Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@09:15:11 GMT

لزوم حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های مازندران

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۴۴۸

لزوم حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های مازندران

ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر لزوم حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان تاکید کرد.

مهدی رازجویان در جلسه شورای ترافیک مازندران با تاکید بر لزوم حذف نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان، اظهارکرد: احداث دوربرگردان‌ها و زیرگذرها باید با رعایت تمام اصول فنی و ایمنی باشد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: مصوبات جلسات شورای ترافیک باید به شکلی باشد که ضمن جلب رضایت مردم، شاهد کاهش تصادفات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با تاکید بر اینکه جلسات شورای ترافیک شهرستان‌ها باید به شکل منظمی در فرمانداری‌ها برگزار شود، افزود: بسیاری از گره‌های ترافیکی در شهرهای استان با اتخاذ تصمیمات مناسب در جلسات شورای ترافیک قابل رفع شدن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و احتمال افزایش تردد در جاده‌های استان یادآورشد: با حذف نقاط حادثه‌خیز و نصب علائم راهنمایی در مکان‌های مناسب، باید ایمنی جاده‌ها را افزایش داده تا شاهد کاهش آمار تلفات باشیم.

وی ادامه داد: استقرار دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند اورژانس، پلیس، راهداری و هلال‌احمر در جاده‌های استان می‌تواند منجر به کاهش آمار فوتی‌ها گردد.

رازجویان با بیان اینکه به گزارش سازمان راهداری، تصادفات منجر به فوتی استان مازندران در ۱۱ ماه ابتدای امسال نسبت به مشابه سال گذشته ، ۷ درصد کاهش یافته، افزود: تعداد فوتی‌ها در محل حادثه نیز ۲۶ درصد کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: بررسی و آنالیز دقیق دلایل تصادفات منجر به فوتی، می‌تواند باعث شکل گیری داده‌هایی شود که در تصمیم‌سازی‌های درست، نقش موثری داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همچنین از شهرداران خواست در روزهای انتهایی سال ضدعفونی کردن معابر، زیباسازی و تجدید رنگ‌آمیزی بلوارها و خطوط عابر پیاده را در دستور کار قرار دهند.

رازجویان همچنین با اشاره به ضرورت کنترل ترافیک در اطراف بازارهای استان افزود: به دلیل شیوع کرونا و احتمال افزایش آمار مبتلایان، پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری‌ها مانع از ایجاد ترافیک و ازدحام جمعیت در بازارها شوند.

وی  همچنین با اشاره به در پیش بودن ۱۵ اسفند روز درختکاری، به طرح "میراث ماندگار" جهت احیای طبیعت اشاره نمود و ادامه داد: شهرداران و دهیاران، نهال‌کاری را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رفع نقاط حادثه خیز حذف نقاط حادثه خیز استاندار مازندران جاده های استان شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس باز شد اما... | این محور شمال یکطرفه است | ترافیک در جاده هراز

به گزارش همشهری آنلاین، سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان با بیان اینکه محور کندوان که دوشنبه شب بر اثر ریزش کوه در محدوده سیاه بیشه مسدود شده بود، صبح امروز بازگشایی شد.

وی افزود: این محور از دقایقی قبل به سمت شمال برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شده است.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، در حال حاضر وضعیت تردد در محور هراز محدوده لاسم سنگین و دیگر محورهای عادی و روان است. همچنین از نظر جوی نیز مداخله خاصی مشاهده نمی‌شود.

طبق آمار میراث فرهنگی تاکنون بیش از ۲.۲ میلیون مسافر نوروزی در استان مازندران اقامت کرده‌اند.

کد خبر 840051 منبع: مهر برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای چالوس خبر مهم پليس راهور

دیگر خبرها

  • تهران دومین استان کشور در تصادفات منجر به فوت/ افزایش ۳ درصدی فوتی تصادفات استان تهران
  • جاده چالوس باز شد اما... | این محور شمال یکطرفه است | ترافیک در جاده هراز
  • مخبر: تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه‌خیز درون و برون‌شهری در سال آینده انجام شود
  • ترافیک نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ۱۸ نقطه حادثه‌خیز جاده‌های خراسان رضوی رفع نقص می‌شود
  • جاده چالوس یکطرفه شد
  • کاهش تصادفات فوتی در استان سمنان/پلیس در نقاط حادثه خیز مستقر است
  • کاهش آمار فوتی‌های جاده‌ای نسبت به سال گذشته در آستارا
  • لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش ترافیک آستارا در ایام نوروز
  • آشکارسازی سرعتکاه و آرامسازی ترافیک در ۱۶۰ نقطه مازندران