Web Analytics Made Easy - Statcounter

لس آنجلس لیکرز بدون هیچ دردسری برابر گلدن استیت وریرز به پیروزی دست یافت.

لس آنجلس لیکرز با پیروزی قاطعانه برابر گلدن استیت وریرز نشان داد به فرم خوب خود بازگشته است.

طرفداری - صبح امروز در یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ NBA، لس آنجلس لیکرز در خانه به مصاف گلدن استیت وریرز رفت و در پایان با نتیجه 117-91 یک برد آسان دشت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان فرنک ووگل در پایان کوارتر اول اختلافی 20 امتیازی باز کردند و در پایان نیمه اول هم فاصله را به 29 امتیاز افزایش دادند تا بازگشت به بازی برای وریرز غیرممکن شود. 73 امتیاز بازیکنان لیکرز در نیمه اول بهترین عملکرد تیم از این نظر در فصل جاری محسوب می‌شود. لیکرز در اولین بازی این فصل برابر گلدن استیت برتری 14 امتیازی در کوارتر نخست را با شکست عوض کرد اما در این دیدار خبری از سست شدن مدافعان عنوان قهرمانی NBA نبود. لبران جیمز که در این مسابقه هزار و سیصدمین بازی فصل عادی دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند با 19 امتیاز، 6 ریباند و 4 اسیست مسابقه را به پایان رساند. لیکرز در گام بعد، روز چهاشنبه میزبان فینکس سانز است.

جدا از لبران، پنج بازیکن دیگر لیکرز در این مسابقه دورقمی شدند. مارکیف موریس و الکس کروشو هرکدام 13 امتیاز آوردند، کایل کوزما با 12 امتیاز و 11 ریباند هشتمین دابل دابل فصل خود را ثبت کرد و دنیش شرودر هم 12 امتیاز و 6 اسیست به حساب لیکرز واریز کرد. حالا با این بردد به نظر می‌رسد لیکرز که بدون آنتونی دیویس و دنیس شرودر دوره‌ای سخت را سپری کرده بود حالا به ثبات رسیده باشد. البته، فعلا از بازگشت ای دی به تیم خبری نیست. اما در تیم استیو کر که پس از سه برد پیاپی شکست خورد، اریک پشل با 18 امتیاز بهترین بازیکن بود. استفن کری و کلی اوبره هم 14 امتیاز برای گلدن استیت وریرز کسب کردند. همچنین لازم به ذکر است در کوارتر دوم بازی، دریماند گرین از ناحیه مچ پای چپ آسیب دید و با ترک زمین دیگر به بازی برنگشت. گرین تا قبل از آن در 13 دقیقه شش امتیاز کسب کرده بود. یاران استف در بازی بعدی خود برابر پورتلند به میدان خواهند رفت.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع لس آنجلس لیکرز 41 32 26 18 117 گلدن استیت وریرز 21 23 25 22 91 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

انتخابات فدراسیون فوتبال | گزارش لحظه به لحظه؛ انتخابات به پایان رسید برنامه علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال / سند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت آندره آ پیرلو در بحران؛ اما او مقصر اصلی وضعیت کنونی یوونتوس است؟ رئال مادرید کار ساده تری برای جذب ارلینگ هالند نسبت به ام باپه دارد / کوپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلدن استیت وریرز لس آنجلس لیکرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین لیگ‌برتر در پایان سال استقلال خواهد بود؟

هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال چهار روز قبل از پایان سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در بیست‌وسومین دوره این مسابقات قرار است فردا _یک‌شنبه بیست‌وهفتم اسفند_ با برگزاری هشت دیدار در یک‌روز پیگیری شود و پس از آن لیگ برای مدت کوتاهی به‌علت عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید تعطیل می‌شود و اواسط فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه بازی‌ها با انجام دیدارهای معوقه و سپس از هفته بیست‌ودوم به‌بعد برگزار خواهد شد.

آلومینیوم اراک - نساجی مازندران؛ ساعت ۱۸:۴۵

تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیم‌فصل دوم را با پیروزی جام‌حذفی در برابر نساجی و پیروزی شیرین برابر پرسپولیس در اراک آغاز کرد تا شاگردان سیدمجتبی حسینی مورد تمجید و توجه قرار بگیرند. اما برد پرسپولیس برای حسینی و شاگردانش خوش‌یمن نبوده و آن‌ها پس از کسب این پیروزی بزرگ، در سه بازی بعدی لیگ برتری خود با شکست مواجه شده‌اند.

ایرالکو سه بازی بعدی خود برابر استقلال خوزستان، شمس‌آذر قزوین و مس رفسنجان را واگذار کرده تا سبزپوشان اراکی دچار افتی به یکباره و عجیب شوند. همین موضوع ناراحتی خود آلومینیوم را هم در پی داشته و رسانه رسمی این باشگاه در آستانه بازی آخر سال برابر نساجی با انتشار بیانیه‌ای، ضمن حمایت از نتایج کسب شده عنوان کرد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا آخرین بازی سال را با برد پشت سر بگذارد و باید دید نوار شکست‌های پشت سر هم ایرالکو بالاخره پاره خواهد شد یا خیر.

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی مازندران هفته گذشته میزبان شمس‌آذر قزوین بود و در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد با تک گل مهرداد عبدی سه امتیاز خانگی را کسب کند. این پیروزی از باخت سه بر صفر مقابل گل‌گهر آغاز و شرایط بازیکنان این تیم باعث شد الهامی در کنار جریمه مالی خودش و اعضای تیم، شاگردان خود را مستقیماً از فرودگاه به مجموعه کارگران ببرد و حدود شش کیلومتر آن‌ها را بدواند.

نساجی با ۱۵ امتیاز از ۲۰ بازی در رده پانزدهم جدول هم‌امتیاز با استقلال خوزستان که در رده چهاردهم جدول قرار دارد ایستاده و شاگردان الهامی همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند. تیم محبوب «شهر خسته» روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و به‌دنبال فرار از قعر جدول است. نساجی مازندران در آخرین رقابت خود در امسال مهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود و شمالی‌ها امیدوارند با دست پر از اراک بازگردند.

صنعت‌مس رفسنجان - ذوب‌آهن اصفهان؛ ساعت ۱۸:۴۵

در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی خود میزبان مس رفسنجان بود که نارنجی‌پوشان رفسنجانی موفق شدند با نتیجه سه بر یک در این دیدار پیروز شوند. مس رفسنجان با احتساب سه امتیاز این دیدار مهم شماره امتیازاتش را به عدد ۲۴ رساند تا در رتبه دهم با اراکی‌ها همسایه شود.

تساوی در برابر هوادار، پیروزی در خانه نساجی، تساوی بدون گل در برابر شمس آذر، بردن استقلال تهران در جام حذفی، تساوی در برابر تراکتور و در نهایت پیروزی خارج از خانه در مقابل آلومینیوم نتایجی بوده که مس رفسنجان در این چند هفته با نویدکیا بدست آورده و به نظر می‌رسد که با ادامه این روند مس می‌تواند حتی به یکی از پنجم تا هشتم جدول هم در پایان لیگ نگاه کند که نتیجه‌ای خوب برای نویدکیا به حساب می‌آید.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان قعرنشین قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود جنوبی‌ها به پایان رسید. گاندوها در برابر تیم انتهای جدولی شکست بسیار بدی داشتند و حالا پنج هفته‌ای می‌شود که در کسب پیروزی در لیگ برتر ناکام هستند و اصلاً شرایط خوبی برای ادامه فصل ندارند.

