Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت کرونای استان اظهار داشت: با توجه به شرایط استان طبق دستورالعمل معاونت درمان تغییراتی در وضعیت بیمارستان‌ها به سبب چینش و ظرفیت آن‌ها ایجاد شد تا اگر تعداد بیماران افزایش پیدا کرد، این ظرفیت و آمادگی وجود داشته باشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: پرسنل بیمارستان عیسی بن مریم ماه‌هاست که درگیر بیماران کرونایی هستند و بیشترین بیمارستانی بوده که به عنوان بیمارستان مرجع بیماران کرونایی فعالیت کرده است، بنابراین این بیمارستان از تاریخ ۲۰ اسفند ماه بیمار کرونایی جدید پذیرش نمی‌کند و از حیطه بیمارستان‌های مرجع خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از تاریخ ۱۶ اسفند ماه بیمارستان خورشید با تمام ظرفیت تخت فعال پذیرش بیماران بستری مشکوک به کرونا را انجام می‌دهد، گفت: برای آمادگی پیک احتمالی که ممکن است اواخر اسفند داشته باشیم، تغییری در افزایش ظرفیت بیمارستان‌های تأمین اجتماعی مانند صدوقی انجام شده است.

نجیمی با اشاره به مشاهده کرونای انگلیسی در اصفهان بیان کرد: بر اساس تست‌های اولیه استان تعدادی بیمار مشکوک به کرونای جهش‌یافته در استان شناسایی شدند و تأیید نهایی آن در آزمایشگاه‌های تهران انجام می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: روز گذشته بعضی از تست‌هایی که به تهران فرستاده بودیم، تهران به عنوان تست‌های قطعی کرونای جهش‌یافته تأیید کرد و می‌توانیم به جرأت بگوییم موارد قطعی کرونای جهش یافته در استان اصفهان شناسایی شده است و تاکنون بیش از ۱۴ نفر افراد مشکوک به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تغییری در آمار کرونای استان اتفاق نیفتاده است، بیان کرد: خوزستان آمارشان مانند اصفهان ثابت بود اما در عرض یک هفته افزایش شدید داشت این احتمال هم برای استان وجود دارد و نگران این وضعیت هستیم.

نجیمی با بیان اینکه تغییر معناداری در آمار موارد جدید و تعداد بستری‌ها نیافتاده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ شهرستان اردستان، اصفهان، خمینی‌شهر، خوانسار، دهاقان، سمیرم، شاهین‌شهر، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، گلپایگان، مبارکه، نجف‌آباد و نطنز در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان شهرضا تنها شهرستان با وضعیت نارنجی در استان اصفهان است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کرونای انگلیسی در اصفهان بیمارستان خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت

توئیت یک‌کلمه‌ای بن‌گویر وزیر امنیت ملی صهیونیست‌ها که نوشته بود؛ דרדל׳ה! در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در پی ماجراهای صبح امروز در اصفهان، یکی از اظهارنظرهایی که بسیار جلب توجه کرد، توئیت یک‌کلمه‌ای بن‌گویر وزیر امنیت ملی صهیونیست‌ها بود. او نوشته بود: דרדל׳ה!

پیرو این توئیت، ترجمه‌های تقریباً متعددی از آن به فارسی منتشر شد؛ ترجمه‌هایی که اگرچه همگی بر تمسخر صهیونیست‌ها توسط یکی از کلیدی‌ترین وزرایشان تاکید داشتند، اما به هرحال معنای واحدی نداشتند.

برخی این توئیت را به معنای «مسخره» ترجمه کردند، برخی «ضعیف» و برخی هم حتی وقتی از عبری به انگلیسی و از انگلیسی به فارسی ترجمه می‌کردند، معنای «مترسک» هم می‌داد!

اما حالا کسری ناجی خبرنگار رسانه انگلیسی بی‌بی‌سی فارسی در سرزمین‌های اشغالی به همین موضوع پرداخته و ترجمه‌ی دقیق‌ترش را که از همان اسرائیلی‌ها شنیده، بازگو کرده است.

او موکداً می‌گوید که بهترین معنا برای این کلمه‌ای که بن‌گویر به کار برده، «بی‌خاصیت» است!

یعنی اگر هم کاری شده، کاملاً بی‌خاصیت بوده است.

هنوز گزارش کاملی از ماجرای صبح امروز منتشر نشده، امّا کاربران مجازی فارسی زبان و عربی و حتی بسیاری از عبری‌زبان‌ها می‌گویند اگر ادعای برخی رسانه‌های اسرائیلی و آمریکایی را بپذیریم که اسرائیل می‌خواسته کاری کند، این اقدام به یک شکست تحقیرآمیز دیگر برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • (ویدئو) وزیر رژیم صهیونیست: ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت!
  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت
  • نمایش اوج ذلت اسرائیل و اقتدار ایران در جریان انهدام ریزپرنده‌های صهیونیستی توسط پدافند هوایی کشور
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی