Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@21:18:29 GMT

پدافند هوایی سوریه رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۶۱۰

پدافند هوایی سوریه رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان ریف جنوبی دمشق و مقابله با حمله جدید رژیم صهیونیستی گزارش داد.

یک منبع امنیتی عالی رتبه نیز به اسپوتنیک گفت که پدافند هوایی سوریه موشکهای شلیک شده توسط جنگنده های اسرائیلی از فراز جولان اشغالی را رهگیری و ساقط کرد.

این منبع افزود: پدافند هوایی سوریه موفق شد بیشتر موشک های دشمن را قبل از رسیدن به اهدافشان ساقط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک منبع نظامی سوری گفت: دشمن اسرائیلی دقیقاً راس ساعت ۱۰:۱۶ شامگاه یکشنبه از جولان اشغالی برخی اهداف را در حوالی دمشق هدف قرار داد که بیشتر موشک های دشمن توسط پدافند هوایی ارتش رهگیری و ساقط شد.

پدافند هوایی سوریه اخیرا نیز موشکهای اسرائیلی که منطقه جنوب سوریه را هدف قرار دادند، ساقط کرد.

وزارت امور خارجه سوریه یکشنبه از شورای امنیت خواست که مسئولیت های خود را در چارچوب منشور سازمان ملل به عهده بگیرد و اقدامات قاطع و فوری برای جلوگیری از تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی اتخاذ کند.

23311

کد خبر 1491203

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه رژیم صهیونیستی اسرائیل پدافند هوایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفتاد و دومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

 

حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل

منابع رسانه‌ای ظهر امروز (سه‌شنبه) از حمله موشکی حزب‌الله لبنان به چند موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

 شبکه المیادین در این باره گزارش داد: چند موشک از خاک لبنان به سمت یک هدف نظامی اسرائیل در شهرک «آویویم» شلیک شد.

طبق این گزارش، یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در مقابل شهر «عیتا الشعب» مورد اصابت قرار گرفت.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند: موشک ضد زره شلیک شده از لبنان به کارخانه‌ای در شهرک آویویم در شمال اصابت کرد و باعث آتش سوزی و خسارت جدی به آن شد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به حملات اشغالگران به روستاهای جنوب لبنان، ۲ ساختمان در شهرک آویویم مورد استفاده سربازان رژیم اشغالگر را هدف قرار دادیم.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف پادگان «برانیت» را ۲ بار هدف مستقیم موشک قرار داده است.

المیادین نیز خبر داد پایگاه هوایی «مِرون» در الجلیل علیا در شمال سرزمین‌های اشغالی مورد حمله موشکی قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملاتی را به چند منطقه در جنوب لبنان انجام داد.

حماس: بر موضع قبلی خود در خصوص توافق آتش‌بس پایبندیم

جنبش مقاومت اسلامی حماس دوشنبه شب تاکید کرد: بر موضع قبلی خود در خصوص توافق آتش‌بس پایبندیم.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، این گروه تأکید کرد: به طرف‌های واسطه ابلاغ کردیم که به موضع و نگرش قبلی خود که در ۱۴ مارس (24 اسفند) گذشته ارائه دادیم، متعهد هستیم،چرا که پاسخ رژیم صهیونیستی هیچکدام از خواسته‌های این جنبش را برآورده نمی‌کند.

این جنبش اعلام کرد: ما به خواسته خود مبنی بر توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اسرائیلی از نوار غزه، بازگشت آوارگان و مبادله حقیقی اسرا پایبندیم.

حماس تاکید کرد که نتانیاهو و دولت تندرو او به طور کامل مسؤول به شکست کشاندن تلاش‌ها و سنگ‌اندازی بر سر راه رسیدن به توافق آتش‌بس در غزه هستند.

زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از ابتدای جنگ علیه غزه تاکنون سه هزار و ۱۳۰ افسر و نظامی این رژیم زخمی شده‌اند که حال شماری از آنها وخیم است.

به گزارش شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که ۳۱ نظامی دیگر این رژیم طی ۴۸ ساعت گذشته در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه زخمی شده اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲۸۸ نظامی همچنان تحت درمان هستند که وضعیت ۲۵ نفر از آنان وخیم گزارش می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سه هزار و ۱۳۰ افسر و نظامی این رژیم از ابتدای جنگ زخمی شده اند که یک هزار و ۵۰۹ نفر از آنها در جریان جنگ زمینی زخمی شده اند.

 

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه دمشق
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
  • وال‌استریت‌ژورنال: پیروزی اسرائیل بر حماس دور از دسترس است
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته