Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:45:20 GMT

امانت داری آرا، در انتخابات الکترونیکی افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۰۳۴۵

امانت داری آرا، در انتخابات الکترونیکی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل بالایی صبح امروز در نشست هم اندیشی با رسانه‌های استان کرمانشاه با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: به منظور کاهش نگرانی مردم و اطمینان خاطر آن‌ها نسبت به موضوع امانت دارای آرا، شهر کرمانشاه جز هشت کلان شهر کشور است که تمامی مراحل انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراحل اخذ رأی شامل رأی‌گیری، شمارش آرا، تجمیع و اعلام آن به صورت الکترونیکی و سیستمی بوده و کاندیداهای انتخابات نگرانی در مورد آرا خود نداشته باشند، زیرا که در این انتخابات نقش انسان به حداقل ممکن خواهد رسید.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه با تاکید بر اصل بی‌طرفی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستاها گفت: مردم نباید هیچ گونه رفتار شبهه انگیزی نسبت به انتخابات ببینند، لذا تمامی تذکرات به مجریان برگزاری انتخابات، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان کرمانشاه ابلاغ شده و در صورت رؤیت هرگونه طرفداری توسط مسئولین امر، رسانه‌ها باید در این زمینه کمک کنند تا انتخاباتی پرشور و بی طرف برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم قانونمداری ادامه داد: آگاهی از قانون در صورتی محقق می‌شود که آموزش‌های لازم به مجریان و بازرسان، عوامل برگزاری انتخابات، کاندیداها و حتی مردم داده شود، لذا آموزش به تمامی اقشار جامعه باید از هم اکنون شروع شده تا انتخاباتی سالم برگزار شود.

بالایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه علاج دردهای کشور انتخابات پرشور و انتخاب اصلاح است، خاطرنشان کرد: مسئولین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری گام بردارند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر و روستا نهاد و تشکلی غیرسیاسی است، افزود: مردم باید از کسانی که صاحب تخصص و متعهد هستند و تاکنون میدان را برای سایر افراد خالی کردند بخواهند در این انتخابات نامزد شده تا در سرنوشت و سازندگی شهر و روستای محل زندگی خود سهیم شوند، شنیدن صدای گروه‌های مختلف که مطالبه‌گری می‌کنند در این راستا می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

بالایی با تاکید بر شفاف سازی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها بیان کرد: پاسخگویی به رسانه‌ها منجر به افزایش اعتماد عمومی و ایجاد آرامش در جامعه می‌شود، لذا اطلاع رسانی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5158866

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری کرمانشاه استانداری کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 فرمانداری بخشداری ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر زلزله گرگان اردبیل شیراز کرونای انگلیسی بارش برف عکس استانها برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد

سیدابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با نخست‌وزیر پاکستان با بیان اینکه تدوام همکاری بین دو کشور در جهت منافع دو کشور تعریف می‌شود، اظهار کرد: ما مایل به ارتفای این روابط در سطوح بالا میان دو کشور هستیم. سطح روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور قابل قبول نیست و در گام اول ۱۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

رئیس‌جمهوری همچنین با ابلاغ سلام رهبری انقلاب و ملت ایران به مردم پاکستان، اظهار کرد: به مردم پاکستان که همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی دفاع و مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کردند و در خیابان‌های این کشور، آزادی قدس شریف را فریاد زدند و به مردمی که همیشه از حق و عدالت دفاع کرده‌اند و می‌کنند سلام و درود می‌فرستیم.

وی افزود: برای مردم و دولت پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی و کودک‌کشی و نسل‌کشی‌ای که به دست جنایتکار رژیم صهیونیستی با حمایت غربی‌ها و آمریکا در غزه انجام می‌شود، به ستوه آمدند و عدالت را فریاد می‌زنند، همواره احترام قائلیم و مواضع آنها را ستودنی می‌دانیم. 

رئیس دولت سیزدهم ادامه داد: آنچه که امروز مردم دنیا را غصه‌دار کرده این است که سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌های به‌ظاهر مدافع حقوق بشر کارآمدی خود را از دست داده‌اند. سازمان ملل کارآمدی خود را از دست داده و شورای امنیت وظیفه خود را انجام نمی‌دهد. مردم مسلمان ایران و پاکستان و مردم آزاده جهان همه به ستوه آمده‌اند، اما یقین داریم موضع امت اسلامی و مردم ایران و پاکستان و ملت مقاوم فلسطینی‌ها پاسخ خواهد داد و حتماً زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد.

رئیسی تاکید کرد: ایران و پاکستان فقط همسایه نیستند، بلکه روابط دو کشور تاریخی، تمدنی و عمیقاً اعتقادی و دینی است. امری که ملت بزرگ ایران را با ملت بزرگ پاکستان پیوند می‌دهد اعتقادات و باورهاست و این پیوند ناگسستنی است.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار بین ایران و پاکستان وجود دارد، اظهار کرد: حتماً تبادل این ظرفیت‌ها می‌تواند در جهت منافع دو کشور به کار گرفته شود. در نشست‌های مشترک با نخست‌وزیر پاکستان تصمیم گرفتیم روابط دو کشور را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، فرهنگی و در همه سطوح ارتقا ببخشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود