Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:15:57 GMT

ترابی مجوز نگرفت/ مصدوم پرسپولیس به ترکیب رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۶۴۰

ترابی مجوز نگرفت/ مصدوم پرسپولیس به ترکیب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از امروز دوشنبه آغاز می‌شود که پرسپولیس به عنوان قهرمان دور رفت این بازی‌ها به مصاف سایپا در ورزشگاه آزادی می‌رود.

سرخپوشان پایتخت در حالی نخستین بازی دور برگشت را برگزار می‌کنند که تمام بازیکنان خود را در تمرینات روزهای اخیر در اختیار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش این تیم با رهایی از بند مصدومیت به آمادگی کامل برای حضور در قلب دفاع این تیم کنار سیدجلال حسینی رسیده است.

از این رو یحیی گل محمدی بار دیگر از این دو بازیکن در کنار مهدی شیری و سعید آقایی استفاده می‌کند تا ترکیب چهار نفره خط دفاعی پرسپولیس مشخص باشد.

پرسپولیس که تاکنون در نقل و انتقالات زمستانی تنها توانسته، مهدی ترابی را جذب کند به دلیل محرومیت این باشگاه از سوی فیفا موفق به ثبت قرارداد این بازیکن نشده است تا برای سرخ‌ها در مقابل سایپا بازی کند.

همچنین کمال کامیابی نیا که چند بازی خیلی خوب در قلب دفاع پرسپولیس انجام داده بود به دلیل ترافیک خط میانی سرخ‌ها نمی‌تواند در جمع یازده مرد یحیی برای بازی امروز باقی بماند.

از این رو گل محمدی قصد دارد احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و سیامک نعمتی را در خط میانی خود بازی دهد تا آنها برای امید عالیشاه و وحید امیری که خط حمله تیمشان را مقابل نارنجی پوشان تشکیل می‌دهند خلق موقعیت کنند.

یحیی در حالی تیمش را روانه بازی با سایپا می‌کند که به دلیل عملکرد ضعیف مهاجمان تخصصی خود از آنها قطع امید کرده است تا چشم به درخشش هافبک‌های خود در امر گلزنی داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷:۲۵ امروز میزبان سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی است.

کد خبر 5158753 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ترابی محمدحسین کنعانی زادگان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران انتخابات فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال والیبال تورنمنت بين المللي مهدی طارمی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور

تقریبا ۱۰ روز پیش بود که در خبر‌ها داشتیم مهدی ترابی با پیشنهاد دو باشگاه از تیم‌های متمول لیگ برتر قرار گرفته است و حتی به همبازیانش گفته که ممکن است در تابستان به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت دهد.

ترابی برای اینکه در این زمینه به نوعی مقدمه‌سازی کرده باشد در همان مقطع گلایه کرد که از باشگاه پرسپولیس پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. بعد از ترابی نیز دانیال اسماعیلی‌فر چنین گلایه‌ای از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت و گفت که حتما آن‌ها را برای فصل بعد نمی‌خواهند که پیشنهادی نمی‌دهند.

اما حضور این دو بازیکن در مراسم چهلم درگذشت همسر محمدرضا زنوزی در نوع خودش قابل توجه بود. به نظر می‌آید غیر از ترابی، دانیال هم مورد توجه تیم تبریزی قرار گرفته است. ناگفته نماند که چند ماه پیش یکی از بازیکنان ملی‌پوش تراکتور در اردوی تیم ملی دریافتی خود را به رخ همبازیان سابقش در پرسپولیس کشیده بود.

البته با توجه به اینکه رضا درویش به دنبال این است که در تابستان و در صورت ماندن خودش در پرسپولیس با بازیکنان این تیم برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود، طبیعی است تیم‌های رقیب به دنبال جذب ستاره‌های این تیم باشند.


منبع: همشهری ورزشی

دیگر خبرها

  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • پرسپولیس با اوسمار، یک امتیاز جلوتر از تیم یحیی!
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس