Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر استان ضمن قدردانی از اقدامات و برنامه های اعضای این شورا، افزود: با هماهنگی و انسجامی که بین مسوولان مربوطه شکل گرفت، پس از مصوبه جلسه قبل، ۷۲۱ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند.

وی ادامه داد: این افراد در کمپ های ماده ۱۵ برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی با بیان اینکه  به واسطه این اقدام، جرائم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری یافت، اظهار داشت: عزم جدی انجام تا با اجرایی شدن بیش از ۸۰ درصد مصوبات شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، اقدامی ماندگار شکل بگیرد که به همین منظور از توان بخش خصوصی و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای  آموزش و ایجاد اشتغال بهبود یافتگان و افراد در حال ترک اعتیاد استفاده شده است.

وی افزود: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی تواند سد راه انجام ماموریت ها و مسوولیت شود بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات در این مسیر بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم، داشت.

شهبازی گفت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز برای مشارکت در راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر اعلام آمادگی کرده است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت های استان هر چه سریع تر برای این امر بهره برداری کنیم.

وی افزود: همچنین می بایستی کارگروهی با مسوولیت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز شکل بگیرد و برای راه اندازی اردوگاه بازپروری معتادان  برنامه ریزی شود.

استاندار البرز گفت: حتی یک روز هم مهم است و نمی توانیم درنگ کنیم،  نیاز است تا قراردادی منعقد  و مسوولیت هر یک از اعضا  نیز مشخص  و اردوگاه  تکمیل شود.

وی  با بیان اینکه باید فوری نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام  و همزمان نیز امکانات و تجهیزات تکمیل شود خاطر نشان کرد: از دستگاه قضا انتظار می رود که در این مسیر همراهی بیشتری داشته باشد.

استاندار البرز گفت: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر در استان نیز وارد عمل شوند و بودجه ای برای اردوگاه به صورت ماهانه تخصیص دهند.

برچسب‌ها معتادان متجاهر سرقت البرز استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر سرقت البرز معتادان متجاهر سرقت البرز استانداری البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)

ویدئویی از زخمی شدن کودک معصوم فلسطینی در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را مشاهده می‌کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • مرکز بازپروری صابران
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • (تصاویر) مرکز بازپروری صابران
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • فیلم/ زخمی شدن کودک فلسطینی در اردوگاه البریج (۱۳+)
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود