Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نویسنده به‌رغم اعلام برائت از رسانه ملی، دوباره عاشق صداوسیما شد!

کیهان نوشت:این اولین بار نیست که برخی سلبریتی‌ها، پس از رجزخوانی علیه صداوسیما، با سودای پول و شهرت، دوباره شیفته آنتن می‌شوند! پیش از این نیز «محسن تنابنده» و «سعید آقاخانی» با اینکه از عدم همکاری با صداوسیما به نشانه اعتراض سخن گفته و «رضا رشیدپور» نیز گفته بود حتی اگر کلاهش هم در صداوسیما جا بماند حاضر نیست برای برداشتن آن به آنجا برود، تغییر موضع 180 درجه‌ای داده بودند!
این‌بار یکی از نویسندگان «مرد هزارچهره» پس از جوسازی علیه رسانه ملی و خوشحالی بابت جدایی‌اش از این سازمان تغییر موضع داده و دوباره به صداوسیما برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی قبلاً هم هنگام همکاری با سریال‌های سرشار از بودجه رسانه ملی، به عضو و فرزند این رسانه تبدیل شده بود، اما پس از قطع همکاری‌اش تبدیل به منتقد سر سخت رسانه ملی و قوانین و خط قرمزهای آن شد؛ آنچنان که کمپینی را در جهت تمسخر ممیزی و نظارت در سیما راه انداخت.وی اخیرا نیز فیلمنامه یک کارگردان جوان را با محتوایی ضدمردمی نوشت و باعث یک پسرفت عمیق در کارنامه کاری وی شد. این نویسنده اما اخیرا و در آغاز یک همکاری دیگر، ناگهان تغییر چهره داده و نسبت به صداوسیما ابراز عشق و وفاداری کرده است!
جای تعجب است که چرا برخی از مدیران صداوسیما در مواجهه با این مردان هزارچهره مماشات می‌کنند و آنتن و پول عمومی را در اختیارشان قرار می‌دهند؟!

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم تغییر در صداوسیما با ۲ حکم جدید

محسن برمهانی در احکام جداگانه‌ای محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما را با حفظ سمت، به سمت «سرپرست شبکه آموزش سیما» و حسن نجفی سولاری را به سمت «دبیر ستاد تحول ساختاری سیما» منصوب کرد.

در پایگاه اطلاع‌رسانی سیما آمده است: محمدمهدی قاسمی که متخصص روان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، مدیریت شبکه‌های سلامت، آموزش، شما، مدیرکل طرح و برنامه سیما، مدیر شبکه رادیویی سلامت، رییس ستاد جمعیت سیما و نیز مدیریت شورای سیاستگذاری سلامت صداوسیما را در کارنامه خود دارد.

حسن نجفی سولاری، دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک است و به‌عنوان پژوهشگر و مدرس دانشگاه نیز فعالیت دارد. مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، مشاور رئیس مرکز ملی فضای مجازی و رئیس مرکز تولید و فنی معاونت سیما، برخی از سوابق نجفی سولاری است.

دیگر خبرها

  • پروین در شبکه۳: صدای هایده را دوست دارم
  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • ببینید | اعتراف باورنکردنی بیتا سحرخیز مقابل مهران مدیری: یک بار تصادف و فرار کردم!
  • باز هم تغییر در صداوسیما با ۲ حکم جدید
  • پخش فصل جدید «صداتو» همزمان با آغاز سال نو
  • حمله کیهان به ظریف بعد از یک روز ذوق زدگی!
  • عکس| رونمایی از عکس خانوادگی و ۵نفره محسن تنابنده
  • جنجال بزرگ سریال «هفت سر اژدها»
  • موج انتقادات به یک سریال رمضانی؛ پاسخ صداوسیما به نظام پرستاری