Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جلسه مشترک شرکت بیمه دانا و مسوولین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در راستای حفظ بیمه‌گذاران و تعامل هر چه بهتر با مسوولین آنها در سطح استان، و در راستای حفظ و تقویت مسوولیت اجتماعی این شرکت، جلسه‌ای با حضور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رییس اداره حمل و نقل مسافر استان و همچنین انجمن‌های صنفی باربری و مسافربری استان در محل بیمه‌گذار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این جلسه آقای نظری رئیس شعبه زنجان بیمه دانا، سلمانیان مسوول دایره مالی پشتیبانی و خانم دکتر آزمون پزشک معتمد و مسوول دایره اشخاص شعبه زنجان، به بررسی نحوه اجرای قراردادهای فی مابین پرداخته و به تمامی سوالات بیمه‌گذاران در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای پاسخ دادند.
در پایان جلسه چکی به مبلغ 000ر000ر100 ریال در راستای حفظ و تقویت مسوولیت اجتماعی این شرکت، حمایت از قشر زحمتکش رانندگان حمل و نقل جاده‌ای بابت همکاری خوب بیمه‌ای، به رانندگان حمل و نقل بار استان اعطا شد. شایان ذکر است در پایان جلسه دکتر متقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌‍‌‌ای از زحمات مدیر و پرسنل شعبه زنجان تقدیر به عمل آوردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای شعبه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت