Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@18:13:51 GMT

نساجی به دنبال جبران مافات

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۹۲۴

نساجی به دنبال جبران مافات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته شانزدهم و دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ با انجام هشت مسابقه در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان آلومینیوم اراک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی که نیم فصل اول را با کسب نتایج ضعیفی به پایان رساند مصمم است در نیم فصل دوم جبران کند.

مجید جلالی که از هفته دهم به جای وحید فاضلی به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد در چند بازی آخر نتوانست نتیجه خوبی بگیرد و قول داد با جذب چند باز یکن خوب و جدید، در نیم فصل دوم نتایج بد را جبران کند.

نساجی در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب چند بازیکن از جمله سجاد آقایی مهاجم استقلال تهران، علی آل‌کثیر مهاجم صنعت نفت آبادان، اکبر صادقی هافبک و کاپیتان باتجربه و سعید جلالی‌راد دروازه‌بان شهرخودرو مشهد و رضا دهقانی وینگر سپاهان قصد دارد در نیم فصل دوم جبران کند.

چند بازیکن تیم نساجی هم، نیم فصل از این تیم جدا شدند تا امروز از چهره تیم نساجی متحول شده رونمایی شود.

نساجی در نیم فصل نخست از ۱۵ بازی با کسب ۲ پیروزی، ۳ مساوی و ۱۰ باخت، ۱۱ گل زده و ۲۰ گل خورده و کسب ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت که این جایگاه در شان تیم ریشه دار و پرطرفدار این تیم خوب شمالی نیست.

تیم آلومینیوم اراک هم که نیم فصل اول با کسب ۲۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته بود با جدایی رسول خطیبی سرمربی خود و پیوستن وی به تیم تراکتور شاید نتواند نتایج خوب نیم فصل اول را جبران کند اگر چه این تیم اراکی در اولین سال حضورش در لیگ برتر، نتایج خوبی گرفت.

داوری بازی امروز بر عهده علی صفایی است و حسن ظهیری و حسن انتظاری کمک‌داوران وی هستند.

داور چهارم پوریا زحمتی است و حسین زمانی - مرتضی منصوریان کمک‌داوران پشت دروازه این بازی هستند و ناظر داوری هم حسن کامرانی‌فر است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران فدراسیون فوتبال نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستانی با توپ پر در مسیر سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که علیرغم برتری در جدال با پیکان و دستیابی به فرصت گل‌های ویژه در این بازی، در نهایت با گل پنالتی حریف شکست خورده بود، با انگیزه جبران در دربی جنوب پا به زمین گذاشت و در نهایت نیز توانست نفت آبادان را در جدالی سرنوشت ساز شکست دهد.

این بازی که از اهمیت بالایی برای مدیران استقلال خوزستان برخوردار بود، اکنون این امیدواری را برای بقا و کسب نتایج موفق طی ادامه فصل بیشتر کرده است. امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان که در پنجره زمستانی تلاش زیادی داشت تا خواسته‌های کادرفنی را در مسیر تقویت تیم به سرانجام برساند، اکنون با حضور ستاره‌های خارجی این تیم که در جدال با نفت آبادان نیز زمینه ساز کسب سه امتیاز این تیم شدند، با امیدواری لیگ را دنبال می‌کند.

آسو رستم و عثمان اندونگ که به عنوان دو خرید خارجی استقلال خوزستان که بعد از تایید کادرفنی توسط امید علی نجفی به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند، به طور کامل سرنوشت بازی مقابل نفت آبادان را برعهده گرفتند و با ثبت دو گل، این تیم را اکنون به منطقه امن جدول رسانده‌اند تا آنها اکنون چشم به هفت بازی باقی مانده و پایان دادن به کابوس نیم فصل اول باشند.

شاگردان سیروس پورموسوی اکنون این هفته باید خود را مهیای جدال سخت در سیرجان برابر گل گهر کنند؛ دیداری که در نیم فصل اول حرف و حدیث و اعتراض زیادی را به همراه داشت. آبی‌ها که علیرغم نمایش فنی قابل قبول در کسب نتیجه ناکام بودند، در این بازی با اتفاقات عجیبی مواجه شده بودند. بحث اصلی آبی‌ها در خصوص گلی بود که به ثمر رساندند و می‌توانست زمینه ساز کسب سه امتیاز ارزشمند برای این تیم باشد و البته هنوز مشخص نشده به چه دلیلی توسط داور رد شد! این بازی در نهایت با تساوی دو تیم خاتمه یافت تا اکنون استقلال خوزستان که به دنبال فرار از منطقه سقوط است، در سیرجان به دنبال پایان دادن به ماموریت خود برابر شاگردان اوزونیدیس یونانی باشد.

گل گهر طی هفته‌های اخیر شرایط خوبی را دنبال نکرده و این شاید بهترین فرصت برای شاگردان سیروس پورموسوی باشد که بتوانند با یک نتیجه خوب شرایط را در جدول نیز به سود خود پایان دهند. باید دید تیم باانگیزه استقلال خوزستان قادر خواهد بود از شرایط کنونی گل گهر برای دستیابی به هدف خود بهره ببرد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • آبی‌های خوزستانی با توپ پر در مسیر سیرجان
  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است