Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:16:18 GMT

در آستانه عید قیمتها چند نرخی نباشد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۰۳۱۰

در آستانه عید قیمتها چند نرخی نباشد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در ستاد تنظیم بازار استان گفت: در پی راهکارهایی برای توزیع اقلامی از قبیل روغن، تخم مرغ، گوشت گرم مرغ و میوه شب عید با نرخی کمتر از نرخ روز بازار میوه و تره بار در مناطق کم برخوردار استان هستیم.

او  تاکید کرد: باید نظارت لازم انجام و ساماندهی ناظران ویژه عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی اظهار داشت: بازرسان بسیج اصناف، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت مکمل هم باشند و بیش از پیش مسئولیت بپذیرند.
وی یادآوری کرد: در آستانه نوروز مدیران ذی ربط نظارت ویژه ای بر بازار داشته باشند که این مهم موجب خرسندی شهروندان می شود.

استاندار زنجان گفت: نرخ میوه شب عید باید کمتر از قیمت بازار بوده تا تقاضا باشد.
حقیقی تاکید کرد: چنانچه قیمت های مصوب میوه شب عید با بازار تفاوتی نداشت بدون فوت وقت با مسئولیت خودم نرخ آن باید کمتر از قیمت بازار به مردم استان عرضه شود.
وی  اظهارداشت: از مسئولان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری انتظار دارم در توزیع اقلام اساسی همه مناطق کم برخوردار در مرکز استان و همه شهرستان به طور ویژه مد نظر و مورد توجه قرار گیرند.
استاندار زنجان گفت: نظارت بر بازار و اصناف ویژه سامان داده و میدانی شود.

استاندار زنجان به موضوع روغن در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۶۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ تن روغن نباتی در انبار داریم که باید با مدیریت توزیع شود.
حقیقی خاطرنشان کرد: این قلم کالای اساسی نباید به سایر استان ها ارسال شود چرا که گرفتن مواد خام روغن بسیار سخت و دشوار است.
وی اضافه کرد: تعهدی که برای تامین مواد خام روغن نباتی جهان کرده ام‌ هر زمانی که با کمبود مواجه شدند شخصاً ورود پیدا می کنم تا ادامه تولید به سهولت و بدون مشکل انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید نوروز بازار نظارت و بازرسی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: باتوجه به شرایط حاکم و اعمال محدودیت دامنه نوسان سهام به +-۱% و صندوق‌ها به +-۲%؛ تمایل به صف فروش و صف خرید تا نقطه تعادل بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: با معاملات بسیار جذاب روز گذشته فولاد مبارکه در بورس کالا، توجه‌ها به این سهم و این صنعت بیشتر شد. اکثر صف فروش‌های مهم جمع آوری شدند و بازار به سمت تعادل رفت. معاملات بورس کالا، احتمال رشد نرخ دلار نیما، قیمت‌های جهانی فلزات اساسی درکنار قیمت جذاب سهام از ارزندگی این بازار حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. اما ریسک سیاسی تردید و ترس در دل سهامدار انداخته است.

او در ادامه اظهار کرد: امروز ۸۷ نماد صف خرید و ۲۹۰ نماد صف فروش بودند همچنین تعداد نماد‌های مثبت ۱۷۸ و نماد‌های منفی ۶۱۶ بود همچنین ۱۵۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی از صندوق درآمد ثابت و خالص سفارشات با خروج ۷۲۰ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه ثبت شد.

او می‌گوید: ارزش کل معاملات امروز بازار ۹۸۴۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳۸۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است. بیشترین ارزش معاملات را گروه فلزات اساسی با ثبت رقم ۳۷۴ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است در نهایت هم شاخص کل با کاهش ۴۹۹۸ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسید. از فردا اگر اطلاعیه جدیدی منتشر نشود دامنه نوسان به روال سابق باز خواهد گشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • نوسان قیمت در محصولات کشاورزی؛ از زمین تا بازار
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب