آینده برگزار می‌شود
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • دانش آموختگان مدارس شاهد،عهده‌دار مسئولیت‌های کلیدی کشور هستند
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • وجود فرهنگ ایثار و شهادت جزو ویژگی‌های ممیزه ایران اسلامی است