Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مراد اکبری در نشستی خبری از افتتاح ٧٢ هزار هکتار پروژه‌های آبیاری تحت فشار در اسفند ماه خبر داد و گفت: این طرح شامل ٣ هزار و ٩١٣ پروژه با اعتباری بالغ بر ١١٧٠ میلیارد تومان آماده افتتاح است.

وی تصریح کرد: ٣٠ تا ٣۵ درصد از پول این پروژه‌ها توسط خود مردم تأمین شده است.

اکبری اضافه کرد: بنابراین امسال برنامه ٨٠ هزار هکتار پروژه‌های آبیاری تحت فشار به طور ١٠٠ در صد تحویل داده شده که اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح‌ها ۴٠ میلیون یورو (١١۵٠ میلیارد تومان) بوده که ١۶ میلیون یوروی آن تاکنون تخصیص یافته و باقی نیز به مرور و هفتگی در حال تخصیص است تا ما بدهی بخش خصوصی را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بابت پروژه‌های تحت فشار آبیاری ٧٠٠ تا ٨٠٠ میلیون تومان بدهی به بخش خصوصی داریم که باید تسویه کنیم؛ فکر می‌کنم ما حداکثر در ماه‌های ابتدایی سال آینده بتوانیم این بدهی را تسویه کنیم.

‌معاون وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: همچنین در این حوزه ١٢٠ هزار هکتار کار در دست اجرا داریم تا کسانی که بعد از ما روی کار می آیند، آن را ادامه دهند.

در حال تکمیل است

کد خبر 5158942 زهرا مهدوی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سیستم آبیاری تحت فشار وزارت نیرو قیمت نفت بانک مرکزی ایران قیمت طلا بورس تهران قیمت دلار اقتصاد آمریکا بازار سهام ویروس کرونا شاخص کل بورس اوراق قرضه آمریکا وزارت جهاد کشاورزی نفت خام اقتصاد چین هزار هکتار تحت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل هاشمی‌اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاوردهای حوزه سلامت دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت محور، از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

کد خبر 6086319

دیگر خبرها

  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • مرمت و بهسازی ۷۳ قطعه آببندان در مازندران
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار