Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@07:32:21 GMT

کشف جنازه دختر 14 ساله در قزوین + علت مرگ

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۵۹۰

کشف جنازه دختر 14 ساله در قزوین + علت مرگ

قاتل نامرئی  جان دختر 14 ساله را در خانه گرفت و جنازه اش کشف شد.
یک دختر ۱۴ ساله اهل شهر محمودآباد قزوین به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، فوت کرد.
به گزارش رکنا، سلطانی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: ساعت ۲۱ دیشب ، ۴ نفر از اعضای یک خانواده در محمود آباد نمونه دچار مسمومیت با گاز co ۲ شده بودند که یک دختر ۱۴ ساله این خانواده فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی افزود: همچنین ۳ مصدوم این حادثه با انجام اقدامات درمانی به بیمارستان بوعلی سینا قزوین منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل جنازه قزوین اخبار حوادث جنازه قزوین قاتل نامرئی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا تجاوز ایران تجاوزجنسی آزار و اذیت آزارجنسی دوربین آزار شیطانی ایلام فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ویدیویی از متئو، پسر لیونل مسی، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او مانند پدرش در فوتبال چه استعداد قابل توجهی دارد.

فیلمی از او در حال دویدن در حال بازی کردن برای تیم رده پایه باشگاه اینترمیامی منتشر شده است. او علاوه بر گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، چهار بار دیگر با نمایش فردی دیدنی برای تیمش گل می‌زند.

او حتی یکی از معروف‌ترین شادی گل‌های پدرش را پس از گل تقلید کرد و با دستانش بوسه معروف مسی را اجرا کرد. دقت متئو روی ضربه ایستگاهی و استایل او پیش و هنگام اجرا کردن این ضربه در فضای مجازی بارها مورد مقایسه با پدرش قرار گرفته است.

این اولین باری نیست که یکی از فرزندان مسی به‌خاطر کارهای چشم‌گیر در زمین، در فضای مجازی وایرال می‌شود. تیاگو، پسر بزرگ او که 11 ساله است، اوایل این ماه برای تیم زیر 12 ساله‌های اینترمیامی یک گل به ثمر رسانده بود.

لئو هم در اینترمیامی وضعیت خوبی دارد و طی 5 بازی فصل جاری لیگ حرفه‌ای آمریکا 5 گل به ثمر رسانده است. میامی به تازگی با نتیجه 3-2 در شب گلزنی مسی از روی ضربه ایستگاهی موفق به شکست اسپورتینگ کانزاس سیتی شده بود.

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز
  • پناه بردن کودک گمشده سه ساله در اهواز به ماموران آتش‌نشانی
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند