Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@08:42:17 GMT

نمایشگاه عکس جشنواره نمایش عروسکی آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۰۱۸۱

نمایشگاه عکس جشنواره نمایش عروسکی آغاز به کار کرد

نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک عصر دیروز یکشنبه ۱۰ اسفند در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران رسما آغاز به کار کرد. این نمایشگاه با حضور قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی و مجید رجبی معمار مدیر عامل خانه هنرمندان ایران به طور رسمی گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم دوستانه، مهدی حاجیان دبیر اجرایی جشنواره هجدهم نمایش عروسکی، یاد و خاطره گلزار محمدی دبیر فقید این جشنواره و محمدرضا الوند، مدیر هماهنگی استان‌ها در مرکز هنرهای نمایشی را که به تازگی درگذشته است، گرامی داشت.

اختر تاجیک عکاس با سابقه تئاتر به نمایندگی از هیات داوران این نمایشگاه و ابراهیم گله دارزاده مدیر مجموعه تئاتر شهر هم در این مراسم حضور داشتند.

در این نمایشگاه ۶۷ عکس از ۲۹ عکاس به نمایش گذاشته شده است که این آثار تا پایان جشنواره (روز ۱۷ اسفند) پذیرای بازدیدکنندگان هستند و برگزیدگان نمایشگاه عکس در اختتامیه جشنواره که روز ۱۷ اسفند برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

همچنین با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و انجمن هنرهای نمایشی این استان، همزمان با برگزاری جشنواره، نمایشگاه عکس در شهرهای رشت و لاهیجان نیز برپا می‌شود.

همزمان با نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی عکس جشنواره برای آن دسته از مخاطبان که امکان بازدید از نمایشگاه حضوری را ندارند، برپاست.

مدیریت بخش عکس این دوره از جشنواره بر عهده امیر عابدی است و گروهی سه نفره متشکل از بهروز غریب‌پور، سیف‌الله صمدیان و اختر تاجیک، داوری آثار این بخش را بر عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس نمایش عروسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی

ایسنا/یزد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد از برگزاری مراسم روز ملی هنرهای نمایشی با اجرای برنامه‌های متنوع در سال نو در حضور هنردوستان و مهمانان نوروزی شهر میراث جهانی یزد خبر داد.

علی جاور در گفت‌وگو با ایسنا در این باره تصریح کرد: شامگاه هفتم فروردین ماه به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با برگزاری مراسمی پرشور با حضور مهمانان نوروزی از پیشکسوتان و فعالان تئاتر این دیار تجلیل شد.

وی گفت: در این مراسم که با حضور مسئولان استان در محل بازارچه تاریخی چارسوق در مجاورت مسجد جامع کبیر شهر تاریخی یزد برگزار شد، از «حیدر نیک آئین» و «محمدرضا صارمی» به عنوان پیشکسوتان خوشنام تئاتر استان،‌ «مجتبی لاله زاری»، «ریحانه خواجه منصوری» و «الهه کیانفر» به عنوان فعالان نمایشی استان و همچنین از «سیدمحمد مهدی مدرسی زاده» بازیگر روشندل فعال تئاتر و سرپرست گروه جامعه نابینایان تئاتر استان تجلیل شد.

جاور خاطرنشان کرد: این مراسم با اجرای برنامه‎‌های هنری ایرانی مانند اجرای برنامه‌‎های نقالی توسط «ملیکا شیخ العارفین» از بافق، و  برنامه دیگری توسط «سید علی موسوی»، برنامه خیمه شب بازی با اجرای ابویی از هنرمندان مهریز و غیره برای مخاطبان همراه بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • خاطراتی از «بلبل» شدن فردوس کاویانی و چند ماجرای دیگر
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • آن چه می‌ماند، صدای روشن و هدایتگر ِحقیقت است