Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرعلی حق گویان روز دوشنبه در نشست خبری، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه و با هدف کاهش مشکلات مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.
این مسوول گفت: مردم خیر و نوع دوست قزوین می توانند برای واریز وجوهات غیر نقدی به ۱۷ اداره کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند و برای وجوهات نقدی هم علاوه بر مراکز نامبرده می توانند با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ یا از طریق تلفن نیکوکاری ۰۲۸۳۳۸۰۸ و سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۳۸۰۸.ir وجوهات خود را پرداخت کنند.
حق گویان اضافه کرد: در زمینه جشن نیکوکاری هماهنگی با آموزش و پروش صورت گرفته است تا مشارکت دانش آموزان از طریق شبکه شاد انجام شود که در این زمینه هم اطلاع رسانی لازم انجام شده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر استان قزوین، چهار هزار و ۸۹۷ نفر یتیم و محسنین دارد که ۲۹ هزار حامی آنها را حمایت می کنند و امیدواریم با توجه طرح ملی از میلاد تا شهادت امام علی (ع) کمک ها به صورت ویژه تری انجام شود.
این مسوول گفت: یکی از بحث ها و سیاست های اصلی کمیته امداد در استان قزوین توانمند سازی افراد تحت حمایت است که تعهد کمیته امداد استان قزوین پنج هزار نفر بود که تا به امروز هفت هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی در استان قزوین انجام شده است.
حق گویان افزود: قزوین، استان پیشرو در زمینه اشتغال در سطح کشور است و در این زمینه از همراهی و همکاری بسیار خوب بانک های عامل و همدلی بسیار خوبی که استاندار قزوین در بین دستگاه های اجرایی به وجود آورده است، تشکر می کنیم.
وی با اشاره به اقدامات این دستگاه در زمینه کاریابی، اضافه کرد: تا به امروز ۹۷۰ نفر به بنگاه ها و واحدهای صنعتی در استان معرفی شده اند که در این زمینه هم استان قزوین رتبه نخست کشور را دارد.
این مسوول اظهار داشت: در حوزه مسکن که یکی از نیازهای اصلی مددجویان است کار بسیار سختی را در  پیش رو داریم ولی با این وجود امسال یک هزار و ۸۵۰ بازسازی، تعمیر، احداث و خرید مسکن انجام شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ مستاجر تحت پوشش کمیته امداد در استان قزوین وجود دارد که در این زمینه سعی می کنیم با برنامه های مختلف مشکلات آنها را کاهش دهیم.

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان قزوین فقر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی مددجوی کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی استان قزوین فقر اخبار کنکور کمیته امداد استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد