Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل مسلمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی بازرسی های صورت گرفته در ۱۱ ماهه سال جاری از نانوایی های استان، ۷۰۷ فقره پرونده تخلف در این صنف تشکیل شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی پرونده های متشکله بالغ بر چهار میلیارد ریال است که به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مسلمی تصریح کرد: در این راستا تاکنون پنج هزار و ۹۱ مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان از نانوایی های استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به عناوین تخلفات اظهار داشت: ۴۴۱ مورد کم فروشی، ۱۶۷ مورد گرانفروشی و ۳۸ مورد عدم رعایت موارد بهداشتی از جمله مهمترین تخلفات صورت گرفته در این صنف است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان یادآور شد: در این جهت سهمیه آرد ۳۹ واحد صنفی متخلف به صورت قطع سهمیه موقت بوده و آرد این واحدها در اختیار سایر نانوایی های استان قرار گرفت.

برچسب‌ها آرد اصناف زنجان سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد اصناف زنجان آرد اصناف زنجان سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف

پژوهش اظهار داشت: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد