Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از افزایش 100 درصدی آزمون‌های کیفی در شبکه آبرسانی، مخازن و خطوط انتقال از زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد گفت: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا، کوچک‌ترین مشکلی در حوزه آبرسانی نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر صادق پور در جلسه‌ای که با حضور دکتر گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی، محرمی راد مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش و ایلیادی مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سالن جلسات کوثر آبفای قم برگزار شد به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای یکپارچه‌سازی  شرکت‌های آبفای شهری و روستایی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: پس از ابلاغ چارت سازمانی شرکت یکپارچه، پیاده‌سازی و استقرار آن از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شد و انتصاب تمام پست‌های مدیریتی با استفاده از سیستم‌های مشورتی، امتیازدهی، تکنیک فراخوان و... صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزاری 14000 نفر ساعت انواع آموزش شغلی اختصاصی و شغلی عمومی، بازنگری و به‌روزآوری مجدد برنامه جامع نیروی انسانی شرکت یکپارچه در افق 10 ساله، تعیین تکلیف «نوع استخدام» کارکنان شرکت آبفار و تکمیل، مرتب‌سازی و طبقه‌بندی پرونده الکترونیکی کارکنان روستایی را از جمله اقداماتی ذکر کرد که طی این مدت به انجام رسیده است.

وی همچنین به تشریح چگونگی یکپارچه‌سازی زیرساخت‌های مشترک شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، انتقال اموال، امور مالی و یکپارچه‌سازی حساب‌ها و انتقال طرح‌ها و قراردادها پرداخت.

دکتر صادق پور با اشاره به بهبود کیفیت ارائه خدمات در دوران کرونا گفت: ایجاد بستر ارائه کلیۀ خدمات به‌صورت آنلاین از طریق درگاه‌های متفاوت به تناسب انتخاب مشترکین و متقاضیان خدمت،  برنامه‌ریزی جهت قرائت بدون مراجعه حضوری و ثبت ارقام کنتور مشترکین از طریق خوداظهاری و توسعه ارائه خدمات غیرحضوری از طریق پورتال شرکت و سامانه ارتباطی 122 جهت افزایش وصول مطالبات از جمله اقداماتی است که از زمان شیوع بیماری کرونا انجام رسیده است.

وی همچنین از افزایش 100 درصدی آزمون‌های کیفی در شبکه آبرسانی، مخازن و خطوط انتقال و برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور افزایش آگاهی پیمانکاران با جنبه‌های بهداشتی و کیفی آب شرب خبر داد و خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته و تلاش همکاران ما از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا، کوچک‌ترین مشکلی در حوزه آبرسانی نداشتیم و حتی آب با کیفیت بیشتر در دسترس مردم قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تأمین اعتبار 15 میلیارد ریال از منابع داخلی جهت اصلاح و بازسازی ۳۳ روستای فاقد دهیاری، اصلاح شبکه آبرسانی روستاها، انجام تعهدات مجتمع‌های آبرسانی و جذب 100 درصد اعتبارات تخصیصی به تعداد 4 مجتمع آبرسانی،  ایجاد زیرساخت موردنیاز جهت ارائه خدمات به‌صورت یکپارچه و ارتقاء سطح خدمت در حوزۀ قرائت از طریق قرائت آنلاین از جمله خدماتی است که پس از یکپارچه‌سازی در روستاها به انجام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت پیمایش، تعویض و تست 6 هزار فقره کنتورهای خراب مشترکین بخش‌های تابعه، پیگیری پیمایش تعداد حدود 800 اشتراک حذف شده از بانک اطلاعات آب و فاضلاب روستایی، جایگزینی 30 سامانه کلرزنی گازی، 30 سامانه پرکلرین و 5 سامانه دستی با سامانه کلرزنی مایع،  تکمیل اصلاح شبکه توزیع روستای کرمجگان، ایمن‌سازی و جابجایی خطوط لوله آب معارض با پل خورآباد و بازسازی مخازن هوایی روستاهای سفت و سعدآباد از منابع داخلی شرکت یکپارچه انجام شده است.

دکتر صادق پور همچنین انجام عملیات بهسازی 9 حلقه چاه در قم، حذف قبوض کاغذی و ارسال پیامکی صورتحساب مشترکین شهر قم و شهرهای تابعه، انعقاد 120 قرارداد عمرانی و جاری به مبلغ 168 میلیارد تومان، طرح بومی‌سازی دانش ساخت اسکروپمپ ایستگاه پمپاژ فاضلاب، پروژه ابداع و ساخت سامانه فشار کل و استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر با احداث 7 نیروگاه خورشیدی و برق‌آبی را نیز از اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان قم برشمرد.

مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه در سخنانی به تشریح نحوه تغییر وضعیت اشتغال کارکنان صنعت آب و فاضلاب پرداخت و گفت: طی سه سال و با برگزاری آزمون داخلی بر اساس نیازهای شرکت‌ها نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان اقدام خواهیم کرد.

کریم محرمی راد همچنین بر لزوم برگزاری آموزش‌های نرم مدیریت توسعه فردی و مهارت‌های زندگی، توانمندی نیروها با آموزش و برآورده شدن حداقل نیازهای نیروی انسانی تأکید کرد.

حسین ایلیادی، مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری نیز در این جلسه بر لزوم اصلاح ایرادات ساختار سازمانی در شرکت‌های آب و فاضلاب تأکید کرد.

دکتر گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی با قدردانی از مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در راستای همکاری با ستاد شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه از جمله جذب نیرو، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی و حجمی و آزمون استخدامی توضیحاتی را ارائه کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا شرکت آب و فاضلاب استان قم مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی یکپارچه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران

حیدر داوودیان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: اعتبارات تخصیصی طرح‌های آبرسانی استان در سال ۱۴۰۲ با ۲۳ درصد افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱ به ۵ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال رسید.

او با بیان این‌که عملیات اجرایی پنج طرح مهم آبرسانی استان در حال انجام است، افزود: آبرسانی به شهر‌های گروه الف، آبرسانی به ساری و میاندورود، آبرسانی به رامسر، تنکابن و عباس‌آباد، تأمین آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌های نکا، بهشهر و گلوگاه و تأمین آب آشامیدنی مرزن‌آباد، چالوس و گلوگاه پنج طرح مهم آبرسانی در حال اجرای استان هستند.

داوودیان گفت: سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های انجام شده برای اجرای این طرح‌ها ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که ۶۵ درصد از این رقم معادل ۵ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و در این پنج طرح مهم آبرسانی استان هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: سال ۱۴۰۱ مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای طرح‌های آبرسانی مازندران ۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال بود که در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳ درصد افزایش یافت.

داوودیان گفت: از ۵۶۴ میلیارد تومانی که برای اجرای طرح‌های آبرسانی مازندران در سال ۱۴۰۲ تخصیص یافت ۲۳۰ میلیارد تومان به طرح آبرسانی شهر‌های گروه الف (بابل، بابلسر و فریدونکنار) اختصاص داده شد، ۱۶۰ میلیارد تومان در طرح آبرسانی شهر‌های ساری و میاندورود هزینه شد و ۱۲۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در نظر گرفته شد.

او افزود: ۲۱ میلیارد تومان نیز در طرح تأمین آب آشامیدنی شهر‌ها و روستا‌های نکا، بهشهر و گلوگاه و ۳۳ میلیارد تومان برای طرح تأمین آب آشامیدنی مرزن‌آباد و چالوس هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران، شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران طرح جامعی شامل ۹ مجتمع آبرسانی را برای تأمین آب آشامیدنی سراسر استان از منابع آب‌های سطحی تهیه کرد که این طرح سال ۱۳۹۴ به تصویب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسید و بر اساس آن قرار است حدود ۱۶ متر مکعب در ثانیه آب تصفیه و ۵۵۰ هزار متر مکعب مخزن و یک‌هزار کیلومتر خط انتقال نیز ایجاد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بررسي تخصصي طرح هوشمند سازي كنتورهاي آب مشتركين آذربایجان غربی
  • بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست کیفی‌سازی می‌شوند
  • افزایش ۲۳ درصدی تخصیص اعتبار طرح‌های آبرسانی مازندران
  • جلسه بررسی تخصصی هوشمند سازی کنتور‌های آب مشترکین آذربایجان غربی
  • نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید
  • فولاد مبارکه؛ رکورددار در تولید کمّی و کیفی
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه