Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پیرو اطلاعیه مورخ 99/12/10، به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تكمیلی (دانش پذیری كارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم)
پیرو اطلاعیه مورخ 99/12/10، به اطلاع پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تكمیلی (دانش پذیری كارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیست و یکم) می‌رساند لازم است برای اطلاع دقیق از تاریخ و چگونگی ثبت نام و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از روز سه‌شنبه مورخ 99/12/12 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ac.ir مراجعه نمایند. عدم اقدام به موقع برای ثبت نام بمنزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی می گردد.
نکات مهم:
1- همه پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرك تحصیلی کارشناسی مورد تایید حداكثر تا تاریخ 99/11/30، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود می‌باشند.
2- همه پذیرفته شدگان می‌بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام نمایند. عدم ثبت نام بموقع در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل در كد رشته محل ذیربط محسوب می شود.
3- پذیرفته شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ورودی دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) بهمن ماه سال 1399 واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.
4- نظر به اینكه در دستورالعمل ثبت‌نامی به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام نور ابلاغ می‌گردد تا از پذیرفته شدگانی كه دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرك تحصیلی آنان كمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) می‌باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارك لازم را به آنجا ارائه نمایند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارك و مستندات ارائه شده صورت گیرد. متقاضیانی كه دارای مغایرت معدل می‌باشند می‌بایست وضعیت نهایی خود را تا قبل از شروع ترم دوم تحصیلی از دانشگاه محل قبولی پیگیری نموده و از مراجعه به این سازمان جداً خودداری نمایند. درصورت لزوم چنانچه در این رابطه سوالی دارند می‌توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.
5- در هر مرحله‌ از پذیرش(ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ متقاضی حقایق‌ را كتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. 
ضمناً متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند. 
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش دانشگاه پیام نور پذیرفته شدگان دانش پذیری محل قبولی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳) حداکثر به مدت چهار روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

«ارزیابی تکمیلی و گزینش» شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

حمید طریفی حسینی معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش پیش از این به ایسنا گفته بود که طبق برنامه ریزی انجام شده فرآیند «ارزیابی تکمیلی» شرکت‌کنندگان قرار است تا پایان اردیبهشت ماه به سرانجام برسد و اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی جذب شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال فرآیند ارزیابی در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی کوتاه‌تر شده است؛ زمان تشکیل پرونده ارزیابی تکمیلی و بررسی «اسناد امتیاز آور» و بخشی از امور گزینش و بررسی‌های پزشکی بلافاصله پس از اعلام نتیجه اولیه و در زمان مراجعه به اداره کل آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و در صورت تکمیل شدن پرونده، به حوزه ارزیابی معرفی و گروه‌های ارزیابی حرفه‌ای کار ارزیابی تکمیلی را انجام می‌دهند.

وی زمان تعیین شده برای جذب و استخدام و سازماندهی پذیرفته‌شدگان نهایی در مدارس را اوایل تیرماه اعلام و گفته بود: ابلاغ آنها و سازماندهی معلمان رسمی در مدارس دوره ابتدایی نیز در تیرماه انجام می‌شود تا نیازسنجی دقیق از کمبود نیروی انسانی بدست و به تفکیک استان، منطقه و مدرسه در طول تابستان کمبود‌ها بررسی، جبران و از ابتدای مهر بدون مشکل وارد مدارس شوند.

زمان برگزاری دوره‌های ضمن خدمت این معلمان نیز بلافاصله بعد از تشکیل پرونده استخدامی در اواخر خرداد ماه انجام می‌شود، کار آموزش پذیرفته‌شدگان از طریق دانشگاه فرهنگیان دنبال و دوره آموزشی به صورت فشرده از تابستان آغاز می‌شود و در صورت نیاز در حین خدمت نیز از مهرماه کار آموزش معلمان جدیدالاستخدام، ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت