Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع دور برگشت لیگ بیستم، یحیی و تیمش در اولین گام برابر سایپا قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس که با روندی موفق طی پنج بازی پایانی نیم فصل اول، در نهایت به صدر جدول دست یافت، اکنون در آغاز دور برگشت امیدوار به کسب اولین برد برابر نارنجی‌پوشان است. آنها علیرغم عملکردی موفق برابر این تیم در بازی رفت، با حملات فراوانی که داشتند نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک بار دیگر درون دروازه حاضر خواهد شد و امیدوار است با کلین‌شیتی دیگر همچنان به حضورش در صدر جدول گلرها از حیث آمار فردی حاضر باشد و به تیمش نیز برای دستیابی به نتیجه کمک کند.

با پایان مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان او در این بازی در ترکیب اصلی حاضر خواهد شد تا در کنار سیدجلال حسینی در قلب دفاعی سرخ‌ها حاضر باشند. دو مدافع میانی پرسپولیس که سابقه بازی در سایپا را نیز در کارنامه دارند و امروز کار سختی مقابل ضدحملات برنامه‌ریزی شده حریف خواهند داشت.

در سمت چپ دفاعی هم سعید آقایی در ترکیب حضور دارد و در سمت مقابل مهدی شیری برای این تیم به میدان خواهد رفت. دو بازیکنی که در آخرین جدال نیم فصل و برابر گل‌گهر یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند و اکنون باید دید این فضا را مقابل نارنجی‌پوشان هم پیش رو خواهند داشت یا خیر.

در خط میانی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به آخرین بازی خود برابر سایپا حاضر می‌شود. احمد نوراللهی به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن این فصل از نظر آمار فردی در کنار خود میلاد سرلک را می‌بیند و در دو سمت این تیم هم احسان پهلوان و سیامک نعمتی وظیفه اضافه شدن به خط حمله و طراحی حملات و بازیسازی را برعهده دارند.

در خط حمله باز هم زوج امید عالیشاه و وحید امیری در زمین حاضر خواهند بود. عالیشاه با روندی قابل توجه در پاس گل و گلزنی جایگاه ثابتی نصیب خود در ترکیب کرد و با امیری به دنبال گلزنی در این جدال خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سعید آقایی مهدی شیری احمد نوراللهی میلاد سرلک احمد نوراللهی پرسپولیس سعید آقایی مهدی شیری میلاد سرلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست دور از انتظار چهار بر دو در مسابقه رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حالا الهلال در استادیوم خانگی خود پذیرای العین است و این تیم امید دارد تا بتواند با جبران این شکست عجیب، راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب یازده نفره آبی های ریاض برای این مسابقه اعلام شد و همانطور که پیش بینی می شد، ژرژ ژسوس تیمش را با حضور بونو در دروازه، بدون کولیبالی در خط دفاع و با حضور چهار مهره تهاجمی روانه میدان کرده است.

یاسین بونو سنگربان مراکشی که فصل بسیار خوبی را سپری کرده، به دلیل محدودیت الهلال در استفاده از پنج بازیکن خارجی، نامش در فهرست تیم قرار نگرفت ولی او امروز از ابتدا برای آبی های ریاض به میدان می رود و وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده گرفته است.

دو مدافع ملی پوش عربستانی، زوج خط دفاعی الهلال را تشکیل می دهند. پس از خروج نام کالیدو کولیبالی از لیست بازیکنان خارجی تیم، حسان تمبکتی جوان در کنار علی البلیهی در قلب خط دفاعی بازی می کنند. سعود عبدالحمید در سمت چپ و یاسر الشهرانی به عنوان مدافع راست بازی می کنند.

در مرکز زمین نیز شاهد حضور دو بازیکن خارجی الهلال هستیم. روبن نوس و سرگئی میلینکوویچ ساویچ که به آمادگی و هماهنگی بالایی رسیده اند، بازیکنان مرکزی تیم هستند. جلوتر از آنها نیز مالکوم برزیلی حضور دارد که باید به عنوان بازیکن پشت مهاجم به بازی بپردازد.

عناصر تهاجمی الهلال برای فتح دروازه العین را نیز مایکل دلگادو در پست وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ تشکیل می دهند ضمن اینکه در غیاب الکساندر میتروویچ مصدوم، صالح الشهری از ابتدا به میدان می رود.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد