Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@05:53:27 GMT

ایمان عالمی: رفتن بازیکنان باکیفیت به لیگ لطمه زد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۴۵۰

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه تعداد زیادی از بازیکنان با کیفیت به لیگ های خارجی پیوستند، گفت نبود این بازیکنان باعث شده تا لیگ ما دچار افت شود.

ایمان عالمی، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص نیم فصل اول لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، عالمی ارزیابی خود را از نیم فصل اول لیگ چنین بیان داشت:

به نظرم بازی‌ها بد نبود اما متأسفانه نسبت به سال گذشته کیفیت آن پائین آمده و تیم‌ها نتوانستند همانند نیم فصل اول سال پیش، عملکرد بالایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

یکی از علت‌های آن رفتن بازیکنان خوب به لیگ‌های اروپایی و یا کشورهای عربی بوده است. وقتی بازیکنان خوبی در لیگ نباشند، کیفیت بازی‌ها هم ناخواسته کم می‌شود و علت دیگر آن هم مشکلات مدیریتی است که سال‌ها گریبانگیر فوتبال ما شده و باعث شده تیم‌ها از این موضوع ضررهای زیادی بکنند.

مهاجم سابق استقلال در ادامه خاطرنشان کرد:

در لیگ امسال و در پائین و بالای جدول شرایط حساسی وجود دارد. امتیازات تیم‌ها نزدیک به یکدیگر است و این باعث شده تا برخی تیم‌ها محتاط بازی کنند. البته یکی از دلایلی که این اتفاق رخ می‌دهد، غیبت مهاجمان گلزن فصل پیش بود که حالا بیشتر آنها به لیگ‌های خارجی پیوسته‌اند. اما در مجموع لیگ امسال کیفیت سال گذشته را نداشته و نبود تماشاگران هم تا حدودی تأثیرگذار بوده است.

ایمان عالمی در مورد وضعیت این روزهای استقلال هم تصریح کرد:

متأسفانه آبی پوشان این روزها دچار حاشیه‌های شدیدی هستند و استقلال وارد یک بحران شده است. به اعتقاد من، بحث مدیریت به آمدن اعضای هیئت مدیره جدید که از طریق وزارت به باشگاه استقلال ورود می‌کنند، نتوانسته کار مثبتی داشته باشد. امیدوار بودیم که وزارتخانه شرایط بهتری را برای استقلال به وجود بیاورد اما این داستان تکراری همچنان در حال تکرار است و حالا استقلالی که ۷۵ سال قدمت دارد و یکی از با اصالت ترین تیم‌های فوتبال ایران است به دلیل تصمیم گیری های نامناسب و نبود آدم‌های فوتبالی در رأس آن، دچار بحران و ضررهای زیادی شده است.

وی افزود:

اگر قرار است اتفاقی در استقلال رخ دهد که باعث شود این تیم از شرایط بحرانی خارج شود، برکناری سرمربی نمی‌تواند ضامن این مسئله باشد. استقلال مشکل مدیریتی دارد و با رفتن این و آن، اتفاقی در استقلال رخ نخواهد داد. هواداران باید از تیمشان حمایت کنند. آرامش باید به استقلال بازگردد و فکری به جای اینکه فکرش به دنبال حاشیه‌ها باشد باید بتواند تمرکز خود و بازیکنان را بر روی تمرینات و بازی‌ها گذاشته تا آبی پوشان بتوانند در نیم فصل دوم موفق باشند.

مهاجم سابق استقلال در پایان و در خصوص دیدار آبی پوشان برابر مس رفسنجان، اظهار داشت:

مس یک تیم خوب و جوان است. این تیم در نیم فصل اول بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و حالا نمی‌خواهد در رفسنجان بازنده باشد. به طور حتم آنها با تمام قوا به میدان خواهند آمد و امیدوارم استقلال بتواند با بازگشت مصدومانش، بازی خوبی برابر مس انجام داده و برنده این دیدار باشد.

اخبار داغ 

انتخابات فدراسیون فوتبال | گزارش لحظه به لحظه؛ انتخابات به پایان رسید برنامه علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال / سند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت آندره آ پیرلو در بحران؛ اما او مقصر اصلی وضعیت کنونی یوونتوس است؟ رئال مادرید کار ساده تری برای جذب ارلینگ هالند نسبت به ام باپه دارد / کوپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیم فصل اول بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست جنجالی هاشمی‌نسب با قطع سوال خبرنگار

استقلال و هوادار فردا در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می روند. باز هم جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار شرکت نکرد که این موضوع به سوژه ای برای اظهارات دستیار او تبدیل شد.

مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرد. او گفت: پیشاپیش سال نو تبریک میگم به همه هموطنان عزیزم به ویژه استقلالی های عزیز تبریک می گویم. امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشند. برایشان بهترین ها را آرزو می‌کنیم. انشالله بتوانیم در سال جدید عیدی خوبی به آنها بدهیم.

وی اظهار داشت: قبل از هر چیز صحبت‌هایم را با این موضوع شروع می‌کنم که در بازی قبل گفته می شد این بازیکنان در حد استقلال نیستند و به درد نمی‌خورند. خواستم بگویم که اگر ما به تقویت تیم نیاز داشتیم که بازیکن به ما اضافه شود، به این دلیل نبود که بازیکنانمان ضعیف هستند یا به آنها اعتقادی نداریم. ما این روزها را دیده بودیم که هر چهار روز یکبار مسابقه برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: واقعاً خستگی را در ساق تک تک بازیکنانمان می‌توانیم حس کنیم. نیاز به تغییر و تحولاتی داشتیم ولی به خاطر کمبود بازیکن نتوانستیم این کار را انجام بدهیم. جا دارد به تک تک بازیکنانمان خسته نباشید بگوییم و به آنها می گویم که با تمام وجود پشتشان هستیم و به آنها ایمان راسخ داریم. از آنها ممنونیم که با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها برای نام استقلال و هواداران می‌جنگند.

مربی استقلال گفت: مسئله دوم در خصوص بحث کارشناسان مجازی است که در مورد اتوبوسی بودن خط دفاع تیم ما صحبت می‌کنند. اگر به جدول لیگ نگاه کرده و گل‌های زده و خورده ما را ببینند، می‌فهمند که بهترین خط دفاعی و دومین خط حمله برتر لیگ را داریم. فکر می‌کنم که این موضوع کفایت می‌کند. آنها باید چشم‌هایشان را باز کنند هرچند که ما خیلی به فضای مجازی اهمیت نمی‌دهیم ولی دوست داریم واقع بینانه و با احترام در مورد تیم ما صحبت کنند.

وی گفت: مسئله بعدی این است که دوستان خبرنگار نشست خبری را پس از دربی تحریم کردند و سوالی نپرسیدند. شما همیشه برای من قابل احترام بودید و می‌دانید که رابطه خوبی با شما عزیزان دارم ولی چگونه است که در سال‌های گذشته یک سرمربی ۱۴ هفته در کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت نکرد ولی شما هیچ اسمی از تحریم نیاوردید؟ اما پس از آنکه آن مربی در نشست خبری حضور پیدا می‌کند، به احترامش می‌ایستید؟ این قطعاً رنگ‌ها است که تاثیرگذار است من هیچ گله‌ای از شما عزیزان ندارم و این حق طبیعی شما است که هر کسی را تحریم کنید و از او سوال نپرسید.

هاشمی نسب صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در مورد یک مسئله دیگر می‌خواستم سوال کنم که چطور تیمی در سال‌های قبل بازی رفت و برگشت خود را در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران برگزار می‌کند ولی استقلال مظلوم باید به استادیوم دستگردی رفته و بازی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند؟ چرا باید استقلال بدون تنها پشتوانه‌اش بازی کند؟ اینها گله هایی است که داشتم و هوادارانمان باید به هوش باشند که دشمنان استقلال شروع کرده اند. ۱۰ هفته به پایان لیگ باقی مانده است ما سنگ‌هایی را از پیش روی مان برداشتیم. برخی از دست اندازها را پشت سر گذاشتیم، با تمام مشکلات و کمبود بازیکن و مسائل دیگری که داشتیم و همچنین حواشی که اطراف تیم ما بود، در حال جنگیدن هستیم. نه تنها فقط کادر فنی، بلکه بازیکنان، تیممان، هواداران و غیره نیز می‌جنگند.

او در ادامه گفت: فقط میخواستم گوشزد کنم که هواداران به هوش باشند. سنگ های بزرگتر جلوی پای استقلال شروع شده و قطعاً بدانند که ما و تمام بازیکنان تا اینجای کار با همه کمبودهایی که بوده، با تمام وجود برایشان جنگیدیم. به آنها قول میدهیم که از این به بعد نیز برای آنها بجنگیم. ولی یک سری چیزها دست ما نیست. امیدوارم در این مسیر برای جنگیدن در راه کسب عنوان قهرمانی عدالت را ببینیم. ما نمی‌خواهیم کسی حمایتمان کند یا دست‌های پشت پرده به سراغمان بیاید، ما فقط دنبال این هستیم که عدالت برقرار شود. ما بلد هستیم که از حق مان دفاع کنیم. بازیکنانی داریم که جنگیدن را یاد گرفته‌اند. آنها می‌دانند چگونه بجنگند و این چند تا موضوع بود که میخواستم عنوان کنم.

وی سپس در مورد دیدار برابر هوادار گفت: در مورد بازی نیز باید بگویم که با یک تیم قابل احترام بازی داریم. سرمربی آنها دوست خیلی خوب و همشهری خودم است. به هر حال تیمی است که از بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است. هوادار واقعاً تیم قابل احترامی است که فارغ از نتیجه دیدار آخرشان، با آمدن مسعود شجاعی تیمشان نتایج خیلی خوبی گرفته است. تنها سورپرایزی که در دور رفت داشتیم، مقابل همین تیم هوادار بود که دو بر صفر عقب افتادیم چون تمرکز لازم را نداشتیم. از آن دیدار درس گرفتیم. امیدوارم که بازیکنان با تمام تمرکز وارد زمین شوند. به هر حال آنها بازیکنان با تجربه‌ای دارند. می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم، برای ثبات در صدر جدول به کسب سه امتیاز نیاز داریم و برای آن می‌جنگیم. اگر مستحق کسب سه امتیاز بودیم انشالله که به پیروزی برسیم.

دستیار نکونام در خصوص غیبت مهرداد محمدی در ترکیب استقلال و اینکه آیا او دچار آسیب دیدگی شده است یا نه پاسخ داد: نخیر مهرداد مشکل مصدومیت ندارد. او یکی از مهره‌های تاثیرگذار و با اخلاق تیم ماست. خود من به شخصه احترام ویژه‌ای برای او قائلم و ارتباط نزدیکی با او دارم، ولی یک سری مسائل به بحث فنی برمی‌گردد که فقط نظر من و امثال من مهم نیست بلکه نظر نهایی را آقای نکونام با مشورتی که با شش دستیارش دارد، انجام می‌دهد که در نهایت به یک نتیجه‌ای می‌رسیم که کدام بازیکن بازی کند. مطمئن باشید بازیکنانی که به میدان می‌روند و نفراتی که بازی نمی‌کنند، کاملاً در خدمت تیم هستند و دلشان به یکدیگر نزدیک است. قطعاً اگر ناراحتی بین بازیکنانی که به میدان نمی‌روند وجود داشت، اکنون جایگاه تیم ما اینجا نبود. نقطه قوت تیم ما این است که همدل هستیم. مطمئن باشید که تا آخرین لحظه برای هواداران مان میجنگیم. در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی کند، چون همه به موفقیت تیم فکر می‌کنند. مهرداد نیز یکی از مهره‌های تاثیرگذار است که جا دارد از او تشکر کنم.

هاشمی نسب در پایان و در شرایطی که یکی از خبرنگاران قصد داشت سوالی را از او مطرح کند، صحبت‌های او را قطع کرد و با کنایه گفت: من جواب سوال را نمی‌دهم چون تحریم هستم و عذرخواهی می‌کنم. به هر حال در این دو شب هم نخوابیدم و استرس داشتم چون شما من را تحریم کرده بودید. جا دارد از شما تشکر کنم.

دیگر خبرها

  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردن از لیست تیم ملی
  • چشمی: کادرفنی تیم ملی حتماً به این نتیجه رسیده که نباشم
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • هاشمی‌نسب: تحریمم کرده بودید، دو شب نخوابیدم!
  • هاشمی نسب: دفاع ما اتوبوسی نیست
  • پیام مهم به مدیریت باشگاه در آستانه پایان سال
  • هاشمی‌نسب: در این دو شب نخوابیدم و استرس داشتم
  • نشست جنجالی هاشمی‌نسب با قطع سوال خبرنگار
  • هاشمی نسب: با تمام وجود پشت بازیکنان تیم هستیم
  • هاشمی‌نسب: سنگ‌های بزرگی پیش رویمان است