Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستندساز حیات وحش نخستین فیلم داستانی‌اش را با نام «سگ زرد» جلوی دوربین برد.

دلاور دوستانیان، مستندساز حیات وحش نخستین فیلم داستانی‌اش را با نام «سگ زرد» جلوی دوربین برد.
به گزارش روابط عمومی فیلم،  «سگ زرد» به قلم و کارگردانی دلاور دوستانیان روایت مرد میانسالی است که در کودکی دچار آسیب‌های روانی شده و این گذشته تاریک باعث شده که هم اکنون دست به جنایت بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوستانیان دراینباره گفت: فیلمبرداری این فیلم با بازی  مصطفی عرفانی ، نرگس صفدریان ، موسی شیردل  و جلال عیوضی از بازیگران تئاتر در دماوند  آغاز شده است. «سگ زرد» در ژانر دلهره آور  ساخته می شود و  داستانش براساس یک ماجرای  واقعی نوشته شده است.

---


وی افزود: مسعود خداداد تصویربرداری  «سگ زرد» را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می توان به صدابردار : محمد جواد الله دادی، عکاس : حمزه محمد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید : نرگس صفدریان، طراحی صحنه : ارشک راستاد، طراح گریم : نرگس صفدریان، مدیر تدارکات : جواد ربیع، مشاور رسانه : مطهره کشاورز محمدیان و  تهیه‌کنندگان : دلاور دوستانیان و مصطفی عرفانی اشاره کرد.
دلاور دوستانیان متولد سال 1346 در ایلام است. در کارنامه‌ی فیلمسازی او ساخت آثار تحسین شده‌ای مانند «مورچه‌ها»، «جاده»، «زندگی پنهان»، «دور افتاده»، «هینی‌مینی»، «از شمال تا جنوب»، «داستان فیکا و فیدان»  و «آهسته و آرام» به چشم می‌خورد که با کسب جوایز بهترین مستند، فیلمبرداری و پژوهش همراه بوده است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سگ زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات وحش شاهوار شاهرود

دریافت 13 MB

با گزارش خبرنگار مهر، شاهوار در شمال شهرستان شاهرود به لحاظ تنوع زیستی یکی از مهمترین زیستگاه‌های جانوری استان سمنان محسوب می‌شود.

در سال‌های اخیر معدنکاری سبب تخریب بخش‌های مهمی از زیستگاه این وحوش شده است.

کد خبر 6081269

دیگر خبرها

  • حیات وحش شاهوار شاهرود
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم