Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که اتهامات آزار و اذیت جنسی که علیه فرماندار نیویورک مطرح شده، کاملا معتبر است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نیویورک پست، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا یکشنبه در اظهاراتی گفت: اتهامات آزار و اذیت جنسی علیه اندرو کومو فرماندار نیویورک، معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، پلوسی نیز مانند سایر دموکرات ها خواستار تحقیقات مستقل درباره اتهامات مطرح شده علیه فرماندار نیویورک از سوی دو نفر از کارکنانش شده است.

پلوسی گفت: زنانی که اتهامات جدی و معتبری را علیه کومو فرماندار نیویورک مطرح کرده اند، شایسته آن هستند که صدایشان شنیده شود و با کرامت با آنها رفتار شود. باید تحقیقات مستقلی درباره این اتهامات انجام شود.

این در حالی است که اندرو کومو فرماندار 63 ساله نیویورک نیز با تصمیم لیتیشیا جیمز دادستان کل این ایالت برای معرفی یک بازرس با هدف تحقیق درباره اتهامات مطرح شده، موافقت کرده است.

پیش از این یکی از مشاوران ارشد فرماندار نیویورک گفته بود که دولت تصمیم گرفته است تا باربارا جونز قاضی پیشین فدرال را به عنوان مسئول تحقیقات این پرونده انتخاب کند.

فرماندار نیویورک گزینه احتمالی دادستانی کل آمریکاتهدید فرماندار نیویورک به شکایت از دولت ترامپ

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تأیید کرد که رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۶ ماه از شروع جنگ، در رسیدن به دو هدف اصلی خود در جنگ غزه که نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسرا از غزه بود، ناکام ماند.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، به نوشته این روزنامه، رنج فلسطینی‌ها منجر به فرسایش حمایت حتی در میان متحدان رژیم صهیونیستی شده است، زیرا این پرسش که این رژیم به چه دستاورد‌هایی دست یافته و جنگ چه زمانی و چگونه می‌تواند پایان یابد،   تنش‌های جهانی فزاینده‌ای را ایجاد می‌کند.  

نیویورک تایمز به نقل از مقامات فعلی و سابق آمریکا تایید کرد که رژیم صهیونیستی قادر به نابودی حماس نبوده و نمی‌تواند این کار را انجام دهد. مقامات آمریکایی این فرضیه‌ها را زیر سوال می‌برند که عملیات شدید رژیم صهیونیستی می‌تواند تا دو ماه دیگر ادامه یابد، چه برسد به سال ها.

واشنگتن معتقد است که اسرائیل با وجود شکست باید پیروزی بر حماس را اعلام کند و به نوع دیگری از جنگ، یعنی مبارزه با رهبران ارشد جنبش حرکت کند. به گفته نیویورک تایمز، مقامات و تحلیلگران آمریکایی اعلام کردند احتمالاً حماس حتی پس از پایان جنگ به عنوان نیرویی در غزه باقی خواهد ماند، زیرا رهبری ارشد جنبش هنوز در داخل نوار مستقر هستند.

این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی اضافه کرد که سیستم تونل صد‌ها کیلومتر در نقاطی تا ۱۵ طبقه زیر زمین امتداد دارد و شامل مجموعه‌های بزرگ تری از اتاق‌ها است که برای مراکز فرماندهی و پناهگاه‌ها استفاده می‌شود.

در همین راستا مقامات صهیونیستی همچنین اشاره کردند که حماس و دیگر نیرو‌های مقاومت فلسطین همچنان نیرو‌های زیادی را در بالا و زیر زمین در اختیار دارند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز یک مقام صهیونیست تایید کرد بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ مبارز مقاومت فلسطینی در شمال غزه حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!