Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:46:45 GMT

پاسخ منفی فرمول یک به پیشنهاد واکسیناسیون بحرین

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۰۸۶۱

پاسخ منفی فرمول یک به پیشنهاد واکسیناسیون بحرین

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمول یک پیشنهاد واکسیناسیون دولت بحرین را به منظور بازگشت به روزهای قبل از کووید 19 رد کرد. مقامات برگزاری گرندپریکس بحرین که قرار است آزمایشات قبل از فصل را این ماه برگزار کنند، در خصوص واکسیناسیون به ورزشکاران این رشته نامه‌ای ارسال کردند.

سخنگوی فرمول یک در این باره گفت: فرمول یک برنامه‌ای برای واکسیناسیون مسافران از طریق سیستم سلامتی انگلیس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ منفی فرمول یک به بحرین در حالی مطرح شده که این رشته در سال 2020 میلیون‌ها دلار متضرر شده است.

مقامات فرمول یک امیدوار هستند در فصل جدید تماشاگران بتوانند از نزدیک مسابقات را تماشا کنند.

استفانو دومنیکالی مدیر فرمول یک پیش از این درباره حضور تماشاگران گفته بود: بدیهی است که ما از حضور هواداران برای بازگشت به پیست استقبال کنیم و همچنان برای درک هرگونه احتمال با دولت‌های محلی همکاری نزدیک خواهیم داشت.

فصل جدید فرمول یک فروردین‌ماه از بحرین آغاز خواهد شد. در تقویم سال جدید میلادی 23 مسابقه گنجانده شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمول یک واکسیناسیون ویروس کرونا فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گناباد،گفت: این بیماری که اغلب در دام‌های سبک اتفاق می‌افتد عامل میکروبی داشته که در مواقع تغییر جیره دام بروز کرده و بصورت ناگهانی باعث تلف شدن دام می‌شود و در کالبد گشایی دام تلف شده روده‌ها دچار پرخونی شدید (بیماری روده سرخی) می شود.

دکتر محمد رضا متقی افزود: واکسیناسیون برای پیشگیری موثر از بیماری در ابتدای بهار و پاییز همزمان با تغییر جیره غذایی به دامداران عزیز توصیه می‌ شودکه با انجام واکسیناسیون بموقع تا حد زیادی از تلفات ناشی از این بیماری جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • همیلتون: تا سال‌ها در فرمول یک می‌مانم
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • هوندا به دنبال قهرمانی در فرمول یک
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران؛ پیامدها و راه‌حل‌ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه
  • تقابل نظامی اسرائیل و ایران: پیامدها و راه حل ها/ هفت پیامد تقابل نظامی اسرائیل-ایران و پنج پیشنهاد برای ثبات و امنیت خاورمیانه