آرش قادری مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و در دقیقه ۸۲ از زمین مسابقه خارج شد و فصل برای او به پایان رسید. دیگر مصدوم رباط‌صلیبی ذوب‌آهن سبحان خاقانی بود که در تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد و برای دومین بار در دوران فوتبالی خود برای مدت طولانی از میادین دور شد و فرصت حضور در میدان را از دست داد.

بدشانسی‌ها و مصدومیت‌های شدید در اردوی ذوب‌آهن پایان نداشت و نادر محمدی مدافع این تیم هم در بازی دوستانه مقابل آلومینیوم اراک پس از برخورد شدیدی که در میانه میدان داشت فصل برایش به پایان رسید و ذوبی‌ها پس از مصدومیت او اقدام به جذب فریبرز گرامی کرد.
آخرین بازیکنی که با مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو شد پوریا آریا کیا بود، مصدومیت او باعث شد تا ذوب‌آهن در این فصل رکوردار مصدومیت شدید و طولانی مدت باشد و چهار بازیکن تاثیرگذار خود را از دست بدهد.

پرسپولیس تهران - پیکان تهران؛ ساعت ۱۸:۴۵

پرسپولیس که با تساوی هفته گذشته برابر استقلال در دربی پایتخت نتوانست به رقیب سنتی خود در صدر برسد، امیدوار به کسب سه امتیاز از بازی با یکی دیگر از تیم‌های پایتخت دارد و نگاهی هم به دیگر بازی برگزار شده در تهران خواهد داشت تا پایان خوشی در بازی آخر سال داشته باشد.

در سمت مقابل پیکان این روزها خطرناک نشان داده و توانسته در دو بازی اخیر خود بر دو تیم بالای جدولی یعنی سپاهان و ملوان غلبه کند و باید دید عملکرد شاگردان غلامرضا عنایتی مقابل دیگر تیم بالای جدولی چگونه خواهد بود.

نکته منفی آماری برای فیروزه‌ای‌پوشان این است که سرمربی آن‌ها یعنی رضا عنایتی هیچ‌گاه موفق به برد پرسپولیس به عنوان سرمربی نشده است. حاصل رویارویی عنایتی با سرخ‌های پایتخت در چهار دیدار کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

همچنین دو تیم در تاریخ لیگ برتر ۳۱ مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که نتیجه با اختلاف فاحش به سود پرسپولیسی‌هاست. قرمزها ۲۴ مرتبه موفق به شکست حریف خود شده‌اند و سهم پیکان فقط ۴ برد بوده است.

ضمن اینکه پیکان در ۱۲ بازی اخیر لیگ برتری با پرسپولیس ۱۱ مرتبه شکست خورده و فقط به یک تساوی رسیده و از آخرین برد خودروسازان برابر قرمزها چیزی نزدیک به ۷ سال می‌گذرد. مسابقه‌ای که شاگردان مجید جلالی با تک گل دقیقه ۴ مرتضی آقاخان موفق به شکست تیم برانکو ایوانکوویچ شدند.

سپاهان اصفهان - گل‌گهر سیرجان؛ ساعت ۱۸:۴۵

تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی روحیه‌بخش برابر فولاد که بعد از پنج شکست متوالی در لیگ به دست آمد به نظر با روحیه‌ای بهتر و با انگیزه‌های بیشتر آماده ادامه رقابت قهرمانی است. سپاهانی‌ها که برای بازگشت به کورس قهرمانی هم‌قسم شده‌اند در آخرین دیدار خود قبل از تعطیلات نوروز میزبان گل‌گهر هستند، تیمی که شکست دادنش کار راحتی نیست، اما سپاهان اگر می‌خواهد نتایج ضعیف هفته‌های اخیر را جبران کند محکوم به پیروزی خانگی مقابل تیم سیرجانی است.

سپاهان با دو بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین فاصله‌ای ۹ امتیازی با صدر پیدا کرده است و این تیم در وضعیتی قرار گرفته است که دیگر هیچ امتیازی نباید از دست دهد. شاگردان مورایس مانند فصل گذشته در این مقطع باید چند برد متوالی کسب کند تا به کورس قهرمانی همراه با استقلال و پرسپولیس اضافه شود، مأموریتی که با توجه به بازی‌های خارج از خانه سپاهان مقابل رقبای پرقدرتی مثل تراکتور سخت به نظر می‌رسد.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان هم در آخرین بازی خود مقابل صنعت‌نفت آبادان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد و حالا آماده آخرین بازی نیم فصل اول در اصفهان مقابل سپاهان می‌شود و در حال حاضر اعضای این تیم در حال عزیمت از سیرجان به اصفهان هستند.

بازیکنان گل‌گهر روز گذشته تمرین سنگینی را در ورزشگاه اختصاصی خود پشت سر گذاشتند و امروز نیز پس از استقرار در هتل خود به یکی از زمین‌های شهر اصفهان می‌روند و تمرین سبکی را پیش از برگزاری آخرین بازی سال ۱۴۰۲ مقابل تیم سپاهان برگزار می‌کنند. دیدار رفت سپاهان و گل‌گهر در حالی که سپاهانی‌ها با محرومیت شش بازیکن اصلی خود مواجه بودند، با پیروزی سه بر یک شاگردان اوزونیدیس تمام شد

استقلال خوزستان - فولاد خوزستان؛ ساعت ۱۹:۰۰

وضعیت در پایین جدول برای فرار از منطقه سقوط با هیجان و جذابیت بالایی دنبال می‌شود. نکته عجیب و البته قابل تامل اینجاست که تیم‌های جنوبی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و از جمله تیم‌های گزینه سقوط محسوب می‌شوند و در تلاش برای رسیدن به منطقه امن جدول هستند.

یکی از بازی‌های جذاب و البته حساس این هفته از لیگ برتر دربی سرخابی‌ها در جنوب است؛ جایی که استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و امتیاز این بازی می‌تواند در آینده آنها در جدول از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

باشگاه استقلال خوزستان که این هفته با دستیابی به برد ارزشمند خارج از خانه برابر ذوب آهن، از انگیزه بالایی برای تکرار موفقیت خود و رسیدن به امتیاز برخوردار است، پیش از این جدال از سازمان لیگ خواستار نظارت ویژه در این بازی شده است.

قرمزپوشان اهوازی که بعد از بازی با سپاهان و شکست سه بر یک، نسبت به قضاوت تیم داوری مسابقه هم گلایه داشتند و معتقد بودند که گل سالم و یک پنالتی آنها گرفته نشده، شش بازیکن اخطاری هم داشتند که مورد اعتراض آنها بود. وحید زمانی، داور وسط دیدار با سپاهان، در اقدامی عجیب به احسان پهلوان، لوکاس کاندیدو، محمد عسکری، جفرسون باهیا، وحید حیدریه و شاهین توکلی کارت زرد نشان داد که همین امر باعث عصبی شدن بازیکنان قرمزپوش هم مقابل سپاهان شده بود

ملوان بندرانزلی - صنعت‌نفت آبادان؛ ساعت ۱۹:۰۰

تیم صنعت‌نفت آبادان که لیگ را با هدایت عبدالله ویسی پرنوسان آغاز کرد و نتوانست به نتایج دلخواه دست و این امر باعث شد ویسی از هدایت طلایی پوشان آبادانی استعفا دهد و جای خود را به بختیاری‌زاده دهد اما این تغییر هم چاره ساز نشد تا هواداران برزیلی‌های ایران نگران آینده این تیم باشند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که شرایط برای ۲ تیم در بازی هفته گذشته یکسان بود و تیم صنعت‌نفت آبادان در بازی گذشته برابر میزبان خود در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان با یک گل مغلوب گلگهر شد و در آن سوی میدان نیز تیم ملوان انزلی برابر پیکان تهران میزبان با یک گل شکست خورد.

شاگردان بختیاری‌زاده که از تیم‌های کم مهره لیگ به شمار می‌رود و به همراه تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، هوادار تهران، پیکان، نساجی مازندران و استقلال خوزستان در پایین جدول حضور دارد با از دست دادن امتیاز برابر ملوان امید خود را برای صعود در جدول را کاهش خواهند داد.

اما شاگردان مهدی تارتار فصل را بر خلاف انتظار و با نتایج غیرقابل پیش‌بینی آغاز کردند تا جایی که اکنون با انجام ۱۹ بازی ۳۲ امتیاز کسب کردند و در رتبه میانی جدول قرار دارند و اینک در برابر صنعت‌نفت به امید کسب امتیاز به زمین خواهند رفت تا جایگاه خود را در جدول تثبیت و ارتقاء دهند.

صنعت‌نفت آبادان با ۲ برد، هفت تساوی و ۱۱ باخت و با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته و به دنبال کسب سومین پیروزی فصل است تا اختلافش با تیم‌های بالای خود را کاهش دهد، نفتی‌ها نیز ۱۵ گل زده و ۳۲ گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

ملوان انزلی نیز هشت برد، هشت تساوی و چهار باخت و با ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب نهمین پیروزی این فصل خود است، این تیم ۲۴ گل زده و ۱۵ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

شمس‌آذر قزوین - تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۰۰

شاگردان پاکو خمس تا پایان فصل جاری ۱۱ مسابقه دیگر را در پیش دارند. در این میان، آن‌ها باید به مصاف تیم‌های استقلال تهران، سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان و ملوان بندرانزلی بروند که همگی جزو تیم‌های مدعی و بالانشین جدول به حساب می‌آیند.

یکی از بزرگ‌ترین ناکامی‌های خمس در دوران حضورش در فوتبال ایران، عدم توانایی او در کسب نتیجه لازم در دیدارهای بزرگ و سرنوشت‌ساز بوده اما بدون‌شک موفقیت در چهار مسابقه حساس باقی‌مانده با تیم‌های بالانشین جدول، می‌تواند هم معادلات را به سود پاکو خمس تغییر بدهد و هم کمک شایانی به سرخ‌پوشان تبریزی در مسیر بقا در کورس مدعیان کند و آن‌ها را بیش از پیش به کسب سهمیه آسیایی و حتی حضور در کورس قهرمانی نزدیک کند.

تراکتوری‌ها در لیگ بیست‌ویکم روزهای کابوس‌واری را پشت سر گذاشتند و نه‌تنها جایی در کورس مدعیان نداشتند، بلکه خطر سقوط به لیگ یک، سرخ‌پوشان تبریزی را تهدید می‌کرد. سرخ‌ها در آن فصل موفق شدند در پایان لیگ با کسب 31 امتیاز از 30 مسابقه کار خود را در رتبه سیزدهم جدول به پایان برسانند اما حالا، بعد از گذشت 2 فصل، شاگردان پاکو خمس توانسته‌اند از مجموع امتیازات تراکتور در لیگ بیست‌ویکم بیشتر امتیاز کسب کنند و با کسب 35 امتیاز در ۱۹ مسابقه، در کورس مدعیان کسب عنوان قهرمانی حضور دارند.

تیم فوتبال شمس‌آذر که در نیم فصل دوم به واسطه از دست دادن مهره‌های کلیدی خود عملکرد سینوسی را از خود بجا گذاشته پس از کنار رفتن از جام حذفی با برد مقابل آلومینیوم اراک شرایط خود را بهبود بخشیده بود اما دوباره با شکست در این دیدار دچار چالش شد. شمس آذر با قبول این شکست ۲۵ امتیازی و در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند.

در بازی رفت شمس‌آذر ویژه‌ترین نتیجه هفته را به نام خود کرد و هرچند اندوخته سه گله آنها در لحظات پایانی بازی به خطر افتاده بود اما موفق شدند در نهایت با سه امتیاز تبریز را ترک کنند و دومین برد فصل خود را جشن بگیرند و به این شکل به بردهای متوالی تراکتور نیز خاتمه دادند و باید دید در بازی برگشت تراکتور انتقام خواهد گرفت یا خیر.

هوادار تهران - استقلال تهران؛ ساعت ۲۱:۰۰

آخرین مسابقه فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۱ فردا در استادیوم پاس قوامین برگزار می‌شود. تیم‌های فوتبال استقلال تهران و هوادار که دو لژیونر سابق فوتبال ایران را روی نیمکت‌هایشان می‌بینند در شرایطی برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که نیمکت هر دو تیم انگیزه بالایی برای این مسابقه دارد.

استقلال با جواد نکونام فعلاً صدرنشین لیگ است و یک تساوی در بازی فردا جایگاه این تیم را در پایان سال ۱۴۰۲ تثبیت خواهد کرد. آبی‌ها که هفته گذشته دربی پایتخت را با تساوی به پایان رساندند امیدوارند مقابل هوادار، به یک برد شیرین دست پیدا کنند. نکته جالب اینکه در بازی‌هایی که این دو تیم باهم داشته‌اند، بنفش‌های تهرانی هیچ زمان موفق به گرفتن امتیاز از استقلال نشده‌اند و بازی فردا بهترین فرصت برای شکستن این رکورد شوم است.

در سوی مقابل، اما هوادار با ورود مسعود شجاعی نمایش بهتری را ارائه می‌دهد و این مربی امیدوار است با استفاده از دو عنصر تجربه و انگیزه بتواند مچ رفیق قدیمی‌اش را در زمین مسابقه بخواباند. نکونام و شجاعی در سال‌های نه چندان دور پرچمدار فوتبال ایران در لالیگا بودند. در حال حاضر هوادار با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد و استقلال با ۴۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است.

استقلال امروز به برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر اعتراض کرد و خواستار انتقال این بازی به استادیوم دیگری شد تا تماشاگران استقلال با حضور در استادیوم این بازی را از نزدیک تماشا کنند. از آنجایی که تیم هوادار استادیوم پاس را به عنوان میزبان معرفی کرده است، معرفی استادیوم جدید باید از سوی استقلال صورت گیرد.

فصل گذشته هم پرسپولیس استادیوم آزادی را به عنوان میزبان برگزاری بازی معرفی و هزینه‌های آن را پرداخت کرد. اما مشکل اینجاست که این هفته پرسپولیس در آزادی بازی دارد و استقلال نمی‌تواند در این استادیوم به میدان بیاید. از سویی اردوی تیم ملی از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود، طبیعتاً استقلال نمی‌تواند درخواست تغییر این بازی را داشته باشد تا در استادیوم آزادی بازی کند.

با این شرایط سازمان لیگ چاره‌ای ندارد که این بازی را در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار کند. با توجه به فرصت کم باقی مانده تا برگزاری این بازی استقلال شانسی برای انتقال این بازی به استادیوم دیگر و برگزاری بازی با حضور تماشاگر را ندارد.

کد خبر 736534

دیگر خبرها

  • پیروزی دراماتیک خاتون بم در بازی قهرمانی
  • پیروزی ارزشمند ملوان در پایان سال
  • آلومینیوم با صفر تغییر مقابل نساجی!
  • یوونتوس ۰ - ۰ جنوا/ وقت خداحافظی است آقای آلگری
  • این شرط قهرمانی 36 رئال در لالیگاست
  • مهمترین هفته لیگ بیست و سه، در پایان سال 1402
  • بسکتبال NBA | خط و نشان وریرز برای لیکرز با طعم پلی این
  • پایان سال با پیروزی است؟
  • صدرنشین لیگ‌برتر در پایان سال استقلال خواهد بود؟
  • ایلکای گوندوعان: من و تونی کروس می‌توانیم به راحتی کنار هم بازی کنیم