Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نارندرا مودی با حضور در یک مرکز تحقیقاتی درمانی در دهلی نو، کوواکسین تولید شده در موسسه بهارات و شورای تحقیقات پزشکی هند را دریافت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، نخست وزیر هند صبح امروز اولین دوز واکسن تولیدی این کشور ضد ویروس کرونا را تزریق کرد.
نارندرا مودی ساعتی پیش با حضور در یک مرکز تحقیقاتی درمانی در دهلی نو کوواکسین تولید شده در موسسه بهارات و شورای تحقیقات پزشکی هند را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودی در صفحه توییتر خود در حالی که عکس تزریق واکسن را باز نشر کرده است نوشت: قابل توجه، پزشکان و دانشمندان ما در سریع‌ترین زمان برای مبارزه جهانی علیه کرونا تلاش کردند. او از افراد واجد شرایط دریافت واکسن خواست هر چه سریع‌تر در برنامه واکسیناسیون حضور یابند.
به غیر از کوواکسین، Covishield (واکسن کوویشیلد) موسسه سرم مستقر در پونا، که با همکاری دانشگاه آکسفورد و داروسازی AstraZeneca ساخته شده است، در برنامه واکسیناسیون (که از 16 ژانویه آغاز شد)، استفاده می‌شود. واکسن‌های بیشتری احتمالاً در ماه‌های آینده برای استفاده تأیید خواهد شد، از جمله Sputnik-V روسیه و ZyCov-D Cadila.
هند از امروز برنامه واکسیناسیون ویروس کرونا را گسترش خواهد داد و افراد بالای 60 سال و مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای 45 ساله به بالا تحت پوشش قرار خواهند گرفت. در دو هفته گذشته بیش از 14 میلیون و 300 هزار نفر از کادر درمانی هند در مرحله اول برنامه واکسیناسیون علیه کرونا، واکسن را دریافت کردند.
بیش از 10 هزار بیمارستان خصوصی و 20 هزار بیمارستان دولتی مراکز واکسیناسیون در هند هستند.
واکسن COVID-19 در بیمارستان‌های دولتی رایگان تزریق می‌شود، در حالی که مردم برای هزینه آن در مراکز خصوصی 250 روپیه باید پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نخست وزیر هند برنامه واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد

قاسم پیشه ور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به اقلیم کشور، پتانسیل تولید و خودکفایی محصولات استراتژیک در کشور وجود دارد.

به گفته او، هرزمانیکه با نگاه تنظیم بازار واردات محصولات کشاورزی انجام شود، به خودکفایی نمی رسیم چراکه امکان رقابت تولید داخل با واردات وجود ندارد.

پیشه ور ادامه داد: با وجود آنکه کالاهای اساسی با ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان وارد و کشاورزان برمبنای ارز آزاد تولید می کنند، لذا برای دستیابی به خودکفایی سیاست های حمایتی سرمایه در گردش، مکانیزاسیون، نهاده های کشاورزی و قیمت خرید تضمینی مناسب از کشاورزان باید صورت گیرد تا تولید صرفه اقتصادی داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی با بیان اینکه پتانسیل خودکفایی شکر در کشور وجود دارد، گفت: کشت چغندر بهاره و پاییزه در دستور کار است، اما بدلیل کاهش مصرف آب چغندرقند پاییزه، قیمت توافقی برای کشت پاییزه در نظر گرفتند و از طرفی به بهانه تنظیم بازار شکر نباید به تولید داخل فشار آورد چراکه پتانسیل خودکفایی با حمایت از تولید داخل وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • آموزش ۵هزار نفر در دوره‌های موسسه تحقیقات دیم
  • دوره های آموزشی موسسه تحقیقات دیم برای ۵هزار نفر
  • گولسیانی از نخست وزیر گرجستان مدال افتخار می‌گیرد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • پتانسیل تولید ۲ میلیون تن ماهی در قفس وجود دارد
  • پتانسیل خودکفایی محصولات اساسی در کشور وجود دارد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید