Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،  محمدجواد ظریف با اشاره به حضور در نشست روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: جلسه خوبی با نمایندگان در باره وضعیت کنونی داشتیم.

وی  در گفت‌وگو با خانه ملت، به تلاش برای صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام اشاره کرد و توضیح داد: حرکت غلطی را اروپایی‌ها با حمایت از آمریکا  در شورای حکام شروع کرده‌اند، فکر می‌کنیم این حرکت باعث به هم ریخته شدن شرایط خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: به هم ریختگی شرایط کنونی را از طریق سفیر ایران در وین به همه اعضای شورای حکام توضیح داده ایم، امیدواریم عقل غلبه کند و اگر چنین نشود راهکارهایی داریم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ظریف شورای حکام حرکت غلط آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ریختن گل بر سر رئیسی در سمنان
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود/ حتی یک موشک ایران به نواتیم رهگیری نشد
  • مقام سابق اطلاعاتی آمریکا: حمله ایران به اسرائیل موفق بود