Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضانوردان برای انجام عملیات ارتقای پنل‌های خورشیدی خارج از ایستگاه فضایی بین المللی پیاده‌روی کردند.   خبرگزاری میزان _ کانال تلگرامی مهر نوشت: دو فضانورد خارج از ایستگاه فضایی بین المللی پیاده روی کردند تا عملیات ارتقای پنل‌های خورشیدی آن را انجام دهند.   این پیاده روی به منظور ارتقای پنل‌های خورشیدی آزمایشگاه مستقر در مدار زمین انجام شد و ۷ ساعت و ۴ دقیقه طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: سیاره‌هایی که دزدی می‌کنند! انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: فضانوردی فضا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فضانوردی فضا پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌

انسیه رحمتی در این رابطه ، گفت: بارندگی از ظهر فردا در استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. وی گفت: بیشتر بارندگی در غرب و جنوب غرب استان خواهد بود و حتی طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها برای مناطقی همچون آشخانه تا ۲۰ میلیمتر خواهد بود. رحمتی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌هایی همچون شیروان و فاروج کمتر است. وی با اشاره به دمای هوا بیان کرد: پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعات از امروز تا پایان هفته جاری ۸ تا ۱۰درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • کم‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌ها
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