Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش گفت: باشگاه ما متاسفانه پول ندارد و تیم‌هایی هستند که شرایط خوبی دارند و تدارکات ویژه‌ای برای داوران می‌بینند. علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط چوکا و همچنین دیدار جام حذفی این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: شرایط چوکا مانند گذشته است و در صدد این هستیم تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنیم، در حالی که بودجه زیادی هم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مقابل مس رفسنجان به چندین بازیکن خود استراحت دادیم، اما بازی به ۱۲۰ دقیقه کشید و به دلیل بی تجربگی بازیکنان بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در دیدار مقابل مس ۱۰ نفره هم شدیم در حالی که در این بازی روی بازیکن ما خطایی شد که اگر عکس پایش را ببینید متوجه می‌شوید فقط پایش نشکسته است! اما داور خیلی راحت از این صحنه گذشت و تمامی خطا‌های ۵۰-۵۰ را به سود مس گرفت. چرا باشگاه مس کرمان در کنفرانس‌های مطبوعاتی بعد از بازی اجازه نمی‌دهند خبرنگاران به نشست بیایند؟ اگر مشکلی ندارد خبرنگار باید در کنفرانس حضور داشته باشد.   * برخی باشگاه‌ها با پول‌های کذایی بازار نقل و انتقالات را به هم ریختند
سرمربی چوکای تالش در خصوص داوری‌های این فصل تصریح کرد: داور‌های سالمی داریم که شرافت خود را هیچوقت نمی‌فروشند، اما باشگاه ما متاسفانه پول ندارد و تیم‌هایی هستند که شرایط خوبی دارند و تدارکات ویژه‌ای برای داوران می‌بینند؛ از هتل بگیرید تا مسائل دیگر. این مسائل باعث می‌شود داوران ناخواسته به سود تیم حریف سوت بزنند. امیدوارم داوران بین تیم‌های ثروتمند و فقیر مانند چوکا فرق نگذارند.

لطیفی در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل دوم بیان کرد: با مدیریت جدید به دنبال تقویت تیم در نیم فصل دوم هستیم، اما متاسفانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که عجیب است. ما بازیکنی را می‌خواستیم با قیمتی خوب به تیم اضافه کنیم، اما همان بازیکن با ۸۰۰ میلیون تومان به تیم دیگری رفت. متاسفانه برخی باشگاه‌ها با دادن پول‌های کذایی بازار نقل و انتقالات در نیم فصل دوم را به هم ریختند.   * تیمی در لیگ یک است که ۶۰ میلیارد هزینه کرده

وی ادامه داد: قرارداد کل بازیکنان چوکای تالش ۲ میلیارد تومان است در حالی که تیمی در لیگ یک است که ۶۰ میلیارد هزینه کرده است، اما امیدوارم با مدیریت جدید بتوانیم بازیکنان مدنظرمان در نیم فصل دوم را جذب کنیم و به امید خدا این تیم را در لیگ نگه داریم. من برنامه سه ساله برای چوکا دارم و انشالله سال سوم به هدفمان خواهیم رسید.

بازیکن پیشین استقلال درباره پیشنهاد دستیاری محمود فکری افزود: به دوستانی که با من تماس گرفتند گفتم که با چوکای تالش قرارداد دارم؛ برای اینکه به باشگاه بزرگ استقلال ملحق شوم باید اول با فکری صحبت کنم که فعلاً این اتفاق رخ نداده است و تمام تمرکز من روی چوکا و بازی با قشقایی است. بیشتر بخوانید: ماجرای دستیار جدید فکری روی نیمکت استقلال به کجا رسید؟

انتهای پیام/

برچسب ها: علی لطیفی چوکای تالش چوکا استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال علی لطیفی چوکای تالش چوکا استقلال نیم فصل دوم چوکای تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند

سکونتگاه‌های غیررسمی یا زاغه ها، تراکم جمعیتی بالا و خانه‌های ابتدایی و نامناسب دارند که عمدتاً توسط فقیرترین اقشار جامعه شهری اشغال شده است.

به گزارش روزیاتو، طبق تعریف آژانس اسکان بشر سازمان ملل متحد (UN-Habitat)، مسکن در زاغه‌ها فاقد یک یا چند مورد از عوامل زیر است: زیرساخت‌های مقاوم در برابر شرایط جوی نامساعد، فضای زندگی کافی، دسترسی مقرون به صرفه به آب آشامیدنی سالم، بهداشت مناسب. به همین دلیل، زاغه نشین‌ها بیشتر درگیر بیماری‌های واگیردار بوده و از عدم وجود امکانات بهداشتی متداول رنج می‌برند.

بر اساس آمار سازمان ملل در سال ۲۰۲۰، نزدیک به ۱.۱ میلیارد نفر در جهان زاغه نشین بودند و یا در شرایط مشابهی زندگی می‌کردند. پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۵۰، نزدیک به ۲ میلیارد نفر دیگر نیز به چنین شرایطی سوق داده شوند. بحران مسکن در سطح جهانی رو به گسترش است. این امر بحرانی فزاینده را برای بسیاری از کشور‌ها به ویژه در مناطق آسیا و آفریقا رقم خواهد زد که با معضلات عظیمی از جمله فقر شهری، نبود بهداشت، آلودگی و بیماری‌های واگیردار دست و پنجه نرم می‌کنند.

در تلاش برای مقابله با این چالش جهانی، سازمان ملل اهداف توسعه پایدار را طراحی نموده که یکی از بند‌های آن (هدف ۱۱.۱) مستقیماً به ضرورت تأمین مسکن مناسب، ایمن و مقرون به صرفه برای همگان و ارتقای سکونتگاه‌های فقیرنشین اختصاص یافته است. با این حال، دستیابی به این هدف مستلزم تلاش جمعی، منابع مالی و برنامه‌ریزی دقیق است. در این راستا، برخی شرکت‌های بین‌المللی نیز در کنار سازمان‌های غیردولتی، تلاش‌هایی را برای کمک به مردم فقیر و ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی آغاز کرده‌اند. این اقدامات شامل ارائه راه‌حل‌های ساختمانی مقرون به صرفه، اعطای وام‌های خُرد، آموزش بهداشتی و ارتقای امکانات بهداشتی است که می‌تواند گامی مثبت در جهت تحقق هدف مذکور باشد.

۲۰ کشور با بیشترین جمعیت زاغه نشین در جهان: ۲۰. موزامبیک

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۱۱،۵۵۹،۰۲۰

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۲۰): ۵۵٪

۱۹. موریتانی

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۲،۴۸۸،۹۴۳

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۲۰): ۵۶٪

۱۸. پاکستان

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۸۴،۴۳۷،۶۶۹

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۲۰): ۵۶%

۱۷. اکوادور

کل جمعیت شهری (۲۰۰۶): ۸،۶۷۲،۵۸۹

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۰۶): ۵۸%

۱۶. میانمار

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۱۶۶۳۶۵۱۸

درصد جمعیت شهری ساکن در محله‌های فقیر نشین (۲۰۲۰): ۵۸%

۱۵. گینه بیسائو

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۸۹۰۹۱۵

درصد جمعیت شهری ساکن در محله‌های فقیر نشین (۲۰۲۰): ۶۱٪

۱۴. آنگولا

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۲۲،۳۳۸،۵۸۶

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۲۰): ۶۳%

۱۳. لیبریا

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۲،۶۵۰،۰۷۲

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۲۰): ۶۴%

۱۲. اتیوپی

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۲۵،۴۲۴،۵۶۸

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۲۰): ۶۴%

۱۱. نیکاراگوئه

کل جمعیت شهری (۲۰۱۰): ۳،۳۳۲،۹۰۸

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۱۰): ۶۷%

۱۰. ماداگاسکار

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۱۰،۸۷۶،۲۹۰

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۲۰): ۶۷٪

۹. بنین

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۶،۱۲۱،۱۶۸

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۲۰): ۶۸٪

۸. کومور

کل جمعیت شهری (۲۰۱۸): ۲۲۴،۸۵۹

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۱۸): ۶۹٪

۷. جمهوری آفریقای مرکزی

کل جمعیت شهری (۲۰۱۶): ۱،۹۹۱،۹۷۹

درصد جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۱۶): ۶۹%

۶. نیجر

کل جمعیت شهری (۲۰۱۸): ۳،۷۰۸،۲۸۲

درصد از جمعیت شهری ساکن در زاغه‌ها (۲۰۱۸): ۷۰%

۵. افغانستان

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۱۰،۱۴۲،۹۱۳

درصد جمعیت شهری ساکن در محله‌های فقیر نشین (۲۰۲۰): ۷۳٪

۴. سودان

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۱۵،۶۶۶،۶۰۵

درصد جمعیت شهری ساکن در محله‌های فقیر نشین (۲۰۲۰): ۷۴٪

۳. جمهوری دموکراتیک کنگو

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۴۲،۳۷۶،۳۲۷

درصد جمعیت شهری ساکن در محلات فقیر نشین (۲۰۲۰): ۷۸٪

۲. چاد

کل جمعیت شهری (۲۰۲۰): ۳،۹۱۴،۸۳۴

درصد جمعیت شهری ساکن در محله‌های فقیر نشین (۲۰۲۰): ۸۲٪

۱. سودان جنوبی

کل جمعیت شهری (۲۰۱۶): ۲،۱۱۲،۷۴۱

درصد جمعیت شهری ساکن در محلات فقیر نشین (۲۰۱۶): ۹۴%

دیگر خبرها

  • هری کین: جام نداشتن؟ هنوز مسیر درازی پیش روی من است
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینمای ایران تعیین شد
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش