Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:21:32 GMT

راننده کامیونی در چند قدمی مرگ! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۵۵۹

راننده کامیونی در چند قدمی مرگ! + فیلم

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سرعت غیرمجاز حین رانندگی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و باعث جان باختن یک یا چند نفر می‌شود.

متاسفانه افرادی هستند که با سرعت غیر مجاز مسیر‌های طولانی را طی می‌کنند که این موضوع علاوه بر اینکه باعث به خطر افتادن جان انسان‌ها می‌شود نوعی فقر فرهنگی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد به جریمه‌های سنگین و علائم راهنمایی و رانندگی توجهی ندارند. دوربین‌های مدار بسته که در سطح شهر و بزرگرا‌ها نصب شده به راحتی از کنار آن عبور می‌کنند.

متاسفانه در برخی مواقع مشاهده شده که این موضوع از سوی رانندگان خودرو‌های سنگین رعایت نمی‌شود و ویراژ کنان در سطح اتوبان‌ها گذر می‌کنند.

شهروندخبرنگار ما از سرعت غیر مجاز یک دستگاه کامیون کمپرسی در اتوبان امام علی مسیر جنوب به شمال شهر تهران فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

 

منبع: محمدرضا نوری - تهران

بیشتر بخوانید:

صحنه‌ای شوک آور از راننده نیسان که در زنجان رقم زد + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی سرعت غیر مجاز تصادف جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز

شهردار منطقه یک تبریز از اجرای عملیات اصلاح، ساماندهی و توزیع آسفالت کول پل‌های مسیر ضلع شمالی اتوبان پاسداران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حمید شاهوردی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکیپ‌های عمرانی این منطقه با توجه به نشست قسمتی از کول پل‌های ضلع شمالی اتوبان پاسداران که باعث ایجاد مخاطراتی برای شهروندان شده بود و چند مورد تصادف را شاهد بودیم، با هدف اصلاح و ساماندهی این کول پل‌ها وارد عمل شدند و اقدامات اجرایی را عملیاتی کردند.

وی افزود: بر همین اساس، این عملیات به صورت توزیع آسفالت اساسی در ۱۰۰ متر مانده به پل‌های شهید بهشتی و یوسف آباد و ۱۰۰ متر بعد از پل‌ها جهت اصلاح نشست کول پل‌ها به صورت شبانه (ساعت ۴۵/۲ بامداد) اجرا و ساماندهی شد.

شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: این عملیات سبب ایمن‌سازی و پیشگیری از مخاطرات عدیده‌ای خواهد شد و می‌تواند نقش مهمی را در روان‌سازی این مسیر پرتردد و حساس شمال شهر ایفا می‌کند.

شاهوردی از آغاز عملیات احداث جدول گذاری و اصلاح کانیو در کوی ممتاز واقع در خیابان عباسی به میزان ۲۵۰ متر خبر داد و عنوان کرد: این ناحیه با هدف ساماندهی محلات و در راستای اجرای طرح «نگهداشت شهری» و رسیدگی به وضعیت خیابان‌ها، کوچه‌ها و جداول مطابق برنامه و همسو با درخواست‌های شهروندان اقدامات ویژه ای انجام داده است که همچنان تداوم خواهد داشت.

وی گفت: بر همین اساس یکی از پروژه‌های در دست اقدام، اجرا و احداث جدول‌گذاری و اصلاح کانیو در مسیر کوی ممتاز واقع در خیابان عباسی است که نیاز به ساماندهی دارد، چراکه در زمان بارش باران آب‌های موجود به مسیر تردد و سطح کوچه سرریز می‌شد و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد که با اجرای این پروژه شاهد ساماندهی و هدایت صحیح روان آب‌ها خواهیم بود

شهردار منطقه یک تبریز افزود: این پروژه ۲۵۰ متر بوده است که در محدوده کوی ممتاز واقع شده و هم‌اکنون توسط اکیپ‌های اداره عمران ناحیه در حال انجام است.

کد خبر 747833

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند