Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@12:03:40 GMT

برکناري مدير عامل منطقه آزاد کيش

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۱۰۰۶

برکناري مدير عامل منطقه آزاد کيش

خبرگزاری آریا- با حکم دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «غلامحسین مظفری» مدیرعامل منطقه آزاد کیش برکنار و «جعفر آهنگران» به عنوان سرپرست منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، مرتضی بانک در این حکم «جعفر آهنگران» را با حفظ سمت (معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی) به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور رییس جمهور در این حکم آورده است: بنا به اختیار حاصله قانونی و هماهنگی بعمل آمده به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست موقت سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب می‌شوید.
دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می‌افزاید: امید است با استعانت از خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی، تا انجام سیر تشریفات مربوط به ثبت تغییرات مدیریت، تمام توان خود را صرف کار و تلاش بی وقفه در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف تعیین شده نمائید.
گفتنی است؛ «جعفر آهنگران» مسئولیت معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را نیز برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برکناری مدیر عامل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم گفت: امسال به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با مشارکت مردم  و با تجهیز منابع در کنار بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعت خواهیم بود.
وی افزود: پرداخت ۳۰ درصدی منابع در بخش صنعت نشان از توجه بانک ملی به جهش تولید و ایجاد اشتغال کشور دارد.
عباسی معاون امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدام بانک‌ها در اجرای حمایت مالی از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: از مدیر جدید بانک ملی انتظار می‌رود حمایت از واحد‌های تولیدی راکد و ارائه تسهیلات اشتغالزایی و کسب و کار و سرمایه گذاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • مرمت همه تأسیسات آبرسانی آسیب دیده در فارس بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد
  • مدیرعامل شرکت برق استان زنجان منصوب شد