Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:52:54 GMT

مدت زمان حضور «الکنو» در ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۹۷۱

مدت زمان حضور «الکنو» در ایران مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مرحله اردوهای ملی از ۷ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و سرمربی تیم ملی از ۲۲ فروردین ماه به همراه «توتولو» به جمع ملی پوشان ملحق می‌شود. «الکنو» پس از حضور ۱۲ روزه در اردوی داخلی به همراه ملی پوشان به کازان خواهند رفت تا سایر اردوها و دیدارهای تدارکاتی را در روسیه برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار جواز حضور در المپیک را به دست آورده است و برای حضوری قدرتمند و با هدف کسب سکو آماده می‌شود. ملی پوشان پیش از آغاز بازی‌های المپیک، رقابت‌های لیگ ملت‌ها را باید پشت سر بگذارد به همین دلیل پس از اردوهای داخلی چند دیدار تدارکاتی و اردو نیز در کازان روسیه برگزار می‌کند.

کد خبر 5158373 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران انتخابات فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم تکواندو والیبال تورنمنت بين المللي مهدی طارمی مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های انتخابی تنیس روی میز مردان ایران برای معرفی دومین ملی پوش کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.   در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.   در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.   پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر نخست کشورمان در رنکینگ جهانی با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود.   رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند