Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت اپل قصد دارد در سری بعدی گوشی‌های هوشمند خود، نسخه آیفون مینی را باز هم عرضه کند.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سال گذشته اپل مدل جدید آیفون ۱۲ مینی را در سری آیفون های خود معرفی کرد که یک گوشی هوشمند جمع و جور با مشخصات پرچمداران بود. نه تنها ۱۲ مینی، بلکه اپل گوشی هوشمند iPhone SE خود را نیز احیا کرد و این یک گوشی جمع و جور ارزان قیمت و در عین حال قدرتمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه آیفون ۱۲ مینی حتی با مشخصات پرچمدار خود موفق به فروش زیادی نشده است، اما این به معنای متوقف شدن اپل نیست و امسال شاهد آیفون ۱۳ مینی خواهیم بود.

با فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی، تصور بر این بود که این امر ممکن است به معنای پایان گوشی‌های هوشمند مینی اپل باشد. Jon Prosser اشاره کرد که اپل تولید گوشی هوشمند مینی را در سه ماه آینده متوقف خواهد کرد. با این حال ، این افشاگر همچنین گفت که این بدان معنا نیست که اپل فروش آیفون ۱۲ مینی را متوقف می کند، آنها می توانند در هر زمان تولید را دوباره شروع کنند و دلیل عدم تولید بیشتر این بود که ممکن است اپل قبلاً به تقاضای فعلی آیفون ۱۲ مینی رسیده باشد.

باید بپذیریم که آیفون ۱۲ مینی گوشی جالبی است، با نمایشگر ۵.۴ اینچی تنها افرادی که به دستگاه های جمع و جور علاقه‌مندند آن را خریداری می کنند، برای مقایسه، این روزها گوشی‌های پرچمدار با اندازه نمایشگر ۶.۵ تا ۷ اینچ روانه بازار می‌شوند، برای آن دسته از افرادی که گوشی‌های هوشمند کوچک و جمع و جور را دوست دارند ، فروش کم آیفون ۱۲ مینی مسئله‌ای نخواهد بود زیرا ممکن است آیفون ۱۳ مینی امسال را دریافت کنیم.

طبق گفته های Jon Prosser ، امسال نیز شاهد پرچمدار Mini خواهیم بود، شایعات حاکی از آن است که سری آیفون ۱۳ دارای اندازه‌ای مشابه سری آیفون ۱۲ خواهد بود. چهار مدل دقیقاً مانند سری ۱۲ وجود خواهد داشت و مجددا، آیفون ۱۲ مینی با نمایشگر ۵.۴ اینچی و پس از آن یک نمایشگر ۶.۱ اینچی در آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو عرضه شد، در حالی که ۱۲ Pro Max از یک نمایشگر عظیم ۶.۷ اینچی برخوردار بود.

یک دلیل احتمالی برای فروش کم

اپل سال گذشته ۵ آیفون به بازار عرضه کرد، همچنین شاهد تولد دوباره آیفون SE بودیم. این گوشی همچنین یک گوشی جمع و جور است که اندازه آن فقط ۴.۷ اینچ است و بعد از مدتها بیرون آمد. کاربران نیز منتظر گوشی هوشمند SE بودند و این دستگاه ماه‌ها قبل از عرضه سری ۱۲ آیفون به بازار عرضه شد و افرادی که یک آیفون جمع و جور می‌خواستند ممکن است با آیفون SE همراه شده باشند و این امر می‌تواند دلیل فروش کم آیفون ۱۲ مینی باشد. خوب ، امسال ممکن است دیگر یک آیفون SE جمع و جور نبینیم بنابراین فضای بیشتری به آیفون ۱۳ مینی می‌دهد. نظرات خود در مورد گوشی های هوشمند Mini را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیفون 13 مینی شرکت اپل گوشی هوشمند صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرچمداران گوشی های هوشمند آیفون ۱۲ مینی گوشی هوشمند جمع و جور فروش کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد

کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)